خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی پروانک اهواز

سالن زیبایی پروانک اهواز

سالن زیبایی پروانک اهواز

سالن زیبایی و آرایشگاه عروس پروانک در اهواز : سالن زیبایی پروانک اهواز در کیانپارس اهواز قرار دارد.جدیدترین متدهای آرایشی-میکاپ عروس-گریم- با بهترین پرسنل در اختیار سالن زیبایی پروانک اهواز میباشد. به روز ترین و نابترین تکنیک های شینیون وآ رایش عروس در سالن زیبایی پروانک اراعه میشود.رنگ مو به روش کاملا جدید یکی از خدمات سالن زیبایی پروانک اهواز میباشد. رنگ مو در زیبایی صورتتان بسیار موثر میباشد.همانگونه که لباسی که انتخاب میکنیم باید به ما بیاد در انتخاب رنگ مو هم باید دقت کنیم چه رنگی به پوست و ظاهر ما میآید.در بازار رنگهای مختلفی وجود دارد از شامپو رنگ گرفته تا رنگ پاستیلی ،اگر نمیدانید چه رنگ مویی را انتخاب کنید ما در سالن زیبایی پروانک اهواز به شما خواهیم گفت توسط متخصصین در این مورد که چه رنگ مویی به شما میآید .

خدمات سالن زیبایی پروانک اهواز:

  • جیدترین مدلهای رنگ مو
  • اصلاح و ابرو
  • پرسنل خوش برخورد و دلسوز
  • ارائه شیکترین و زیباترین شنیون در اهواز
    بروزترینروشهای آرایشی،گریم و میکاپ عروس
    استفاده از بروزترین و ناب ترین تکنیک های شنیون عروس و ….

چگونه رنگ موی مناسب رنگ پوستم را انتخاب کنم؟  این روزها رنگ کردن فقط قرار دادن رنگ روی تمام موها نیست. شما از بین رنگ کردن رگه های مو، تکه هایی از مو، رنگ کردن قسمتهای پایین مو، سایه انداختن روی مو یا دیگر کارهای خلاقانه انجام میدهید.همه چیز مربوط می شود به نظریه ی رنگها و فرمول آن،کسانی که به رنگ های موی خاکستری تمایل دارند که پوست صورتی را خنثی کنند در حالیکه سایه های قرمز می توانند پوستهای صورتی را سرخ و گلگون نشان دهند.پیدا کردن رنگ مناسب به دانش و اطلاعات نیاز دارداین علم، ترکیبی از رنگ و نور است، هر رنگی که برای موهایتان انتخاب می کنید، وقتی کنار صورتتان قرار می گیرد، بر رنگ پوستتان تاثیر می گذارد.سایه های بنفش می توانند ته رنگ زرد در پوست را متعادل و پوست را درخشان کنند اما استفاده از رنگی که بیش از حد شبیه رنگ پوست باشد، ظاهر شخص را شبیه افراد بیمار نشان می دهد. ته رنگ هلویی در رنگ مو می تواند به صورت رنگ پریده، حرارت و رنگ دهد.

توجه کنید که:یک رنگ کلی، هر ۴ تا ۶ هفته یا کمتر از آن، نیاز به ترمیم دارد، در حالیکه یک هایلایت یا رگه، می تواند حدود ۲ ماه به ترمیم احتیاج پیدا نکند.

سالن زیبایی پروانک اهواز
سالن زیبایی پروانک اهواز

 

آدرس:اهواز، کیانپارس، خیابان ۲۰ غربی، نبش فاز دو، سالن پروانک

شماره های تماس :۰۹۳۹۲۰۳۴۲۸۰

 

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *