خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی یزد

سالن زیبایی یزد

سالن زیبایی یزد

سالن زیبایی یزد :سالن زیبایی ماهچین یزد یکی از بهترین سالنهای آرایشی در یزد میباشدکه تمام خدمات آرایشی و زیبایی را ارائه میدهد با بهترین کیفیت .مدیریت این مجموعه به عهده ی سرکار خانم سادات نقیب زاده میباشد.بوتاکس و المنت مو در این سالن زیبایی یزد خدمات رسانی میشود. همچنین در زمینه میکاپ و شنیون عروس، در طی سالیان گذشته آموزش های لازم را تحت نظر اساتید بزرگ داخل و خارج از کشور گذرانده و خدمات عروس را به صورت کاملا تخصصی ارائه می‌نماید.

میکاپ و شنیون عروس یکی ازخدمات سالن زیبایی یزد میباشد.یکی از مهم ترین نکاتی آرایشی در زیبایی عروس خانم ها مدل شینیون مویآن ها است. طبیعتاً همه عروس خانم ها به دنبال زیبایی بیشتر در شب عروسی شان هستنددر جشن عروسی مرکز توجه همه مهمان‌ها عروس است و مدل موی عروس و آرایش عروس از مواردی چشمگیر است که توجه مهمان‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. برای فرم دادن به مو‌های عروس می‌توانید از انواع مدل موی بسته عروس و مدل موی باز عروس استفاده کنید که هر کدام از این مدل‌ها جذابیت خاص خودشان را دارند. مدل موی عروس با تاج و تور از انواع مدل‌هایی است که از زمان‌های گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما می‌توانید بعد از شینیون موهایتان به صورت باز و بسته و نیمه باز تاج و تور را در قسمت مناسبی از موهایتان قرار دهید.
انواع مدل موی عروس با تاج و تور بسیار جذاب و زیباتاج و ریسه محبوب عروس خانم هاست که اکثرا از آنها استفاده میکنند. بدون تاج انگار عروس، عروس نمی شود! پس باید مدل های جدید را ببینید و زیباترین مدل تاج و ریسه عروس را برای خود انتخاب کنید. بسیاری از عروس ها به اشتباه گمان می کنند تاج و ریسه عروسی فقط برای مدل های شینیون عروس است و با موی باز نمی توانند از تاج استفاده کنند. باید بگوییم سخت در اشتباهید حال اگر از آن دسته عروس خانم هایی هستید که انتخاب شما مدل موی باز برای جشن عروسی ست با دیدن نمونه عکس های زیر از مدل موی باز عروس با تاج و ریسه متوجه می شوید اتفاقا مدل موی باز عروس بسیار جذاب تر خواهد شد. هرچند مدل موی باز بیشتر بعنوان مدل مو فرمالیته عروس بین عروس خانم های ایرانی محبوبیت دارد اما برای جشن عروسی نیز بسیار زیباست.

سالن زیبایی یزد
سالن زیبایی یزد

آدرس:  یزد -صفائیه خیابان عدالت -روبروی دراصلی تالارفرهنگیان- پلاک ۳۴

تلفن: ۰۳۵۳۸۲۵۳۴۰۵
همراه: ۰۹۱۳۲۵۱۱۸۸۵

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *