خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی بارانا

سالن زیبایی بارانا

سالن زیبایی بارانا  

سالن زیبایی بارانا  دارای کارت‌خوان و جای پارک سایر خدمات : عروس و آموزش زیبایی نوع خدمات : زیبایی

مدیریت سالن زیبایی : خانم جوادی پیروز

استفاده مواد بسیار مرغوب آرایشی تفاوت و زیبایی احساس کنید…! نقش ناخن‌ها را در جذابیت و آراستگی دست کم نگیرید…!  زیبا بودن خدادادی است اما زیبا شدن خواستنی است. به تعداد درج شده هر ناحیه در قسمت مشاهده کوپن، تخفیفان تهیه کنید. قبل از مراجعه حتما با شماره فوق تماس حاصل نمایید و وقت رزرو نمایید.ساعت پاسخگویی و سرویس دهی: باهماهنگی روزهای سرویس‌دهی: شنبه تا پنجشنبه و جمعه ها با رزرو قبلی
آرایشگاه بارانا در خیابان باقرخان بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد، این سالن یکی از سالن هایی است که در آن تفاوت را احساس خواهید کرد و لبخند رضایت خواهید زد. این سالن دارای فضای خودمونی و زیبا با صندلی های راحت است پس زمان خود را با خیالی آسوده در بارانا سپری کنید و لبخند رضایت را بر لبان خود بیاورید.

سالن زیبایی با رانا

کراتینه مو از جمله خدمات سالن زیبایی بارانا میباشد که به احیا مو وزیباتر شدن شما کمک میکند.کراتینه مو معروف به صاف کردن مو به روش برزیلی اغلب مردم وقتی تأثیر و تصاویر قبل و بعد از کراتیه مو را می بینند، آن را به عنوان روشی مؤثر برای درمان مو تصور می کنند.کراتینه مو به عنوان روشی نیمه دائمی برای صاف کردن مو است به طوریکه مو ها به طور موقت با مخلوط مایع کراتین پوشش داده می شوند. انجام این روش معمولاً در آرایشگاه ها، ۹۰ دقیقه یا بیشتر طول می کشد و تأثیر آن تقریباً سه ماه باقی می ماند. افراد دارای موهای فرفرری و وز شده داوطلب انجام کراتینه مو هستند. کراتین پروتئین سازنده ی مو، ناخن و پوست بدن انسان است. کراتینه مو به معنی نرم کردن فولیکول های موی آسیب دیده به منظور داشتن موی لخت و نرم است. تا اینجا کراتینه گزینه ی مناسبی به نظر می رسد. اما، باید بدانید که محصولات کراتینه حاوی مقدار زیادی فرمالدهید هستند و به همین علت از سوی اتحادیه اروپا و کانادا منع مصرف دارند.

آدرس: ستارخان، باقرخان، ساختمان ۸۵ ، پلاک ۸۵، طبقه چهارم، واحد ۱۶
شماره تلفن سرای زیبایی بارانا ستارخان: ۶۶۵۶۱۸۹۴ –  ۰۹۱۹۳۷۰۱۸۲۷
آ

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *