خانه / آرایشگاه زنانه / رنگ مو عسلی از آموزش تا معرفی سالن زیبایی معتبر در تهران

رنگ مو عسلی از آموزش تا معرفی سالن زیبایی معتبر در تهران

رنگ مو عسلی

رنگ مو عسلی : بلوند عسلی از رنگ موهای زیبا و پرطرفدار است که در این مطلب  عسلی شکلاتی  را مشاهده میکنید.

یکی از رنگ های محبوب و عام پسند است. رنگ موی عسلی به خاطر اینکه  نه خیلی روشن است و نه خیلی تیره مورد علاقه بیشتر بانوان می باشد به همین دلیل هم برای خانم های سن بالا و هم برای دختران جوان و کم سن مناسب است. به دلیل داشتن زمینه ی روشن برای در آوردن مش و هایلایت گزینه ی مناسبی میباشد  و ترکیب زیبایی میشود و جلوه ی زیبایی به رنگ مو می دهد. دارای طیف رنگی زیادی اعم از  عسلی روشن، عسلی قهوه ای، عسلی تیره، عسلی مسی و عسلی دودی میباشد. رنگ عسلی را با دلکره و  بدون دکلره می توان بر روی موی خانمهای محترم گذاشت بستگی به این دارد که شما چه رنگی را می خواهید انتخاب کنید. اگر می خواهید رنگ موی شما تیره شود بدون دکلره این کار امکان پذیر است ولی در غیر این صورت نیاز به دکلره کردن دارید. رنگ عسلی به انواع رنگ پوست و چشم می آید. ولی بانوانی که دارای پوست روشن با چشمان رنگی دارند رنگ موی عسلی باعث افزایش زیبایی و قشنگ تر شدن خانمها می شود توصیه من به بانوانی که این مشکل را دارند این است که حتما برای یک بار هم که شده از ترکیبات رنگ مویی که آموزش داده ایم استفاد کنند البته این رنگ مو با تمام چهره های بانوان ایرانی تقریبا مناسب است . با ترکیب رنگهای مختلف می شود رنگ های مختلف عسلی را به وجود اورد در این مقاله سعی شده است تا به شما هر چیزی که برای درست کردن رنگ موی  عسلی نیاز دارید را بیاموزیم. اینکه چه مقدار میتوانید موهای خود را رنگ کنید به خود شما و نحوه ی ترکیب درست بستگی دارد. در حال حاضر رنگموی عسلی یکی از پرطرفدارترین رنگها میان  خانمهای جوان است.

رنگ مو عسلی شکلاتی :  این مناسب دختران کم سن و سال که به دلیل طبیعی تر بودن رنگ مو میباشد. افراد کم سن طرفدار آن می باشند به دلیل نیاز به دکلره برای دختران جوان توصیه نمی شود و بهتر است به جای دکلره از سه صفر برای به پایه رساندن آن استفاده کنند. چون ممکنه در سن پایین موهاشون اسیب ببیند. مهم تر از همه جهت رسیدن مو به رنگ پایه است و باید پای موی شما به ۹ برسد. بنابراین بعد از رسیدن به این پایه ترکیب زیر را درست کنید.

ترکیبات رنگ مو عسلی شکلاتی : عسلی روشن شماره ۷ وشکلاتی روشن و دودی شماره ۷ و واریاسیون نقره ای و واریاسیون طلایی و اکسیدان ۹ %
برای ترکیب این رنگها از عسلی ۷۰ میل، رنگ شکلاتی روشن ۴۰ میل، رنگ دودی ۳۰ میل، واریاسیون نقره ای ۵ میل، واریاسیون طلایی نیز ۵ میل و اکسیدان ۱۲۰ میل. این رنگها را باهم ترکیبت کرده و روی دکلره پایه ۵ یا پایه ۶ میگذاریم .

رنگ موعسلی
رنگ مو عسلی

آدرس: زعفرانیه، خیابان آصف، جنب کوچه اکبری، پلاک ۳۶
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۷۰۱۵۶    شماره همراه: ۰۹۱۲۴۳۰۲۸۹۸

لطفا در زمان مراجعه بفرمایید از سایت سالن-زیبایی-زنانه دات کام شماره را برداشته اید که تخفیف شامل شود.

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *