خانه / آرایشگاه زنانه / آرایشگاه زنانه مشهد / سالن زیبایی پوپر مشهد

سالن زیبایی پوپر مشهد

سالن زیبایی پوپر مشهد

سالن زیبایی پوپر مشهد

نام و نام خانوادگی مدیریت : خانم گیتی هاشمی

استان : خراسان رضوی

شهر : مشهد

 

بیوگرافی مدیریت سالن زیبایی پوپر مشهد-

گیتی هاشمی، فوق دیپلم فرهنگ و ادب ایشان از سال ۱۳۶۷ شروع به کار کردند. به مدت ۸ سال بصورت محلی در یک سالن کوچک در بلوار کوثر مشغول به حرفه آرایشگری بودند. بعد از سال های آغازین کار به سالن جدیدی در بلوار هاشمیه نقل مکان کرد .شروع رسمی و حرفه ای ایشان با برند جدیدی به نام پوپر از سال ۱۳۸۰ آغازشد و به شکل قانونی نام پوپر در سال ۱۳۸۱ ثبت گردید. پوپر در زبان فارسی به معنای گیسو و نام یک فیلسوف ایتالیایی است . مدیریت سالن زیبایی پوپر دوره های متعددی در کشورهای مختلف دنیا به جهت ارتقا سطح کیفی سالن خود گذرانده اند. ورود دختر ایشان خانم هانیه هاشمی به عرصه هنر آرایشگری باعث شد تجربه در کنار علم روز و نوآوری به سالن پوپر وارد شود.در کنار هم قرار گرفتن دو نسل متفاوت باعث به وجود آمدن سبک خاصی از آرایشگری در پوپر گردید. با توجه به نیاز بازار امروز و کنار هم قرارگیری خدمات مختلف در یک سالن باعث ایجاد یک سالن جدید و مجهز در محدوده بلوار سجاد گردید تا تیم های کاملا تخصصی و حرفه ای نیاز های مختلف مشتری را به بهترین شکل برآورده تا رفاه حال بیشتر را برای مشتری به ارمغان آورده باشند .

تمامی تلاش سالن زیبایی پوپر زیبایی شما با حسن انتخاب خودتان میباشد.

خدمات مختلفی در سالن زیبایی پوپر انجام می شود. جهت آشنایی مختصری با خدمات مرکز زیبایی پوپر شرح مختصری از این خدمات ویژه را ذکر می کنیم. جهت آشنایی بیشتر با خدمات سالن پوپر میتوانید فرم مشاوره رایگان را پر کنید یا تلفن های سالن تماس حاصل فرمایید .

  • ۱- صافی وکراتین مو زیر نظر متخصص
  • ۲-کوتاهی  جدیدترین مدلهای ۲۰۱۶
  • ۳- خدمات پوست (درمانی،پاکسازی،آبرسانی) با استفاده ازبهترین برندهای روز دنیا
  • ۴- خدمات ناخن شامل کاشت ، طراحی و دیزاین ناخن ، مانیکور ، پدیکور
  • ۵- خدمات اکستنشن مو با موهای ۱۰۰% طبیعی
  • ۶- کاشت و اکستنشن مژه
  • ۷- خدمات تاتو ابرو و بدن زیر نظر متخصص (طراحی ابرو و طراحی بدن)
  • ۸- خدمات شیمیایی شامل رنگ، فر، هایلایت، لولایت، پنی لایت با استفاده از بهترین برندهای روز دنیا
  • ۹- خدمات کامل عروس در پکیج های گلدن

سالن زیبایی پوپر مشهد

خدمات جانبی سالن های زیبایی -عروس ایرانی در رابطه با کیفیت و قیمت منوی غذایی هیچ مسئولیتی ندارد.
میک آپ
شنیون
براشینگ
کار با مواد
شو روم
لابی
ماساژ
پاکسازی
اپیلاسیون
خدمات عروس
اکستنشن مو و مژه
کاشت ناخن
تاتو
بافت
کوتاهی و اصلاح
دوش رنگ
کافی شاپ
پذیرایی عروس

اگر می خواهید بدنتان را اپیلاسیون کنید به مراکز معتبر مراجعه کنید و مطمئن باشید که از وسایل یکبار مصرف برای انجام کار استفاده می کنند.که در سالن زیبایی  پیوتر مشهد این خدمات به شما بانوان محترم اراعه میشود.
نکاتی که هنگام اپیلاسیون باید رعایت کنید : اپیلاسیون روشی برای از بین بردن موهای زائد بدن است که طرفداران بسیاری در بین خانم ها دارد و موجب کاهش رشد موهای زائد می شود. این روش موثر برای زدودن موهای زائد در صورتی که با رعایت نکردن نکات بهداشتی همراه باشد ، می تواند بسیاری از ما را با مشکلات زیادی روبرو کند. در این بخش از نمناک نکات مهمی را برایتان آورده ایم که با رعایت آنها اپیلاسیون بدن بی ضرر خواهد بود.اپیلاسیون
اپیلاسیون با وسایل یکبار مصرف

در مراکز غیر معتبری که کار اپیلاسیون انجام می شود ، به علت به دست آوردن سود بیشتر اپیلاسیون با وسایل چند بار مصرف هم انجام می شود. شاید پیش خودتان بگویید من که چنین جایی نمی روم، پس اپیلاسیون با موم مشکلی را برایم به وجود نمی آورد. اگر چنین تصوری دارید کافی است ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

اپیلاسیون برای بار اول :اگر برای اولین بار می خواهید به سالنی برای زدودن موهای زائد خود با موم بروید ، باید به سالن های اپیلاسیون معتبری روید که از پارچه های یک بار مصرف برای این کار استفاده می کنندمانند سالن زیبایی  پوپر مشهد

زیرا متاسفانه برخی از سالن های اپیلاسیون از پارچه های چندبار مصرف استفاده می کنند و این کار خود را با گفتن اینکه پارچه ها شسته، ضدعفونی، و با اتو خشک شده اند، توجیه می کنند در حالیکه چنین کاری کاملا اشتباه است.

آدرس : بلوار سجاد، بهارستان١٨، نیلوفر١۶، شماره ٢۵

تلفن ثابت : ۰۵۱۳۶۱۴۵۵۹۵ – ۰۵۱۳۶۱۴۵۵۹۶ – ۰۵۱۳۶۰۴۱۹۹۷

شماره همراه : ۰۹۱۵۵۱۴۰۰۶۴

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *