خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی نقره نگار

سالن زیبایی نقره نگار

سالن زیبایی نقره نگار

سالن زیبایی نقره نگار : اگربه دنبال یک سالن زیبایی با امکانات ویژه برای عروس خانم ها هستید، ما به شما سالن زیبایی نقره نگار را پیشنهاد می کنیم. سالن زیبایی نقره نگار با مدیریت خانم شایگان در شرق تهران و تهرانپارس واقع شده است که دارای آموزشگاه تخصصی میکاپ و گریم با ارائه بیش از بیست و دو مدرک بین المللی می باشد.
سالن زیبایی نقره نگار ، دارای لاین تخصصی عروس با سالن مجزا می باشد که می‌توان گفت نقطه برتری این سالن نسبت به سایر سالن های منطقه است.
سایر مزیت های این سالن شامل :
ارائه مشاوره های تخصصی عروس
هماهنگی شینیون و میکاپ با لباس عروس و اکسسوری و استایل عروس و داماد
پوست شناسی و ارائه خدمات زیبایی پوست
استفاده از برندهای آرایشی معروف
هر یک از پکیج های عروس که در این مورد معرفی شد، همراه با هدیه مدیریت می باشد که متناسب با بودجه و سلیقه عروس در نظر گرفته می شود.
علاوه بر این سالن زیبایی نقره نگار در کلیه لاین های زیبایی و نیز آموزش فعالیت میکند لذا اگر به فراگیری یکی از خدمات زیبایی علاقه مند هستید می توانید از دوره های آموزشی این سالن زیبایی استفاده نمایید.
در نتیجه اگر به دنبال تجربه یک حس خوب در یک سالن زیبایی می باشید پیشنهادمابه شما این است که سالن زیبایی نقره نگار را در گزینه های انتخابی خود قرار داده و از نمونه کارهایشان در این بازدید به عمل آورید.

  • مشخصات سالن زیبایی نقره نگار
    پکیج VIP عروس تمامی موارد با بهترین مواد
    پکیج دوم عروس آرایش شنیون رنگ ابرو اصلاح ابرو ناخن مژه فن بدن موی اضافه
    ظرفیت تعداد عروس در روز ۳ نفر
    ترمیم و recheck دارد
    آرایش همراه و ساقدوش دارد
    تاج عروس دارد
    امکان ارائه خدمات در سایر کشورها ندارد
    امکان ارائه خدمات در شهرستان‌ها ندارد
    جای پارک خودرو به آسانی
    بازه زمانی لازم برای رزرو ۳۰ روز

آرایشگاه نقره نگار یکی از بهترین سالنهای آرایشی شرق تهران هست که طرفدارهای زیادی علی الخصوص در ضمینه خدمات عروس دارد. جهت سرویس دهی بهتر به مراجعین خانم شایگان مدیریت آرایشگاه و آموزشگاه نقره نگار تصمیم گرفتند محیط عروس سرا را از محیط آموزشگاه کاملا جدا کنند و هم اکنون سالن به مکان بزرگتری منتقل شده است.

شعبه یک، آموزشگاه نقره نگار هست که از مبتدی تا فوق تخصصی آماده ارائه جدیدترین تکنیک های آرایشی به علاقمندان می باشد.شعبه دو،عروس سرای نقره نگار است که با محیطی بسیار زیبا و آرام علاوه بر خدمات ویژه برای عروس خانمها آماده ارائه کلیه خدمات آرایشی به بانوان عزیز می باشد.البته سالن تخصصی اپیلاسیون و خدمات هاشور و طراحی ابرو و اکستنشن مژه با موی طبیعی (با استفاده از موی خود شما)هم به خدمات آرایشگاه نقره نگار اضافه شده است.

آدرس تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان ۱۴۲شرقی، پلاک ۶۰، سالن زیبایی نقره نگار

شماره تماس ۰۲۱۷۷۷۴۵۲۳۹

شماره تماس ۰۲۱۷۷۲۹۸۵۱۶

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *