خانه / سالن زیبایی / سالن زیبایی نیکادل

سالن زیبایی نیکادل

سالن زیبایی نیکادل

سالن زیبایی نیکادل : سالن زیبایی  نیکادل یکی از بهترین سالنها در مشهد میباشد.تمام خدمات آرایشی در این سالن جدید و به روز میباشد.از جمله خدمات این سالن میتوان به مواردی اشاره کرد که شامل :انواع خدمات رنگ و لایت،انجام ریباندینگ و صافی مو،خدمات کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور،جدیدترین مدل های کوتاهی مو ژورنالی ،پاکسازی و جوانسازی پوست،ارائه انواع بافت و اکستنشن مو،ارائه شینیون، میکاپ و گریم تخصصی عروس،خدمات هاشور و سایه ابرو،کاشت و اکستنشن مژه به شیوه تار به تار میباشد .مدیریت این مجموعه را خانم اسدی به عهده دارد که ۱۸ سال سابقه ی کاری در زمینه عروس وآرایش دارد .

 

شینیون ژورنالی یکی از خدمات سالن زیبایی نیکادل میباشد.

شینیون یعنی جمع کردن مو در پشت سر ، هم مدل باز هم جمع میتوان موها رو شینیون کرد.  برای موهای کوتاه هم حتی میتوان شینیون کرد. اگر مو‌های کوتاهی داشته باشند نمی‌توانند برای فرم و حالت دادن به مو‌های خود از شینیون‌های زیبا و شیک استفاده کنند در صورتی که این تصور نادرست است و شما می‌توانید با به خرج دادن کمی خلاقیت و مهارت مو‌های کوتاه را به زیباترین شکل ممکن آرایش کنید.اغلب دختران جوان تصور می‌کنند. شینیون موی دخترانه کوتاه در انواع مدل‌های ساده و کار شده موجود است و شما می‌توانید از بین این مدل‌های زیبا آرایش مویی شیک و خاص را برای خود انتخاب کنید.

شینیون مو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت مدل لباس مجلسی و مدل آرایش صورت دارد بنابراین بهتر است دختران جوان در هنگام انتخاب مدل شینیون موی بلند دخترانه و شینیون موی کوتاه دخترانه دقت و حساسیت لازم را به خرج دهند.بهتر است از اکستنشن مو برای اضافه کردن مو‌های مصنوعی به مو‌های خود استفاده کنید و بعد از حجم دادن به موهایتان آن‌ها را به صورت دلخواه خود فرم و حالت دهید.

 

سالن زیبایی نیکادل
سالن زیبایی نیکادل

آدرس سالن زیبایی نیکادل مشهد: استان خراسان رضوی – شهر مشهد – بلوار فردوسی حد فاصل ۲۰ و ۲۲ شماره ۴۳۲

۳۷۶۱۳۹۸۱ تلفن سالن زیبایی نیکادل مشهد
۰۹۱۵۲۰۹۹۹۳۰ موبایل سالن زیبایی نیکادل مشهد

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *