رنگ مو نسکافه ای

رنگ مو نسکافه ای – سالن زیبایی تهران

رنگ مو نسکافه ای- سالن زیبایی یکی از ابزارهای تنوع و زیبایی در چهره خانم ها رنگ موی آن هاست. این مساله از دیرباز در جوامع بشری وجود داشته است با این تفاوت که در زمان های قدیم مردم از رنگ های طبیعی برای رنگ کردن موی خوداستفاده میکردند.در این دوران رنگ های شیمیایی که تنوع بسیار بیشتری نسبت به گذشته دارند، استفاده میکنند. اینکه چه رنگ مویی بیشتر به شما جذابیت میدهد بستگی به اندام صورت ، رنگ پوست، رنگ چشم و کوتاهی و بلندی موی شما نیز دارد.

سالن زیبایی رنگ مو نسکافه ای : رنگ موی نسکافه ای با تنوع در درجه ی روشن و تیره یکی از محبوب ترین رنگ مو های سالهای اخیر در بین خانمهای جوان در سالن زیبایی سرتاسر کشور میباشد. همانطور که می دانید رنگ مو های شیمیایی حاوی ترکیباتی است که ممکن است ایجاد واکنش های آلرژی نماید، بنابراین توصیه می شود ۴۸ ساعت قبل از رنگ کردن موهایتان، تست آلرژی انجام دهید. برای رنگ کردن ابرو و مژه به کار نبرید. در سالن زیبایی اگر رنگ مو روی پوست یا لباستان پاشید فورا محل را آبکشی کنید. مراقب باشید رنگ با چشم هایتان تماس پیدا نکند اگر چنین شد فورا با آب سرد چشمهایتان را بشویید و بلافاصله به پزشک مراجعه فرمایید. برای تثبیت شدن و ماندگاری بیشتر رنگ مو ، از شامپو های تثبیت کننده و نرم کننده استفاده کنید.

رنگ مو نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای براق و روشن: قبل از زدن رنگ موی اصلی به این نکته توجه کنید که باید مو های شما به پایه مناسب دکلره برسد با رنگساژ کردن بیس مناسب را به وجود بیاورید.
فرمول ترکیبی  ۱
فرمول ترکیب رنگ کرم کارملی روشن در سالن زیبایی حرفه ای : ۵۰ میل + بلوند شکلاتی روشن ۵۰ میل + بلوند روشن ۲۵ میل +اکسیدان نمره یک ۱۸۰ میل + واریاسیون نقره ای ۵ سانت + پایه ۸ دکلره
رنگ مو , رنگ موی زنانه , رنگ مو ۲۰۱۸ , رنگ مو نسکافه ایی متوسط
فرمول ترکیبی ۲
رنگ موی شکلاتی شماره ۸ +اکسیدان ۶ درصد را بر روی پایه ۹ دکلره بزنید.
فرمول رنگ مو نسکافه ای کاپوچینو براق
بلوند نسمافه ای شماره ۶ : ۲٫۳ تیوپ
بلوند کاپوچینو شمراه ۸ : ۱٫۳ تیوپ
واراسیون نقره ای : ۳ سانت

رنگ مو نسکافه ای چه رنگی است؟
سالن زیبایی تهران – رنگ مو نسکافه ایی از سری رنگهای شکلاتی بوده، منتها در ترکیب با سری رنگهای دودی ، در نهایت رنگ مو نسکافه ای را حاصل می کند. از آنجا که در رنگ مو نسکافه ایی ، توناژ دودی وجود دارد، زردی موهایتان تا حدودی گرفته می شود، در ضمن رنگ مو نسکافه ای تناژ قرمزی ندارد.دقت داشته باشید که اگر می‌خواهید موهای خود را به رنگ نسکافه‌ ای روشن دربیاورید، باید پایۀ دکلرۀ موهای شما به درجه روشن مناسبی برسد برای رسیدن به این رنگ جذاب، ابتدا ۵۰ میل از رنگ موی کاراملی روشن را با ۵۰ میل رنگ موی بلوند شکلاتی روشن و ۲۵ میل از رنگ موی بلوند روشن ترکیب کنید، سپس ۱۸۰ میل از اکسیدان شمارۀ ۱ را با ۵ سانتی‌متر از واریاسیون نقره‌ای ترکیب کنید. دکلرۀ آن هم باید پایۀ ۸ باشد.

رنگ مو نسکافه ای

سالن زیبایی دلووان محبوبه برومند

اندرزگو، تقاطع کاوه، جنب رستوران هانی، ساختمان کیمیا، ط۴، واحد ۴٠٧

تلفن:  ۰۹۹۱۷۵۰۰۵۴۰ , ۰۲۱۲۲۶۷۳۹۹۸

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *