سالن زیبایی رز

سالن زیبایی رز 

سالن زیبایی رز – سالن زیبایی گل رز
سالن زیبایی رز : سالن آرایش و زیبایی گل رز واحد صنفی دارای مجوز رسمی با درجه ممتازی از اتحادیه آرایشگران، واقع در تهرانپارس در ۳ طبقه و ۶ واحد مجزا و امکانات رفاهی به روز شده، فضایی آرام و کادری مجرب و حرفه ای از سال ۱۳۸۲ مشغول به کار است. خانم ها عباسی و زهره دانشمندی مدیران این سالن افتخار دارند که سال ها با ارائه خدمات آرایشی و پیرایشی همواره در جلب رضایت بانوان زیباپسند موفق بوده اند و نیز با تعلیم و آموزش کادری مجرب، هنر امروز را با تجربه دیروز آمیخته و در خدمت شما بانوان عزیز میباشد.مدیران و پرسنل گل رز هر ساله با شرکت در کلاس های آموزشی و برند های آرایشی معروف دنیا به صورت داخلی یا بین المللی همواره کوشیده اند اطلاعات، هنر و تجربه را به روز کرده و هیچگاه از عرصه رقابت بین المللی عقب نمانده اند..
سالن گل رز در حال حاضر در تهرانپارس شعبه ی دیگری ندارد. هر سال این سالن در ایام ویژه تخفیفاتی برای مشتریان خود در نظر می گیرد.با عضو شدن در باشگاه مشتریان سالن گل رز میتوانید همیشه از این مزایا بهره مند شوید.
شایان ذکر است هر هفته روزهای سه شنبه همراه با خانم زهره دانشمندی گریمور و آرایشگر عروس به صورت رایگان در خدمت خانواده های شهدا، جانبازان و مدافعین حرم هستیم و حضور این عزیزان باعث افتخار است…
با مراجعه به اتحادیه آرایشگران زنان و گرفتن معرفی نامه خدمات به این عزیزان رایگان انجام می شود.

سالن زیبایی رز

اکستنشن مو: افزایش طول و حجم مو را اکستنشن مو میگویند. چند سالی است که تب و تاب اکستنشن میان خانوم ها بالا گرفته برخی خانوم ها از این روش برای بلندتر کردن موها و برخی برای پرپشت نشان دادن مویشان استفاده میکنند. بد نیست قبل از انجام آن با انواع اکستنشنها و روشهای مختلف نصب مراقبتهای قبل و بعد و همچنین خطرهای آن برای موها مطالعه ای داشته باشید.

سالن زیبایی رز

قبل از انجام اکستنشن حتما موهای خود را با یک شامپو مناسب شست وشو دهید تا هرگونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک شود برای نصب اکستنشن موی باید حداقل ۷تا ۱۰سانتی متر بلندی داشته باشد هر قدر مو بلند تر باشد اکستنشن راحت تر نصب میشود با این حال موهای کوتا را هم میتوان اکستنشن نمود،قبل از انجام اکستنشن حتما موهای خود را با یک شامپوی مناسب شست وشو دهید تا هرگونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک شود برای نصب اکستنشن موی باید حداقل ۷تا ۱۰سانتی متر بلندی داشته باشد هر قدر مو بلند تر باشد اکستنشن راحت تر نصب میشود با این حال موهای کوتا را هم میتوان اکستنشن نمود. بهتر است قبل از اکستنشن یک تکه کوچک از موی خودرا در اختیار ارایشگرتان قرار دهید تا بتواند موهای هم رنگ خودتان را تهیه کند اگر موهایتان خیلی کوتا است توصیه میشود بیشتر از ۴۰سانت مو به آن اضافه نکنید اگر مقدار زیادی مو با طول بلند به لابه لای موهایتان اضافه کنید فشار زیاد ناشی از وزن آن موجب ریزش موهای طبیعیتان خواهد شد بعضی افراد نیز به دلیل کشش زیاد مو دچار سر درد میشوند.

 

 

آدرس: تهرانپارس، چهارراه تیرانداز، بزرگراه رسالت شرق، بعد از خیابان ۱۲۱، پلاک۹۲

تلفن: ٠٩١٢٢٠٨١۵٩٩

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ :  آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ بانام  سالن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *