خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی ۲۰۰۰

سالن زیبایی ۲۰۰۰

سالن زیبایی ۲۰۰۰

سالن زیبایی ۲۰۰۰: سالن زیبایی ۲۰۰۰ یکی از بهترین سالنهای آرایشی در اصفهان میباشد . مدیریت این مجموعه را خانم میر محمدی برعهده دارد .ارائه کلیه خدمات آرایش و زیبایی با جدیدترین متد روز دنیا با کادر مجرب و حرفه ای خدمات رسانی میشود.شینیون و آرایش و میکاپ عروس در این سالن کاملا به روز بوده و قیمت بسیار مناسب خدمات و کیفیت کار بی نهایت بالا از مزایای این سالن زیبایی میباشد.

شینیون مو یکی از خدمات سالن زیبایی ۲۰۰۰ میباشد.

شینیون در زبان انگلیسی Chignon به معنای گیسو و یا موی پرپشت است.

شینیون اینگونه که در زبان فارسی و در میان آرایشگران و بانوان رایج است به معنای فرم دادن و جمع کردن موی سر به صورتی خوش فرم و زیباست.

مدل مو شینیون هم سبک های مختلفی دارد که می توان :به شینیون ها کلاسیک، شینیون سبک، شینیون عرب و حجیم، شینیون بوشینگ، شینیون حرارتی، شینیون خامه ای، شینیون نخی، شینیون حلزونی و … اشاره کرد

شینیون مو تاثیر زیادی روی زیبایی بانوان محترم دارد.شینیون مو در انواع مدل های شینیون نیمه باز و شینیون باز و شینیون بسته موجود است که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی شما و سایر ویژگی های ظاهری تان بستگی دارد.اگر شما تمایل دارید برای حالت دادن به موهایتان از شینیون های جدید و خاص استفاده کنید شینیون خطی انتخاب مناسبی میباشد.این مدل موی مجلسی بسیار عالی و زیبا و شیک هستش مخصوصا روی رنگ موهای دو رنگ عالی در می یادش مخصوص عروس خانم ها و همراهان درجه یک عروس و داماد است.در آرایش موی خطی قسمت بغل سر را به صورت گوش تا گوش جدا کنید و قسمت بالای سر را هم یک تکه جدا کنید سپس قسمت پشت سر را با کش ببندید توجه داشته باشید که قسمت پشت سر پایه این مدل شینیون است.

برخی از ابزار شینیون کش، تل، تور نامرئی، کلیپس، سنجاق، گیره فلزی، شانه پوش، تافت، بیگودی، موی اضافه، چوب شینیون و پروتز زیر کار است.

سالن زیبایی 2000
سالن زیبایی ۲۰۰۰

نشانی  اصفهان :شهرضا-میدان شهدا- کوچه نواب صفوی- جنب بانک ملت

شماره ثابت ۲۲۲۳۶۴۰
شماره همراه ۰۹۱۳۳۲۱۲۰۶۹

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *