خانه / آرایشگاه زنانه / آرایشگاه زنانه کرج / سالن زیبایی ثمر یگانه

سالن زیبایی ثمر یگانه

سالن  زیبایی ثمر یگانه

سالن زیبایی ثمر یگانه :یکی از زیباترین و لاکچری  ترین سالنهای زیبایی سالن زیبایی ثمر یگانه در کرج میباشد.تجربه بالا وتخصص زیاد باعث تمایز این آرایشگاه نسبت به سایرین میباشد این سالن علاوه بر خدمات آموزش هم به بانوان محترم داردهمراه با مدرک فنی وحرفه ای از مزایای این سالن نیز استفاده از محصولات اورجینال و برند میباشد. از مزایای دیگر این سالن اتاق کودک و سرویس رفت وبرگشت میباشد .همچنین آموزش های تخصصی خود در زمینه های میکروپیگمنتیشن،میکروبلیدینگ، رنگ ، لایت و هیر کات را پس از بهره مندی از محضر اساتید برتر کشور در خارج از کشور تکمیل نموده‌اند. عروس سرا در جهانشهر مفتخر است با بیست سال سابقه درخشان در رشته آرایش و پیرایش با دو شعبه در کرج خدمتگزار شما عزیزان باشد.

خدمات سالن زیبایی سمر یگانه

  • شنیون فوق حرفه ای
  • میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ فیبروز
  • کاشت و ترمیم تخصصی ناخن
  • میکاپ و کانتورینگ عروس
  • رنگ و لایت و بالیاژو بلیچ تخصصی
  • آرایش حرفه ای عروس
  • شینیون

کانتورینگ عروس یکی از خدمات سالن زیبایی سمر یگانه  میباشد.

  1.  ابتدا شکل صورت خودتان را تشخیص دهید. بعد از آن می توانید با مراحل کانتور کردن در فرم های مختلف صورت آشنا شوید.
  2. برای کانتور کردن باید از چند رنگ مختلف کرم پودر استفاده کنید. در ابتدا صورت تان را با کرم مرطوب کننده، آغشته کنید. سپس از کرم پودر مناسب رنگ پوست تان استفاده کنید.
  3. در مرحله ی بعدی برای زیر چشم، روی بینی، پیشانی و چانه از کرم پودری که دو الی سه درجه روشن تر از پوست تان است، استفاده کنید. این روش هایلایت کردن، در هنگام کانتور جلوه ی زیباتری به صورت شما خواهد بخشید و باعث طبیعی جلوه کردن رنگ صورت خواهد شد.
  4. سپس در مرحله ی آخر به تناسب شکل صورت تان، بخش هایی را که لازم است، با کرم پودری که سه درجه تیره تر از رنگ پوست تان است، کانتور کنید. سعی کنید کانتور کردن را حد الامکان تا قسمت گردن ادامه دهید تا تفاوت رنگ پوست در این بخش ها ایجاد نشود و کارتان طبیعی تر دیده شود.

با کانتور می توان بخش هایی از صورت را کوچک یا پنهان کرد. مثل غبغب که اغلب خانم ها هنگام آرایش با آن مشکل دارند. با کانتور کردن می توان یک خطای دید ایجاد کرده و غبغب رو پنهان کرد.
کانتورینگ به آرایش ترمیمی معروف است. یعنی اگر کانتور کردن را به درستی انجام دهید، می توانید گونه هایی برجسته، صورتی جمع و باریک و حتی بینی صاف تری داشته باشید.

 

سالن  زیبایی ثمر یگانه
سالن  زیبایی ثمر یگانه

ادرس محل کار : کرج – جهانشهر – بلوارمولانا – نبش خیابان ابوعلی سینا – ساختمان افرا – طبقه دوم – واحد ۲

شماره های تماس :۳۴۲۱۲۶۵۱ ۳۴۴۴۱۳۲۴ ۰۹۱۲۷۷۲۵۰۹۹ ۰۹۹۹۹۹۷۲۶۲۷

 

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *