خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی منطقه ۱۲

سالن زیبایی منطقه ۱۲

سالن زیبایی منطقه ۱۲

سالن زیبایی منطقه ۱۲ :سالن زیبایی منطقه ۱۲ با نام سالن زیبایی خانمی یکی از بهترین آرایشگاهها در منطقه ۱۲ میباشدکه کلیه خدمات آرایشی را با بهترین محصولات آرایشی ارئه میدهد.قیمت کارها در این سالن  بسیار مناسب میباشدونرخ خدمات از طرف اتحادیه آرایشگران میباشد.پرسنل ما بسیار با اخلاق و حرفه ی میباشند.مدیریت این مجموعه را خانم زیباحسینی برعهده دارد .از مزایای این سالن داشتن جای پارک آسان و کارت خوان میباشد.

خدمات سالن زیبایی منطقه ۱۲

  • گریم و میکاپ عروس
  • کاشت ناخن
  • پاکسازی ،لایه برداری و جوان سازی پوست
  • انواع بافت آفریقایی ،آبشاری و غیره
  • شینیون حرفه ای و مد روز

پاکسازی و لایه برداری پوست یکی از خدمات سالن زیبایی خانمی در منطقه ۱۲ میباشد .

پاکسازی پوست یا لایه برداری پوست (پیلینگ) گفته می شود که توسط این عمل یک لایه سطحی از سلولهای مرده پوست که حاوی جوش، جای جوش و لکه های قهوه ای روی پوست بوده، برداشته می شودملایم ترین نوع لایه برداری است که به صورت سرپایی و بدون نیاز به بی حسی، با استفاده از فرآورده های حاوی یک اسید رقیق روی انواع پوست ها قابل اجراست. اساساً اپیدرم یا روپوست را مورد عمل قرار می دهد و در موارد چین و چروک های ظریف ناشی از آفتاب، کک و مک، لکه های بارداری و تغییرات رنگ پوست، اسکارهای خفیف آکنه و ضایعات آفتابی خفیف به کار می رود. پوسته ریزی اندکی به مدت ۵-۳ روز ایجاد می شود و یک هفته بعد قابل تکرار است.بهترین فصل برای انجام لایه برداری پوست یا پیلینگ، پاییز و زمستان یا اوایل بهار می باشد. زیرا اشعه خورشید از نفوذ کمتری برخوردار است و با توجه به اینکه دوره ترمیم و بازسازی سلول های پوستی یک ماه است. البته مراقبت پوست در فصل پاییز هم باید مورد توجه قرار گیرد. برای جوانی و طراوت مداوم پوست، تکرار پیلینگ هر ۶-۳ ماه یکبار توصیه می شود.قیمت پاکسازی پوست با توجه به نوع دستگاه و خدماتی که انجام می شود بسیار متفاوت است

سالن زیبایی منطقه 12
سالن زیبایی منطقه ۱۲

پاکسازی پوست به روش میکرودرم ابریژن بی خطر و سریع است و دارای فواید بسیاری است. با استفاده از این روش می توان مواردی چون جوش صورت، چین و چروک ها و سایر علایم مرتبط با سن را کاهش دهید و به مرور از بین ببرید. با وجود اینکه برای از بین بردن جای جوش صورت و بدن بسیار مفید است و زخم های سطحی را بهبود می بخشد با این وجود به تمام پوست ها با هر خصوصیتی که دارند رنگ و نوع آن، درخشش و تازگی می دهد و می توان گفت که این روش از روش های بدون عوارض است.

آدرس : تهران -شهرک گلستان-بلوار کاج-ابتدای خیابان بنفشه نهم شمالی- سر گلفام – بالای فروشگاه جامبو – پلاک ۴۵
تلفن :۰۲۱۴۴۷۱۰۲۳۶

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *