خانه / سالن زیبایی / سالن زیبایی جاذبه

سالن زیبایی جاذبه

سالن زیبایی جاذبه

سالن زیبایی جاذبه : سالن زیبایی جاذبه بهترین آرایشگاه در گیشا میباشد یه بار به این سالن تشریف بیاورید مشتری دائمی ما خواهید شد.این آرایشگاه علاوه بر خدمات آموزش هم دارد.اموزشگاه و آرایشگاه هر دو محیطی شیک و پاکیزه دارد که میل و طلب شما را برای آمدن به این سالن بیشتر میکند.یکی از خدمات ویژه ی ما بوتاکس مو میباشد.در این روش موهای آسیب دیده شما کاملا احیا میشود و جدیدتر از کراتینه بوده و مزایای بیشتری دارد.در بوتاکس مو موها عمیقا احیا میشود.

سالن زیبایی جاذبه
سالن زیبایی جاذبه

بوتاکس مو یکی از خدمات سالن زیبایی جاذبه میباشد.

بوتاکس مو یکی از روش‌های درمانی زیبایی برای افزایش مقاومت و بهبود ظاهر مو است بوتاکس مو یکی از روش‌های رایج برای بهبود ظاهر و حفظ یا بازیابی سلامت مو است. این روش، مثل سایر روش‌های درمانی، مزایا و معایب متعددی دارد که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم.معمولا برای کسانی توصیه می‌شود که موهای شکننده، آسیب‌دیده و وز شده دارند. افرادی که موهای آنها بر اثر حالت دادن با حرارت و رنگ کردن آسیب دیده است محصولات متنوعی برای استفاده به عنوان بوتاکس مو دارند. مثلا انواع ویتامین‌ها، روغن‌های متعدد، کلاژن و… ممکن است در بوتاکس مو، مورد استفاده قرار بگیرد.

مراقبت های بعد بوتاکس چیست ؟

  1. از اولین بار بعد از بوتاکس مو که موهای خود را شست و شو می‌دهید از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید. در واقع شامپوهای معمولی را فراموش کنید و همواره بهترین شامپو را برای موی خود تهیه کنید.
  2. داشتن یک رژیم غذایی سالم که شامل مقدار زیادی میوه و سبزی باشد.
  3. تا جایی که می‌توانید از اتو مو و سشوار استفاده نکنید. چون این دو مورد یعنی استفاده از حرارت برای حالت دادن به موها، همه ویتامین‌ها و مواد معدنی وارد شده به ساختار مو را از بین می‌‌برد.

 آدرس سالن زیبایی جاذبه: تهران-گیشا، بلوار فروزانفر، پلاک ۵۸

شماره تماس سالن زیبایی جاذبه:۸۸۲۶۶۸۱۴

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *