خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی چهره نگار بابل

سالن زیبایی چهره نگار بابل

سالن زیبایی چهره نگار بابل

سالن زیبایی چهره نگار بابل : آرایشگاه چهره نگار بابل نام مدیریت خانم نگار دانشیان

دراین سالن زیبایی سبکهای مختلف به بانوان محترم اراعه میشود هر آنچه را که شما از یک سالن زیبایی میخواهید در سالن زیبایی چهره نگار بابل ارائه میده

آرایش اروپایی -آرایش و گریم تخصصی عروس به همراه خدمات ویژه عروس -آرایش نامزدی-آموزشگاه و انستیتو زیبایی براشینگ حرفه ای مخصوص هر نوع مو- خدمات ناخن-شینیون کلاسیک و مدرن و شینیون باز-بافت مو- هیرکات تخصصی انواع کپ با متد جدید-تکنیک سایه روشن- مرکز تخصصی اپیلاسیون -رنگ و مش شیک اروپایی

رنگ و مش شیک اروپایی :

هنگام انتخاب رنگ مو حتما رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. رنگ انتخابی شما باید با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد تا بتواند باعث افزایش زیبایی چهره شما شود. مدل‌های رنگ و مش‌ ۲۰۱۹ بسیار جدید هستند و بسیاری از بانوان به استفاده از آن‌ها وسوسه می‌شوند. که ما این رنگ و مش زیبا را در سالن زیبایی چهره نگار بابل به شما عزیزان اراعه میدهیم .
رنگ امسال را رنگسالن زیبایی چهره نگار بابل

که معادل انگلیسی آن living coral است را به عنوان رنگ جدید سال ۲۰۱۹ معرفی کرده است. رنگ مرجانی زنده، یکی از طیف‌های رنگ نارنجی است که ته رنگ طلایی نیز در خود دارد.

۱. رنگ آمبره طلایی (رنگ طلایی در انتهای مو) : یکی از بهترین مدل‌های هایلایت روی موی مشکی، آمبره طلایی است. این رنگ مناسب بیشتر سلیقه‌هاست و مناسب مو‌های تیره مخصوصا مشکی است. مو‌ها را تیره رنگ و انتهای ساقه مو‌ها را طلایی رنگ کنید.

۲. رنگ مو نقره‌ای دودی: رنگی متفاوت و مناسب سلیقه‌های خاص است. این رنگ مناسب خانم‌هایی است که تار‌های سفید را بین مو‌های خود دارند. با این روش مو‌های سفید و خاکستری خود را زیبا‌تر از قبل ببینید.

۳. رنگ مو کرم هلویی : این رنگ مو ترکیبی از چند رنگ مو است. ریشه مو‌ها تیره، میان ساقه مو به رنگ هلویی و انتهای مو کرم رنگ باید باشد. این رنگ‌ها و ترکیب بی نظیر آن را کمتر در بین بانوان دیگر خواهید دید.

۴. رنگ مو کاراملی: رنگ مویی خوشمزه و خوش رنگ که از کاراملی معمولی روشن‌تر است. این رنگ را می‌توانید به غیر از رنگ کامل به عنوان هایلایت بین مو‌های خود استفاده کنید و از زیبایی مو‌های خود لذت ببرید.

۵. رنگ آمبره‌ قهوه‌ای – صورتی :  یکی دیگر از مدل‌های رنگ و مش ۲۰۱۹ رنگ آمبره قهوه‌ای-صورتی است. این رنگ مو جزو رنگ‌های پاستیلی محسوب می‌شود و فوق العاده شیک است. برای داشتن این رنگ مو باید بیشتر از رنگ‌های دیگر روی موی خود صبور باشید. این رنگ را می‌توان به عنوان هایلات نیز استفاده کرد. این رنگ را روی موی مشکی یکدست خود را نیز می‌توانید امتحان کنید. به جای استفاده از رنگ صورتی می‌توانید ار رنگ زنده مرجانی استفاده کنید.

۶. رنگ آمبره صورتی (رنگ صورتی در انتهای مو) : رنگ صورتی را در انتهای مو‌های خود فراموش نکنید. مو‌های تیره برای این مدل رنگ مو بهترین پاسخ را می‌دهد.

۷. آمبره روشن : این رنگ مو را دو بخش رنگ تشکیل می‌دهد. از ریشه تا نیمه ساقه مو تیره رنگ و مابقی تا انتها مو رنگ روشن دارد. باید آرایشگر فوق العاده ماهر باشد تا خطی بین دو رنگ ایجاد نشود.

۸. رنگ موی بنفش و سفید : این رنگ نیز جزو رنگ‌های پاستیلی محبوب است. طیف رنگی برای این رنگ مو را می‌‌توان از بنفش تا آبی یا حتی سبز در نظر گرفت. رنگ‌های یاد شده را با کمی سفید ترکیب کنید و از رنگ موی خود لذت ببرید.

آدرس: بابل میدان اوقاف اندیشه ۲۴ سالن زیبایی چهره نگار

شماره تماس:۳۲۹۸۲۸۳-۰۱۱

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *