خانه / آموزشگاه آرایش زنانه / راز و رمز موفقیت بهترین آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه در شهریار

راز و رمز موفقیت بهترین آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه در شهریار

مصاحبه با آموزشگاه زنانه ممتاز کشوری با نام مایا در شهریار

۱-آموزشگاه آرایش و پرایش زنانه مایا در شهریار را معرفی کنید.

آموزشگاه مایا به مدیریت خانم شاهبلاغی در شهریار – خیابان ولیعصر – ساختمان آینده بطور رسمی تاسیس گردیده است ، به تایید سازمان فنی حرفه ای شهرستان شهریار، بزرگترین سالن آموزشی سازمان فنی حرفه ای در رشته مراقبت زیبایی به نام آموزشگاه مایا به ثبت رسیده است . این آموزشگاه با مدیریت و کادری مجرب توانسته به بالاترین استاندارد ها و قبولی در شهرستان دست یابد.

قیمت آموزش آرایشگری زنانه

۲-مدیریت آموزشگاه زنانه مایا دارای چه سوابقی می باشند؟

آموزشگاه مایا به مدریت خانم شاهبلاغی بوده که مدرک تحصیلی ایشان لیسانس مدیریت می باشد ، ایشان دارای سابقه ۱۰ سال مربیگری و آموزشی و ۲۲ مدرک تخصصی آرایشی و مدارک شایستگی از سازمان فنی حرفه ای کشور ، مدرک میکاپ آرتیست از استانبول هستند . شایان ذکر است مدارک آموزشی و حضور در کلاس های شینیون پیشرفته ۲۰۱۹ اساتید برتری همچون استاد گلناره (کشور روسیه) و استاد بخشی در رزومه کاری ایشان می باشد .

شماره تماس :

     خانم شاه بلاغی ۰۹۳۵۱۶۸۴۴۰۹

۰۲۱-۶۵۲۹۱۴۸۴

انتخاب به عنوان کارآفرین برتر

 

۳-هنر آموزان شما دارای چه روزمه ای هستند ؟

این مجموعه دارای ۳ مربی و ۲ کمک مربی می باشد که تمامی این  اعضا کلیه مدارک تخصصی آرایشگری را از سازمان فنی حرفه ای دریافت و دوره های مربی گری تخصصی را گذرانده و در آموزش هنرجویان نقش شایانی را ایفا می نمایند .

مربی آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه

۴-دوره های تدریسی در آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه مایا در شهریار را نام ببرید.

آموزشگاه مایا امکان اعطای مدرک فنی در ۲۲ رشته تخصصی را به شرح ذیل دارد :

آرایشگر و پیرایشگر – آرایشگر موی زنانه – آرایشگر ناخن زنانه – پیرایشگر ابرو – کاربر مواد – متعادل ساز – کلاه گیس بافت – آرایشگر دائم – خودآرایی – پاکسازی – آرایشگر عروس – پیرایشگر موی زائد – استفاده از رنگ ها – رنگ کردن موی زنانه – دکلراسیون یا بی رنگ کردن مو – چهره سازی کودک – طراحی با حنا – ویتامینه مو – براشینگ .

۵-مدت دوره آموزشی در هر ترم چقدر است؟

مدت دوره های آموزشی بر آساس هر رشته و چارت و ساعت آموزشی که سازمان فنی حرفه ای ارائه داده متفاوت است ، بطور مثال دوره آموزشی رشته آرایش و پیرایش مدت ۳۲۳ ساعت که حدود سه ماه می باشد ، البته لازم به ذکر است که در آموزشگاه مایا ملاک اصلی معرفی به آزمون ، اتمام ساعت و دوره آموزشی نبوده و ملاک اصلی یادگیری هنرجو می باشد .

آموزشگاه آرایشگری زنانه در شهریار

۶-هزینه وسایل آموزشی به عهده هنرجو می باشد؟

وسایل آموزشی بر اساس رشته انتخابی هنرجو متفاوت می باشد و با توجه به مصوبات بهداشتی سازمان فنی حرفه ای تمامی وسایل هنرجو بصورت شخصی بوده که معمولا در جلسات  اول آموزشی توسط مربیان آموزشگاه معرفی و توسط هنرجو تهیه می گردد.

۷-مدارک ارائه شده توسط آموزشگاه مایا دارای چه اعتباری می باشند؟

مدارک ارائه شده متعلق به سازمان فنی حرفه ای کشور بوده و بر اساس استاندارد های کشوری در تمامی استان های کشور عزیزمان دارای اعتبار می باشد . شایان ذکر است این مدارک تا سال جاری با توجه به روابط بین المللی کشورمان و استاندارد های جهانی به صورت بین المللی بوده و قبلیت ترجمه دارند.

۸-قیمت های پایه آموزشگاه زیبایی زنانه مایا چقدر است؟

قیمت های رشته های آموزشی بر اساس مصوبات سازمان فنی حرفه ای کشور بوده و جهت رفاه حال هنرجویان شهریار بصورت اقساط می باشد که زمان انعقاد قرارداد نحوه پرداخت با توجه به توان مالی هنرجو هماهنگ میگردد.

۹-کدام دوره های آموزشی آرایش و پیرایش زنانه دارای محبوبیت بیشتری می باشند؟

رشته های متعادل و کاربر مواد و شینیون جزو پر طرفدار ترین رشته های آموزشی می باشند . ولی در کل سلیقه هنر جو شرط اصلی انتخاب می باشد . در مجموعه آموزشگاه مایا آموزش با حوصله و با انگیزه ی تمامی رشته ها دلیلی می شود تا هنرجویان تک رشته به تمامی رشته های علاقه مند می شوند و رشته های دیگر را نیز ثبت نام میکنند.

آموزشگاه آرایشگری زنانه در شهریار

۱۰-برای هنرجویان شهرستانی جویای آموزش آرایش زنانه مایا در شهرستان شهریار چه برنامه ای دارید؟

پاسخگویی به سوالات هنرجویان و آموزش نکات کلیدی از طریق کانال تلگرام و اینستاگرام آموزشگاه و برگزاری دوره های چند روزه ی فشرده و مفید آموزشی و آموزش موارد بیشتر از چارت تعیین شده سازمان فنی حرفه ای باعث می شود که هنرجویان مایا بعد از فارغ التحصیلی ، در بازار کار چه در تهران و شهرستان ها خود را یک قدم جلوتر ببینند و بتوانند سرعتر جذب بازار کار شده و پیشرفت نمایند .

۱۱-نقاط قوت آموزشگاه خود را نام ببرید .

فضای مناسب آموزشی با دسترسی مناسب – کادری مجرب – آموزش بروز موارد آرایشگری در تمامی رشته های تخصصی مساعدت در نحوه پرداخت شهریه بصورت اقساط ، و در نهایت آموزش و فقط آموزش تا یادگیری کامل .

۱۲- چرا باید آموزشگاه شما را هنرجو انتخاب کند؟

تمامی موارد فوق ادعای مجموعه آموزشگاه مایا می باشد و اثبات آن هنرجویانی هستند که اکنون وارد حرفه مربیگری و آرایشگر شده اند و جزو بهترین های شهر ما هستند.

مصاحبه ی با آموزشگاه زنانه ممتاز کشوری مایا در شهریار

۱۳-در ۵ سال آینده چه برنامه های  آموزشی دارید؟

توسعه فضای آموزشی با امکانات بیشتر و بازگشایی شعب دیگر آموزشگاه مایا

۱۴-چه چیزی سبب محبوبیت و شناخته شدن آموزشگاه زنانه مایا در کل ایران شده است؟

تعهد به آموزش به روز مجموعه آموزشگاه مایا و پشتیبانی هنرجویان حتی پس از فارغ التحصیلی

۱۵-هنرجویان موفق شما الان دارای چه موقعیتی هستند؟

بسیاری از هنرجویان مایا در حال حاضر وارد حرفه مربیگری و آرایشگری شده و دارای بهترین سالن های تخصصی شهر ما می باشند که این از افتخارات آموزشگاه مایا بوده که باعث دلگرمی مجموعه می شود .

۱۶-مدل های انتخابی در آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه مایا بر چه اساسی می باشند؟

مدل طبق رشته هنرجو و بر اساس معرفی هنرجو و تشخیص مربی به جهت کار آمد بودن برای موارد آموزشی انتخاب می شود و در تمامی طول دوره آموزشی مدل برای هنر جویان رایگان می باشد.

ادرس اموزشگاه ارایشگری در شهریار

نظرات هنرجویان فعلی مایا در خصوص این مجموعه :

فاطمه محمودی: مدیریت خیلی عالی و اصولی برنامه ریزی شده مربیان بسیار دلسوز و پاسخگوی تمامی سوالات در هر زمینه ای.

زهرا عبدی : شور و شوق و حوصله ی زیاد در آموزش انقدر عالی بود که به آشنایان هم پیشنهاد دادم.

الهه نامدار : آموزش فوق العاده حرفه ای و بروز کاملا متفاوت با بقیه آموزشگاه ها.

نازنین محمودی : من به شخصه تجربه آموزشگاه های دیگر را هم داشتم و فارغ التحصیل چند رشته از آموزشگاه های دیگر بودم ولی به پیشنهاد خانم محمودی وارد این مجموعه شدم و احساس کردم قبلا هیچ آموزشی ندیده ام انقدر برایم مفید واقع شد و پس از فارغ التحصیلی سالن زدم.

ناهید صالحی : محیط کاملا صمیمی می باشد و شرایط پرداخت شهریه کاملا اقساطی و طبق شرایط اقتصادی هنرجو می باشد.

ندا صالحی : چند جلسه به عنوان مهمان حضور پیدا کردم آنقد علاقه مند به رشته آرایشگری شدم که بعد از یک ماه ثبت نام خواهرم عضو مایا شدم و از خواهرم متشکرم .

شماره تماس :

     خانم شاه بلاغی ۰۹۳۵۱۶۸۴۴۰۹

۰۲۱-۶۵۲۹۱۴۸۴

 

 

 

نمونه کارهای آموزشی آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه مایا

همچنین ببینید

ساتلن زیبایی رز

سالن زیبایی رز

سالن زیبایی رز  سالن زیبایی رز – سالن زیبایی گل رز سالن زیبایی رز : …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *