خانه / آرایشگاه زنانه / ترکیب رنگ موی فانتزی

ترکیب رنگ موی فانتزی

ترکیب رنگ موی فانتزی

ترکیب رنگ موی فانتزی در سالن زیبایی

برای تغییر رنگ کردن موها فقط نوع رنگ مو و نحوه رنگ کردن موها مهم نیست بلکه فرمول ترکیب رنگ موها هم از اهمیت زیادی دارد، به همین منظور در این بخش از دنیای مد را با فرمول ترکیب رنگ موهای پرطرفدار آشنا میکنیم. البته بهتر است رنگ کردن موها را به آرایشگر بسپارید تا موهایتان آسیب نبیند زیرا دکلره کردن کار تقریبا سختی به حساب می آید.

ترکیب رنگ موهای فانتزی در سالن زیبایی تهران

کار فوق العاده در سالن زیبایی تهران با روش رنگ کردن موهای فانتزی مثل بنفش باید از واریاسیون بنفش استفاده کنیم رنگ موی بنفش را به نسبت بلندی مو با مقداری شامپو مخلوط کنید، موها باید خیس و تمیز باشند از دو سانت پایین تر از ریشه موها شروع کنید و رنگ مو را به خوبی روی موها پخش کنید پس از گذشت تقریبا ۲۰ دقیقه بشویید.

ترکیب رنگ موی فانتزی

 

خانم های جوان دوست دارندتا همیشه تغییراتی را در موهای خودبه وجود بیاورند اگر شما می خواهید چهره ای متفاوت و جذابی را داشته باشید می توانید از رنگ موهای فانتزی برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید. در این بخش ما قصد داریم تا شما را با جدیدترین مدل های رنگ موی فانتزی مد سال آشنا کنیم.برای استفاده از رنگ موهای فانتزی ابتدا باید رنگ پایه موها از بین بروند یعنی موها را به روشن ترین حالت ممکن دربیاورند این مرحله حساس را با دقت انجام دهید به این صورت که با مواد دکلره یا بلیچ موها را سفید کنید فقط حواس تان باشد که این محلول زیاد روی سرتان نماند چرا چون موهایتان میسوزد. کار حرفه ایی در سالن زیبایی وقتی این محلول را به موهایتان میزنید دقت کنید که با پوست صورت تان برخورد نکند زیرا باعث سوزش میشود، این محلول را به تمام موها بزنید و روی آن را با پلاستیک بپوشانید پس از مدت تعیین شده موها را بشویید البته بدون شامپو.اگه دیدید موهایتان وز و شکننده است به موهایتان نرم کننده بزنید و اآبکشی کنید.

سالن زیبایی سرمه وسمه
سالن زیبایی سرمه وسمه نیز در لیست ما جزو بهترین آرایشگاه‌های تهران قرار گرفته است و آن را می‌توان به عنوان یکی از بهترین سالن‌های منطقه غرب تهران معرفی کرد که کار خود را از سال ۱۳۷۵ در منطقه مرزداران تهران شروع کرد و اکنون با ۳۵ پرسنل دارای یک شعبه VIP در منطقه ولنجک و یک شعبه در منطقه مرزداران تهران می‌باشد و جزو پرطرفدارترین آرایشگاه‌ها در این منطقه در نظر سنجی مشتریان می‌باشد.

شعبه مرزداران تهران : سالن زیبایی تهران – مرزداران، بین سرسبز جنوبی و آریافر(دانش)، پلاک ۶۸

تلفن: ۰۲۱۴۴۲۴۶۲۳۰ – ۰۲۱۴۴۲۷۷۰۲۵

                                  شعبه ولنجک : سالن زیبایی ولنجک، خیابان ۱۳(خیابان ساسان)، پلاک ۳۳، واحد ۳۱.

تلفن: ۰۲۱۲۶۷۰۶۶۷۹ – ۰۹۱۲۵۴۸۲۰۱۵

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *