خانه / سالن زیبایی / سالن زیبایی ثمین

سالن زیبایی ثمین

سالن زیبایی ثمین

  • سالن زیبایی ثمین : این سالن خدمات مختلفی اراعه میدهد هر آنچه یک بانوی ایرانی از یک سالن زیبایی بخواهد ازجمله
  • خدمات پوست با مواد محصولات مارک وبرند
  • اکستنشن تخصصی مو و مژه کراتینه،ویتامینه و بوتاکس مو
  • میکروپیگمنتیشن  (هاشور)۲۰ درصد تخفیف ویژه برای اولین مراجعه
  • گریم و میکاپ تخصصی عروس با تکنیک MAC
  • لایت،مش و رنگ های ژورنالی
  • شینیون های جدید کوپ های فانتزی
  • خدمات تخصصی ناخن
  • اپیلاسیون معمولی و پیشرفته
  • ۲۰ درصد تخفیف ویژه برای اولین مراجعه

یکی از خدمات سالن زیبایی ثمین اپلاسیون معمولی وداعمی میباشد که شما را تا چند ماه از شر موهای زاعد بدن خلاص میکند. همچنین اپیلاسیون صورت با شمع نیز انجام میدهیم تا پوستی شفاف و صاف داشته باشید.

سالن زیبایی ثمین
سالن زیبایی ثمین

 اپیلاسیون معمولی وداعمی :پوست هرقسمت از اعضای بدن دارای حساسیت خاصی است و برای اپیلاسیون آن باید نکات مربوطه را به خوبی رعایت کرد. اپیلاسیون قسمت های مختلف بدن از نظر راحتی و سختی متفاوت هستند. معمولا اپیلاسیون زیر بغل و بیکینی کمی مشکل تر میباشد.. ولی شما را تا ۲لی ۳ ماه از برطرف سازی موهای زائد در امان نگاه می دارد امروزه بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه ها به مشتریان خود پیشنهاد می کننده که برای اپیلاسیون بدن از موم دائم استفاده کنند. قیمت موم دائم نسبت به موم معمولی گرانتر میباشد ولی مزیتش این میباشد که چسبندگی زیادی دارد. مهم ترین تفاوت موم دائم با موم معمولی در قدرت چسبندگی بالای آن است. همین عامل موجب آن می شود که با یکبار استفاده از موم دائم، تمام موها حتی موهای خیلی ریز ریشه کن شوند. در نتیجه، همین ریشه کن شدن همه موها، رویش موها به تعویق می افتد و این بدان معنا نیست که موها به طور کامل از بین می روند. از آن جایی که چسبندگی زیاد موم های دائم به پوست آسیب می رساند، پیشنهاد ما به شما استفاده از موم معمولی است.

اپیلاسیون صورت با شمع : یکی از روش های از بین بردن موهای صورت، اصلاح با شمع است که دارای فواید و معایب مخصوص به خود می باشد. همه بانوان از داشتن موهای صورت خود ناراضی هستند و در پی از بین بردن آن می باشند. اگر چه اغلب اوقات این موها چنان نازک و بور هستند که دیده نمی شوند اما در صورت از بین بردن آن ها، آرایش جلوه بهتری روی صورت خواهد داشت.
روش از بین بردن موهای صورت با استفاده از شمع به این شکل است که ابتدا تکه ای پارافین را درون دستگاه گرم کننده مخصوص قرار می دهند تا آب شود. سپس به وسیله یک کاردک، لایه نازکی از آن را روی پوست کشیده و پس از خشک شدن، آن را در خلاف جهت رویش موها می کشیم. پارافین به صورت ورقه ای جدا شده و موها را از روی پوست بر می دارد.پوست شما به این روش شفاف تر و روشن تر خواهد شد.

 

نشانی : تهران- بلوار اندرزگو-بلوار قیطریه-نبش میدان کتابی-بالای بانک ملت-طبقه سوم-واحد  پ۱۲

تلفن ثابت :،۰۲۱۲۶۶۵۵۴۴۲تلفن همراه :۰۹۱۲۳۹۶۸۵۲۰

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *