خانه / سالن زیبایی / سالن زیبایی نیوشا ضیغمی : درمان پوست خشک با گلاب

سالن زیبایی نیوشا ضیغمی : درمان پوست خشک با گلاب

سالن زیبایی نیوشا ضیغمی : درمان پوست خشک با گلاب

سالن زیبایی نیوشا ضیغمی

بسیاری از افراد وجود دارند که پوست آن ها از نوع خشک است. اینکه پوست بدن در تابستان هم خشک باشد، ناشی از کمبود آب و رطوبت شدید در پوست است که باید هرچه سریع‌ تر آن را جبران و درمان کنید. گلاب یک ماده طبیعی و بسیار موثر در جبران کمبود رطوبت پوست می باشد.

سالن زیبایی نیوشا ضیغمی

این عصاره گیاهی خوشبو و پرخاصیت،موجب لطافت و نرمی پوست می شود. برای گلاب درمانی دو روش وجود دارد که در ادامه به شما آموز ش می دهیم:

روش اول

در این روش کافی است چند قطره گلاب طبیعی و خالص را به کرم مرطوب کننده یا لوسیون بدن خود اضافه نمایید و هر روز از این کرم و لوسیون به پوست خود بزنید. با دست، پوست را کمی ماساژ دهید تا گلاب جذب آن گردد. این روش برای جلوگیری از قرمزی، تحریک و خارش پوست نیز بسیار موثر بوده و از آنجا که پوست خشک، مستعد پیری و چین و چروک زود هنگام است، با گلاب می توانید آن را رفع کنید. با استفاده از مواد زیر یک کرم مرطوب کننده خانگی فوق‌ العاده با گلاب و آووکادو تهیه کنید.
– یک قاشق چایخوری آووکادوی له شده
– یک قاشق چایخوری روغن نارگیل
– ۲ قاشق چایخوری گلاب خالص
– ۲ قاشق چایخوری عسل
این ۴ ماده را با هم مخلوط کنید و از آن برای درمان خشکی پوست استفاده کنید.

سالن زیبایی نیوشا ضیغمی
روش دوم
آرایشگاه زنانه : تونرهایی که در بازار وجود دارند معمولا دارای مقداری الکل و مواد شیمیایی هستند که یا تاثیر مناسبی را ایجاد نمی کنند و یا اینکه موجب افزایش خشکی پوست می شوند. پس بهتر است در منزل یک تونر بسازید. برای تهیه تونر خانگی با گلاب یک راه ساده این است که گلاب را در یخچال بگذارید تا کمی خنک شده و بعد آن را با یک گلوله‌ پنبه‌ ای به پوست تمیز بزنید. سعی کنید این کار را به یک عادت همیشگی برای خود تبدیل نمایید تا در مدت کوتاهی، شاهد تاثیر شگفت‌ انگیز آن روی زیبایی، لطافت، نرمی، صاف و یکدست شدن پوست خود باشید. برای تهیه یک تونر خانگی و طبیعی باید طبق دستور العمل زیر اقدام کنید.
– ۴ قاشق غذاخوری گلاب
– ۲ قاشق غذا خوری عنبر سائل
– یک قاشق چایخوری سرکه سیب
– ۵-۱۰ قطره روغن گل رز
– ۵ قطره روغن درخت چای
– ۵ قطره روغن اسطوخودوس یا هر اسانس مورد علاقه
ابتدا در یک کاسه کوچک گلاب بریزید. سپس به آن، عنبر سائل، سرکه سیب، روغن گل رز، روغن درخت چای و روغن اسطوخودوس را اضافه کرده و خوب هم بزنید. این تونر را در یک بطری اسپری شیشه‌ ای کوچک بریزید. هر روز این تونر را به پوست خود اسپری کنید و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود و سپس از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *