خانه / آرایشگاه زنانه / آرایشگاه زنانه منطقه ۱ تهران

آرایشگاه زنانه منطقه ۱ تهران

آرایشگاه زنانه منطقه ۱ تهران

آرایشگاه زنانه منطقه ۱ تهران :سالن زیبایی و آرایشی لیلیان در آرایشگاه زنانه منطقه ۱ تهران  یکی از بهترین آرایشگاههای تهران میباشد.این آرایشگاه به مدیریت خانم جعفری میباشد.که علاوه بر خدمات آموزش نیز میدهد.کاشت مژه، رنگ و مش، اکستنشن مو، ارایش دایم صورت (تتو)،کاشت ناخن،رنگ ومش،میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ ابرو بن مژه و خط و چشم دائمی،شینیون و کوتاهی،پلکس تراپی همگی از خدمات سالن زیبایی لیلیان میباشد.

کاشت ناخن یکی از خدمات سالن زیبایی لیلیان میباشد.

کاشت پودری زمانبر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان بر احتیاج به سوهان کشی دارد.  نوع پودری معروفترین نوع کاشت است که در ۸۵ درصد ازآرایشگاه های زنانه انجام می شود.  در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می کنند و بعد از آن با سوهان برقی به ناخن شکل می دهند. برای این نوع کاشت زمانی بیشتر و سوهان کشی دقیق و حرفه ای جهت یکسان بودن ۱۰ انگشت نیاز است.

کاشت قالب ناخن

  • این نوع کاشت راحت‌ترین نوع کاشت است .در این نوع کاشت باید مراقب بود تا ناخن‌ها کمترین تماس را با آب داشته باشند.  در این نوع از کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی می‌گذارند تا شکل آن را به خود بگیرد. ابتدا مواد ضد قارچ را روی ناخن می‌زنند و بعد قالب را روی ناخن فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن خشک ‌شود بعد از چند دقیقه ناخن مصنوعی را برمی‌دارند. در این نوع کاشت دیگر سوهان‌کشی نمی‌شود و از چسب ناخن هم استفاده نمی‌شود. در این نوع کاشت به دلیل اینکه عمل سوهان‌کشی انجام نمی‌شود بعد از مدت کوتاهی به‌اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن کاشت یکی از مهم‌ترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است. این نوع کاشت زمان کمتری نیاز دارد، به سوهان‌کشی نیاز ندارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت ۱۰ انگشت ایجاد می‌کند.
  • معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند توصیه می‌شود. ازآنجا که در این نوع کاشت باید کمترین تماس را با آب داشت، خانه‌دارها از انتخاب این نوع کاشت پرهیز کنند..
آرایشگاه زنانه منطقه 1 تهران
آرایشگاه زنانه منطقه ۱ تهران

آدرس سالن زیبایی و آرایشی لیلیان : تهران، خیابان امام خمینی، بین قصرالدشت و کارون، جنب مخابرات مالک اشتر، پلاک ۶۷۹، طبقه سوم
تلفن همراه :۰۹۱۲۰۹۵۰۶۶۵

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *