خانه / آرایشگاه زنانه / آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین آرایشگاه ها در آرایشگاهها زنانه غرب تهران میباشد . از جمله خدمات این سالن خدمات حرفه ای مو میباشد.انواع رنگ، مش و هایلایت مو، براشینگ مو،کوپ و کوتاهی مو،ویتامینه و کراتینه مو میباشد. خدمات ناخن مانیکور و پدیکور ناخن،طراحی و کاشت ناخن نیز ارائه میشود.انواع اپیلاسیون ،وکس صورت با مواد طبیعی،شینیون مدرن و کلاسیک ،گریم حرفه ای و میکاپ عروس از خدمات آرایشگاه زنانه غرب تهران  میباشد.میکروپیگمنتیشن ،پاکسازی پوست ،تاتو ، طراحی و اصلاح ابرو، از خدمات آرایشگاه زنانه غرب تهران  میباشد.

میکروبیگمنتنشن یکی از خدمات آرایشگاه زنانه غرب تهران میباشد.

با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و وسایل یک بار مصرف استریل که به کاربر (پیگمنتر) این امکان را می‌دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام کند.درد و خونریزی کمتری دارد و ماندگارتر است. آسیب کمتری به پوست وارد می‌کند.در پیگمنت به دلیل استفاده از کارتریج‌های یکبار مصرف و رنگ‌های تست شده، ایمنی و بهداشت کار بسیار بالا و خطر انتقال بیماری بسیار کم است. باتوجه به ظریف بودن سوزن‌های این دستگاه، درد حاصل از این کار به‌شدت کاهش یافته است.حتما از پیگمنتر خود بخواهید گواهی آموزشی خود را به شما نشان دهد و از مجاز بودن رنگ و دستگاهی که استفاده می‌کند و گواهی وزارت بهداشت او مطمئن شوید.

نکاتی مهم :

  • ماندگاری میکروپیگمنتیشن بیشتر از میکروبیلدینگ است.
  • سوزن کارتریج های دستگاه میکروپیگمنتیشن در هاشور ابرو جایگزین سوزن های یکبار مصرف که در شیوه معمولی استفاده می شود شده است.
  • بعد از شش ماه می توانید ترمیم کنید .
  • حداکثر ماندگاری سه سال و حداقل شش ماه
  • تا ۷ روز از استحمام کردن,شنا کردن حتی زیر نور خورشید خودداری کنید تا نتیجه بهتری نصیبتان شود
  • چند روز بعد از انجام هاشور ابرو با این روش برای جلوگیری از پوسته ریزی از کرم های مرطوب کننده روزی دو بار بر روی ابرو استفاده کنید
  • این روش به جز ابرو برای قسمت های دیگر صورت مثل چشم، لب،پلک و…استفاده می شود.
آرایشگاه زنانه غرب تهران
آرایشگاه زنانه غرب تهران

آدرس :   تهران -شهرک غرب، خیابان ایران زمین، بعد از خیابان چهارم، پلاک ۴۷ سالن زیبایی لی لی

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ :  آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ بانام  سالن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *