خانه / سالن زیبایی / شینیون مو بلند

شینیون مو بلند

شینیون مو بلند

سالن زیبایی و مدل های شینیون مو بلند- داشتن موهای بلند آرزوی هر خانمی میباشد و برای حالت دادن به موهای بلند می توان از انواع مدل شینیون های شیک وخوشگل استفاده کرد. شینیون برای موهای بلند در انواع مدل های شلوغ و ساده میباشدو شما می توانید از بین این مدل های متنوع آرایش مویی مناسب را برای فرم دادن به موهای خود انتخاب  کنید.شینیون روی زیبایی ظاهری تاثیرگذار است بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل شینیون موهایتان حساسیت لازم را به خرج دهید تا در مجالس و مهمانی ها زیباتر به نظر برسید.داشتن.شینیون روی زیبایی ظاهری موثر میباشد .بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل شینیون موهایتان حساسیت لازم را به خرج دهید تا در مجالس و مهمانی ها زیباتر به نظر برسیدموهای بلند را می توان با زیباترین و متنوع ترین مدل شینیون ها فرم و حالت داد. توجه داشته باشید که برای انتخاب مدل شینیون موی بلند باید به فرم چهره و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه داشته باشید تا بتوانید زیباترین مدل آرایش مو را از بین مدل های مختلف انتخاب کنید. برای فرم دادن به موهای بلند می توانید از انواع مدل شینیون بسته و شینیون باز استفاده کنید که انتخاب هر یک از این مدل آرایش موها به مدل لباس مجلسی و سلیقه شخصی تان بستگی دارد.

شینیون مو بلند

اگر موهای بلندی دارید و نمی دانید برای مراسمی که می خواهید بروید موهایتان را چه شکلی درست کنید، ما بهتان کمک می کنیم.موهای بلند-حتما شما هم به اولین چیزی که برای رفتن به میهمانی می اندیشید لباس است اما پس از آن نوبت به چیست؟ بله، موهایتان! بی شک مو تاثیر زیادی بر ظاهر افراد دارد. اگر شما لباس و آرایشی جذاب داشته باشید اما به موهایتان اهمیت ندهید، به چشم دیگران زیبا نمی آیید. بنابراین انتخاب درست مدل مو، یکی از مهمترین عاملهاست در ریبایی میباشد. اگر موهای شما بلند است، گزینه های زیادی مانند گیس، شنیون، دم اسبی و… پیش رو دارید. بنابراین کافی است که با توجه به لباس و آرایش صورت تان بهترین را انتخاب کنید و زیباتر از همیشه در جمع بدرخشید. در ادامه مطلب برخی از زیباترین مدل های مو را برای افرادی که موهای بلند دارند، برایتان آورده ایم تا از آنها ایده بگیرید.

شنیون موهای بلندمدل شینیون موهای بلند
درست کردن شنیون کار ساده ای نیست اما زمانی که شما آن را یاد بگیرید، مطمئنا ازش دل نخواهید کند. اگر هم این کار برایتان سخت است، از آرایشگرتان بخواهید که موهایتان را در بالای سرتان مدلی بدهد ودرست کند. لازم نیست شنیون تان را خیلی تمییز درآورید. اگر چند تار مویتان را از جاهای مختلف شنیون بیرون آورید، زیباتر هم جلوه می کندظاهرتونو ملیح تر نشان میدهد.
شنیوین شلوغ موهای بلند شینیون جدید موهای بلند
اگر آرایش شما زیاد است، باید مدل موی ساده انتخاب کنید تا تعادل را به صورت تان باز گرداند. شنیون ساده مو، زمانی که در کنار آرایش چشم اسموکی و تیره قرار می گیرد، بسیار زیبا و جذاب می شود.

شینیون موبلند

شینیون موبلند

گیس شلوغ  موهای بلند مدل بافت موهای بلند
شینیون مو بلند – گیس به تنهایی هم زیباست اما اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، زیباتر هم می شود. به عنوان مثال گیس تان را کمی شلوغ تر ببافید تا بیشتر به چشم آید، یا حتی می توانید موهای قسمت بالای سرتان را نیز کمی پیچ و تاب دهید تا چشمگیرتر شود. این مدل نه تنها زیبا و جذاب بلکه ساده و راحت نیز است.

دم اسبی موهای بلند مدل دم اسبی موهای بلند
سالن زیبایی و شینیون مو بلند – مدل دم اسبی مدل ساده و زیبایی است که به تمام خانم ها می آید. اما برای این که این مدل را از سادگی درآورید، می توانید موهای بالای سرتان را کاملا صاف و یکدست اما قسمتی که جمع کردید را کمی حالت دهید تا چشمگیرتر شود.

گوجه ای موهای بلندمدل مو گوجه ای موهای بلند
مدل مو گوجه ای هم از مدل های ساده ای است که بیشتر مورد پسند خانم های تنبل یا آنهایی که وقت کافی برای رسیدگی به موهایشان ندارند، مناسب است. اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر این مدل را برای میهمانی انتخاب کرده اید، کمی به آن تغییر دهید. به عنوان مثال بخشی از موهایتان را گیس کنید تا از سادگی درآید. این مدل برای روزهای گرم تابستان مناسب است.

آبشاری موهای بلند مدل مو آبشاری برای موهای بلند
اگر دوست دارید که موهایتان را باز بگذارید، باز هم مدل های زیادی وجود دارند که یکی از زیباترین هایشان مدل آبشاری است. برای این مدل، کافی است قسمت بالای موهایتان را به صورت شل گیس کنید. آنوقت موهایتان به صورت دسته ای از هم جدا شده و مانند آبشار به روی موهای زیری تان می ریزد.

 

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *