خانه / آرایشگاه زنانه / آرایشگاه زنانه تهران / سالن زیبایی الی بلوار فردوس

سالن زیبایی الی بلوار فردوس

 سالن زیبایی الی بلوار فردوس

سالن زیبایی الی بلوار فردوس : سالن زیبایی الی بلوار فردوس یکی از بهترین و قدیمی ترین سالنهای آرایشی در بلواار فردوس شرق و غرب تهران به مدیرت خانم الاهه صادقی میباشد. بهترین پرسنل متخصص در زمینه گریم و آرایش عروس الی با قیمت مناسب میباشد. یکی از مزایای سالن زیبایی الی بلوار فردوس این میباشد گه در روزهای پنجشنبه و جمعه سالن زیبایی الی بلوار فردوس باز میباشد.منحصر به فرد ترین گریم و آرایش عروس به سبک محوری انجام میشود.چنانچه موهای خود را تیره کرده اید ومیخواهید پاک کنید سالن زیبایی الی بلوار فردوس با مواد مخصوص موهایتان را پاک میکند.

خدمات سالن زیبایی الی بلوار فردوس:

  •  میکاپ و گریم عروس
  •  رنگ و مش حرفه ای
  •  براشینگ و شنیون های جدید
  • خدمات ناخن و پاکسازی صورت
  •  خدمات ابرو
  • دیزاین و طراحی تور توجه داشته باشید
  •  منحصر به فردترین گریم عروس به سبک محوری
  • شینیون بافت، شینیون با تور، فشن، کلاسیک، باز و نیمه باز، شینیون موی کوتاه
  • کوتاهی، اپیلاسیون فوق تخصصی بدون درد گیاهی و معمولی و ….
سالن زیبایی الی بلوار فردوس
سالن زیبایی الی بلوار فردوس

پاک کردن رنگ مو مشکی و شرابی یکی از خدمات سالن زیبایی الی بلوار فردوس میباشد با مواد عالی مخصوص سالن زیبایی الی .باید برای پاک کردن رنگ مو مشکی یا شرابی به افرادی مراجعه کنید که تخصص ومهارت این کار راداشته باشند.دکلره مو ممکن باعث آسیب دیدن مو شود به همین دلیل باید خیلی دقت کرد. اگر موهای خود را با مواد دکلره بشوریدتنها یکی دو درجه روشن تر میشود.اگر میخواهید کل رنگ موهایتان روشن شود و بیشتر روشن شود باید کل سر را دکلره کنید .

  1. برای پاک کردن رنگ مو مشکی میتوانید از پاک کننده های رنگ مو استفاده کنید
  2. میتوانید موهاتونو با دکلره بشورید.
  3. یا کل موی سرتان رادکلره کنید.
  • ریموور-ممکن است مشتری از ما بعد از ریموو کردن ( پاک ) رنگ یک رنگ قهوه ای ساده بخواهد بنابراین بنا به اینکه بعد از چندبار ریموور کردن به رنگ و پایه دلخواه برسیم کار ریموو را تکرار میکنیم بعد باید مو را ۴ بار شستشو کنیم تا رنگهای اضافی از مو خارج شود(چون اگر ریموور از روی مو به خوبی شسته نشود مو رنگ باز نمیکند) از آنجا که اگر ریموور روی مو بماند و روی پولکهای مو ریموور باشد زمانیکه ما مو را رنگ کنیم مجددا به سمت مشکی برمیگرد بنابراین بعد از ۴ بار شستشو یکبار هم با شامپوی شیمیائی مو را شستشو می دهیم .بعد از این مرحله مو را با توجه به در خواست مشتری و در نظر گرفتن پایه باز شده( این پایه برای افراد مختلف بسته به جنس مو و هورمون های بدن متفاوت است) رنگ میکنیم البته از یک رنگ با شماره بالاتر استفاده میکنیم چون با اینکه از شامپوی شیمیایی استفاده کرده ایم باید احتمال بدهیم که مو یه درجه از رنگ انتخابی تیره تر می شود .

 

 آدرس :تهران، بلوار فردوس غرب، اول خیابان رامین شمالی، پلاک۲۳

تلفن:۰۹۱۲۶۱۵۵۰۴۱

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *