خانه / سالن زیبایی / آرایش مخصوص صورت عروس – بهترین های سالن عروس را ما معرفی می کنیم

آرایش مخصوص صورت عروس – بهترین های سالن عروس را ما معرفی می کنیم

آرایش صورت مخصوص عروس

آرایش مخصوص صورت عروس در سالن زیبایی برای اینکه آرایش در شب عروسی برای عروس خانم ها دلنشین و مورد پسند باشد باید با استفاده از لوازمات آرایشی مناسب و تکنیک های که مخصوص آرایش عروس است را بکار ببریم. در این مقاله کاری که آرایشگران باید برای زیبایی بیشتر صورت عروس بکار ببرند را بازگو می کنیم. برای اینکه دغدغه های عروس خانم ها برای آرایش مخصوص عروس کمتر شود نیاز دارند که با متخصصن حرفه ای و مجرب در زمینه آرایش صورت و مو مشورت کنند  قبل از رسیدن به روز عروسی درباره رنگ های که به فرم صورت شما می آیدبا ارایشگر خود صحبت کنید..توجه داشته باشید که حداقل حدود یک ساعت آرایش صورت عروس زمان می خواهد، پس عجله نداشته باشید تا آرایشی کامل و بدون نقص داشته باشید. آماده بودن پوست صورت عروس یکی از مهم ترین مواردی که عروس خانم باید به آن توجه کند آماده کردن پوست صورت برای شروع یک میکاپ نسبتا سنگین می باشد.حجم آرایشی که برای یک عروس انجام می دهند نسبت به یک آرایش صورت صرفا برای رفتن به مهمانی تفاوت زیادی دارد. تقویت پوست یک ماه قبل از عروسی امری لازم است برای اینکه زیبایی طبیعی داشته باشید داشتن یک پوست صاف و شفاف این زیبایی را تکمیل می کند.

آرایش مخصوص صورت عروس

آرایش چشم در آرایش عروس – آرایش مخصوص صورت عروس

در آرایش چشم باتوجه به حساس بودن چشم می توانید از لوازم های آرایش خود عروس استفاده کنید برای اینکه چشمان شما در عکس های عروسی درشت و خیلی زیباتر شوند از انواع مژه های مصنوعی می توانید استفاده کنید مژه های دانه ای چشمان شما را طبیعی تر جلوه می دهد.
ماندگاری آرایش عروس-از پرایمر برای شاداب و تازه نگه داشتن آرایش حتما استفاده شود، ثابت ماندن آرایش در تابستان در طول مراسم عروسی با عرق کردن و یا تولید چربی اضافه که پوست دارد باعت پاک شدن آرایش و بهم ریختگی آرایش می شود.اگر فرد عینکی هستید می توانید در شب عروسی از لنز چشم طبی بی رنگ استفاده کنید لنزهای رنگی چهره عروس را مصنوعی می کند اگر هم چشمان ضعیفی ندارید پس رنگ چشم خود را دوست داشته باشید تا در شب عروسی با چهره طبیعی بدرخشید.ولی یادتان باشد اگر لنز دوست دارید در شب عروسی استفاده کنید  چند هفته به عروسی مانده لنز بزارید و تست کنید که حساسیت به لنز نداشته باشید و چشمانتان خون بیفتد اگر بار اولتان است لنز میزارید درشب عروسی توصیه میکنم از لنز استفاده نکنید چرا که شاید حساسیت داشته باشید و چشم شما در مراسم خون بیفتد وقرمز شود که در ظاهر شما  تغییر منفی به وجود خواهد آورد.

آرایش مخصوص صورت عروس

استفاده از اسفنج برای زدن مواد آرایشی.برای زدن کرم ها استفاده از انگشت را کنار بگذارید و از اسفنج آرایشی برای اینکه کرم ها مخصوصا کرم پودر طبیعی روی صورت بنشینند استفاده کنید.رژگونه یکی از تاثیرگذارترین ابزار آرایشی رژگونه است که آرایشگر ماهرانه با توجه به فرم صورت عروس باید آن را اعمال کند اگر ساختار استخوانی عالی دارید پس از رژگونه غافل نشوید.

صحیح برداشتن ابروبرای اینکه یک تغییر اساسی در چهره عروس بوجود بیاید دست از تیغ زدن ابروها و شکل دادن ابرو با مداد ابرو بر دارید اینکار فقط برای عروس خانم دردسر است تا زیبایی ابرو برای رنگ ابرو هم می توانید دو درجه روشن تر از رنگ پایه ابرو رنگ بذارید مثل همیشه ابروها را اصلاح کنید و خیلی نازک نکنید. تغییر اصولی در چهره عروس باید  ماهرانه باشد.

آرایش مخصوص عروس

تهران ، بلوار مطهری ، نرسیده به پل آزادگان ، روبروی شاهد ۲ ،

ساختمان امیر ، طبقه ۲واحد۴

تلفن-۰۹۱۰۸۵۴۷۲۲۸- ۰۲۶۳۴۴۷۷۸۶۷

 

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *