خانه / آرایشگاه زنانه / آدرس آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آدرس آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آدرس آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آدرس آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰: یکی از بهترین آرایشگاهها در منطقه ده سالن زیبایی صدف میباشد.که با کمترین هزینه بالاترین خدمات را ارائه میدهد.۱۵ سال سابقه کاری باعث شده  تا مهارت ما در امور آرایشگری حرف اول رابزند کلاس مشاوره عروس نیز داریم عروس خانمها قبل عروسی شان میتوانند از تجربه و مشاوره متا استفاده کنند تا در جشنشان زیباتر بدرخشند.گریم عروس وشینیون مو کاملا به روز بوده وسلیقه ی بانوان گرام  کاملا در نظر گرفته خواهد شد.و اگر از طریق سایت ما معرفی به این آرایشگاه شوید تخفیفات خوبی را برایتان قائل خواهند شد.

انواع تاتو (هاشور به روش فیبروز..رژلب..خط چشم..سایه ابرو از خدمات ویژه ارایشگاه زنانه منطقه ۱۰ میباشد.

  • هاشور میکرو با دستگاه میکروپیگمنتیشن که با دستگاه برقی انجام میشود.
  • هاشور بلید با دستگاه میکروبلیدینگ که با قلم دستی و فشار دست انجاممیشود.
  • هاشورهایی که با دستگاه میکروپیگمنتیشن ایجاد میشنوند از نظر زیبایی کار علاوه بر مهارت پیگمنتر، به قدرت دستگاه هم بستگی دارد.
  • از سایه ابرو (تکنیک شیدینگ ) برای پر کردن ابروها استفاده میشه و برای افرادی که نمیخواهند تاتو ابروشون پررنگ باشد و یا تاتوشون قاب داشته باشه مناسب میباشد.
  • در کار میکروپیگمنتیشن به خصوص تکنیک شیدینگ یا سایه ابرو به دلیل اینکه پیاز مو تحریک میشود در صورتی که پیاز مو سالم باشه با بکارگیری این تکنیک میتونیم شاهد رشد مجدد موهای ابرو باشیم ؛ وعلاوه بر زیبایی میتونه یه روش درمانی برای افرادی که ابروهای کم پشت دارند به کار رود.
  • تاتو به روش میکروپیگمنتیشن به صورت کاتریج وارد پوست میشود که این کاتریج ها یکبار مصرف هستن و درد و خونریزی ندارد.
  • میکروپیگمنتیشن با وارد کردن رنگ‌های معدنی ضدحساسیت در زیر پوست با کمک سوزن‌های بسیا ریز و باریک انجام می‌شود. رنگ در واقع وارد دومین لایه از پوست می‌شود و کاملا ملایم و طبیعی، باعث ایجاد جلوه‌ای خاص در لب‌ها، چشم یا ابرو می‌شود.
  • متخصص مربوطه برایتان ضدعفونی‌کننده های خاصی توصیه می‌کند که با آن نواحی آسیب‌دیده را تمیز کنید. همچنین معمولا توصیه می‌کنند که از قرار گرفتن در مقابل تابش مستقیم آفتاب، خودداری کنید. از برخی محصولات و مواد غذایی مثل پراکسید باید اجتناب کنید. این محصولات ممکن است تاثیر منفی در طی شدن فرایند تثبیت رنگ داشته باشند.
آدرس آرایشگاه زنانه منطقه 10
آدرس آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

 آدرس :تهران، خیابان کارون، بین امام خمینی و هاشمی، ساختمان پزشکان راه پیما، پ. ۳۲۸، ط. ۲، واحد ۲۰

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *