خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی اهواز

سالن زیبایی اهواز

سالن زیبایی اهواز

سالن زیبایی اهواز : این آرایشگاه یکی از بهتری ها در شهر اهواز میباشد که فقط در زمینه ی اپیلاسیون بدن وکاشت ناخن به صورت کاملا حرفه ای خدمات رسانی میکند  هیچ خدمات دیگری جز کاشت ناخن واپیلاسیون انجام نمیشود.مفتخریم که با وجود سه اپیلاسیون کار حرف ای و خوش دست فعالیت میکنیم. ما تخفیفات ویژه ای برای بانوانی که از طریق سایت ما مراجعه میکنند داریم با یک بار مراجعه به ما مشتری دائم خواهید شد.

قیمت اپیلاسیون

قیمت اپیلاسیون در سالن زیبایی اهواز ۴۵ تومان میباشد ولی چنانچه از طریق سایت ما مراجعه کنید قیمت ۳۹ هزار تومان حساب میشود.

قیمت کاشت ناخن 

قیمت کاشت ناخن در سالن زیبایی اهواز ۹۰ هزار تومان مبیباشد چنانچه از طریق سایت ما مراجعه کنیدقیمت ۶۹ هزار تومان حساب میشود.

اپیلاسیون کل بدن وصورت از خدمات ویژه این سالن میباشد.بهترین راه برایر از بین بردن موهای زائد بدن اپیلاسیون میباشد.اپیلاسیون پاها طرفدار زیادی در بین بانوان دارد.اگر به طور مداوم پاهای خود را اپیلاسیون  کنید بعد از مدتی موهای پا نازک میشود ورویشش کم میشودو کم کم ریشه مو میسوزد واز بین میرود.

اپیلاسیون سینه وشکم : در ای ناحیه به خاطر مسائل هورمونی ممکن است مو در بیاید که با چند جلسه اپیلاسون از شر موهای زائد در این قسمت از بدن راحت میشوید ولی باید به یک متخصص مراجعه کنید و از لحاظ هورمونی خود راچک کنید.

اپیلاسیون دست وپا :چند روز قبل جشنهایتان این کار را انجام دهید تا اگر بازوهایتان دچار جوش شد فرصت خوب شدن داشته باشد این قسمت از بدن نیز طرفدار ان اپیلاسیون خود را دارد تا از شر موهای زائد در این ناحیه نیز شما بانوان عزیز و گرامی خلاص شوید.

سالن زیبایی اهواز
سالن زیبایی اهواز

آدرس  سالن زیبایی اهواز :اهواز -کوروش- خیابان اصلی عامری .
تلفن  سالن زیبایی اهواز :۰۹۳۳۴۳۳۴۳۰۰
۰۹۳۳۱۳۳۳۸۰۰
۰۹۳۳۱۳۳۳۹۰۰

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ :  آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ بانام  سالن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *