خانه / سالن زیبایی / سالن زیبایی بانو

سالن زیبایی بانو

سالن زیبایی بانو

سالن زیبایی بانو : خدمات زیبایی در سالن زیبایی بانو تنها با پرداخت ۲۰۰۰ تومان اما با ارزش ۱۰۰۰۰ تومان (۸۰% تخفیف)

کارت‌خوان: دارد

جای پارک آسان: دارد

مجوز : دارای مجوز از مراجع ذیصلاح

مخاطب : بانوان

نوع خدمات : کلیه خدمات زیبایی

زیر نظر : متخصص زیبایی

گرفتن موخره با دستگاه موخوره گیر برای ۱۰ سانت پایین مو ۱۰ کوپن خریداری شود و بیشتر از ۱۰ سانت با هزینه جداگانه انجام می شود
با ده سال سابقه در منطقه هروی
محیط بهداشتی
استفاده از مواد آرایش با کیفیت و مرغوب
کادر حرفه ای و با سابقه
آرایشگاهی که شما را به مشتری دائمی خود تبدیل می کند
درخشش همیشگی در مجالس و مهمانی ها حق شماست. از جمله خدمات این سالن کاشت مزه میباشد که زیبایی شما را چند برابر می کند.

انواع روش های کاشت مژه

مژه ها به تقارن صورت و نمایش چهره فرد به دیگران کمک زیادی می کنند. ممکن است شخص بدون مژه به خاطر ظاهر خود احساس خجالت زیادی بکند. جراحی کاشت یا جراحی ترمیمی مژه غالبا می تواند مژه ها را بازگرداند. برخی خانم ها مژه های خود را بر اثر بیماری، وسواس کندن بیش از حد مژه ها یا با آسیب زدن دائمی به آن ها در هنگام برداشتن مژه های مصنوعی چسبی از دست می دهند؛ برخی دیگر هم با مژه های کم پشت به دنیا می آیند و واقعا آرزوی مژه های خیلی پرتری را دارند. کاشت مژه دائمی یک روش درمانی برای افرادی که مژه های کم پشت دارند یا به هر دلیل مژه آنها ریخته است، می باشد. مژه می توانند به شیوه های مختلف دچار ریزش شوند:

صدمه ناشی از تصادف، زخم های سوختگی و غیره

بیماری و درمان های پزشکی

ناهنجاری های مادرزادی

عوامل موروثی

کندن مژه ها توسط خود فرد

روش های درمان سرطان مانند پرتودرمانی، شیمی درمانی و جراحی جدا کردن تومور

چرا مژه بکاریم؟

جراحی کاشت مژه طبیعی هم مانند جراحی عمومی کاشت مو می تواند به دلایلی مورد نیاز باشد: ترومای فیزیکی (آسیب دیدگی صورت و جای زخم ناشی از حوادثی مانند تصادفات جاده ای، سوانح صنعتی، سوختگی های ناشی از حرارت و سوختگی های شیمیایی و تاتوی پلک) همراه با آلوپسی ناشی از کشش مربوط به استفاده از مژهای مصنوعی که متداول است. درمان های پزشکی و جراحی. درمان جراحی آسیب دیدگی یا تومور که منجر به از بین رفتن فولیکول های مژه و باقی ماندن اثر زخم روی بافت می شود؛ رادیودرمانی یا شیمی درمانی که برای سرطان صورت می گیرد و منجر به از دست دادن موها می شود. وسواس کندن مژه ها و دیگر موهای بدن که اصطلاحا به آن تریکوتیلامانیا گفته می شود. مو نداشتن همه قسمت های بدن بر اثر یک بیماری مادرزادی هم می تواند یکی از علت هایی باشد که باعث می شود فرد به جراحی کاشت مژه فکر کند. ممکن است مژه ها در جریان روال عادی کارهایی که برای زیبایی انجام می دهیم به طور دائمی آسیب ببینند؛ احتمالا بر اثر کشیدن اتفاقی آن ها در هنگام برداشتن مژه های مصنوعی یا وسواس کندن بیش از حد مژه ها مد تا حد زیادی روشی که افراد مژه های خود را با انتخاب های خود هماهنگ می کنند به آن ها دیکته می کند. طیف وسیعی از لوازم آرایشی وجود دارند که می توانند به بلندتر، پر پشت تر یا به رنگ متفاوت به نظر رسیدن مژه ها کمک کنند. در دوران اخیر افراد بیشتر و بیشتری برای داشتن مژه هایی که آرزوی آن را دارند به کاشت مژه امید بسته اند. این عمل های کاشت پیشرفت نسبتا جدیدی هستند ولی به طور فزاینده ای در حال متداول شدن هستند زیرا خانم ها تمایل به داشتن مژه هایی پرتر که بین ستاره های سینما و تلویزیون متداول است دارند.

پزشک تحت بیحسی موضعی میکروگرافت هایی را از پوست سر گرفته و فولیکول های برداشت شده یعنی موهای طبیعی را به مژه ها پیوند می زند. گرافت ها به واحدهای فولیکولی مجزا تقسیم می شود.این نوار از پوست سر به یک متخصص داده می شود تا بافت مو را به صورت فولیکول های موی تکی برای پیوند جدا کند. هر چربی اضافی و پوست جدا می شود تا هر میکروگرافت تا حد امکان کوچک شد. پس از تزریق بیحسی و محافظت از پلک چشم با یک پوشش، موها را می توان یکی یکی به پلک پیوند زد. هر فولیکول مو به صورت مجزا کاشت می شود. تمامی میکروگرافت ها موهای فولیکولی مجزایی هستند که با نهایت دقت با استفاده از یک سوزن پیوند بسیار ریز بر روی پلک قرار داده می شوند. کاشت مژه بین یک تا سه ساعت طول می کشد. پس از کاشت مژه دائمی، مژه های جدید نسبت به مژه های طبیعی بیشتر رشد می کنند و باید به صورت منظم کوتاه شوند. با روش میکروسرجری پیشرفته می توان کاشت مژه دائمی را تجربه کرد. در این روش بیمار می توان طول مژه ها را تعیین کند. کاشت مژه تحت بیهوشی موضعی و در حالی انجام می شود که بیمار هشیار است. موهای کاشته شده به رشد کردن در پلک ادامه خواهند داد و با رشد آن ها ممکن است بیمار مجبور به دنبال کردن یک برنامه فر دادن موهای کاشته شده باشد تا این موها با انحنای طبیعی مژه هایی که قبلا وجود داشته اند هماهنگ شوند. به علاوه بیماران به پیرایش موهای در حال رشد نیاز خواهند داشت تا طول آن ها را در حد مورد نیاز نگاه دارند.

سالن زیبایی بانو – نحوه و طریقه فرآیند کاشت مژه طبیعی شامل مجموعه ای از برش های کوچک در بالا و پایین پلک همراه با جاسازی موهای مژه است. فولیکول های مو پوست سر برداشت می شوند و سپس در نواحی مخصوصی از پلک پیوند زده می شوند. بخیه ها موهای پیوندی را محکم سرجای خود نگه می دارند و پزشک جراح می تواند ۲۴ تا ۴۰ مژه بکارد. کل این فرآیند کمتر از دو ساعت طول می کشد و تا یک هفته پس از جراحی فرد کمی درد، کبودی و ورم را احساس می کند. بخش زیادی از درد بوجود آمده در عرض ۷ تا ۱۰ روز از بین می رود و می توان با مصرف داروهای مسکن بازاری و استراحت آن را کنترل کرد. پس از یک دوره ۶ تا ۱۲ ماهه، مژه های پیوند زده شده به صورت طبیعی رشد می کنند و باید کوتاه شوند تا اندازه مناسبی پیدا کند. نگهداری از مژه های پیوندی شامل کوتاه کردن، فر زدن و سایه زدن به آنها است تا ظاهر کاشت مژه طبیعی تر باشد. گفته می شود که مژه های پیوندی به صورت دائمی رشد می کنند و حداقل ماهی یک بار باید کوتاه شوند. میزان رشد موی مژه برای هر فرد متغیر است، اما در اغلب موارد، با بهبود پیدا کردن پلک ها، مژه های پیوندی نسبتا طبیعی به نظر می رسند. . ”

چه نوع جراحی کاشتن مژه ای مناسب است؟

در انتخاب نوع عمل کاشت مژه طبیعی برای بیماران می توان دو نوع عمل کاشت مژه را در نظر گرفت:

کاشت ترمیمی مژه برای اصلاح ریزش مژه ناشی از تروما یا بیماری. بیمارانی که بر اثر بی مویی مادرزادی کاملا بدون مژه هستند داوطلبان کاشت مژه هستند.
کاشت مژه برای زیبایی به منظور افزایش زیبایی مژه های موجود. با آگاهی بهتر از در دسترس بودن و موفقیت عمل های کاشت مژه، افراد بیشتری (احتمالا زنان بیشتر از مردان) برای افزایش دائمی طول و تراکم مژه ها به روش جراحی فکر می کنند.

کاشت مژه برای افزایش زیبایی صورت یک پیشرفت نسبتا جدید است. هنگامی که کاشت مژه برای افزایش زیبایی انجام می گیرد، معمولا عقیده بیماربدست آوردن تراکم بیشتر برای مژه ها (اضافه کردن مژه به پلک در لابلای مژهای موجود) یا طول بیشتر است (پیوند موهایی به پلک که قابلیت رشد آن ها بیشتر از مژه های موجود است). درمورد خواسته های بیمار برای افزایش زیبایی باید به طور مفصل با متخصص کاشت مژه بحث و گفتگو می شود. مژه های کاشته شده از موهای سر هستند و بنابراین این مژه های جدید درست همانگونه که روی سر رشد می کردند رشد می کنند. این بدین معنی است که باید درست مانند موهای سر آن ها را به طور مرتب پیرایش کرد. همچنین باید آن ها را فر داد به گونه ای که کاملا با مژه های طبیعی موجود ترکیب شوند. چشم های بیمار برای چند روزی بعد از عمل جراحی کاشت مژه و پیش از اینکه به سرعت به حالت عادی بازگردند کمی حساس خواهند بود. حدود شش ماه طول می کشد تا مژه های جدید کامل رشد کنند و در بهترین حالت خود دیده شوند.

آدرس: تهران، جردن ، خیابان تابان غربى ، نبش خیابان نور ، مجتمع ادارى تجارى نور ،

طبقه اول ، واحد ٣

تلفن: ۹۵ ۶۱ ۸۵ ۸۸ – ۰۲۱ – ۶۸ ۶۱ ۸۵ ۸۸ – ۰۲۱

همراه: ۲۴ ۱۱ ۶۹۳ – ۰۹۱۲

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *