خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی جانان

سالن زیبایی جانان

سالن زیبایی جانان

سالن زیبایی جانان : سالن زیبایی جانان کلیه خدمات زیبایی را با ۸۰ در صد تخفیف ارائه میدهد. این سالن دارای کادری متخصص  و حرفه ای همراه با محیطی شیک وبهداشتی خدمات رسانی میکنند.استفاده از مواد آرایشی برند و مرغوب باعث شده در موقع گریم وآرایش در صورت خود احساس سبکی کنید و از ماندگاری میکاپ و گریم خود برای زمان طولانی لذت ببرید.از مزایای این آرایشگاه جای پارک آسان و داشتن کارت خوان میباشد.

خدمات سالن زیبایی جانان

  • گریم تخصصی عروس
  • شینیون متناسب با مدل های روز
  • بافت مو
  • قرینه سازی ابرو
  • wax صورت با مواد گیاهی و طبیعی
  • کلیه خدمات کاشت، ترمیم، دیزاین، مانیکور، پدیکورو …..

قبل از انجام آرایش دائمی ابروها ابتدا آن ها را قرینه کنید زیرا اگر اشتباهی در میکروپیگمنتیشن رخ دهد جبران آن پرهزینه و زمانبر است بنابراین باید قرینه کردن ابروها با دقت زیادی انجام شودابتدا نقطه وسط ابروهایتان را مشخص کنید که برای این کار باید از وسط بینی به سمت بالا حرکت کنید تا نقطه وسط ابروها مشخص شوددر مرحله بعدی قرینه سازی ابرو ها با کمک کولیس خط ها را به یکدیگر وصل کنید. توجه داشته باشید که دو قله ابرو باید به یکدیگر وصل شوند و دو تاج ابروی متقارن شده را هم باید به صورت موازی به یکدیگر وصل کنید در مرحله بعدی قرینه سازی ابرو از قسمت یک سانتی و نیمی که از تاج ابرو مشخص کرده اید به اندازه ۶.۵ سانت علامت گذاری کنید.

سالن زیبایی جانان
سالن زیبایی جانان

ابتدا نقطه وسط بین دو ابروها را مشخص میکنیم که از وسط بینی به سمت بلا میبریم تا نقطه وسط این دو مشخص شود البته باید انحراف بینی را هم در نظر بگیریم که ممکن است بعضی ها انحراف بینی داشته باشند با خطا مواجه شود. نکته دیگر اینکه باید از ماژیک های آرایشی استفاده کنیم و از مداد های آرایشی استفاده نکنیم. به دلیل اینکه مدادهای آرایشی دارای سرب هستند و در حین کار سرب را نیز وارد بدن میکنیم ولی ماژیک های آرایشی فاقد سرب هستند و ماندگاری بیشتری در حین کار دارند و شما طرح خود را از دست نمیدهید.

آدرس: سعادت آباد، خیابان سروغربی، بین میدان شهرداری و چهارراه سرو، کوچه بهار ۳، پلاک ۲۵، طبقه ۲

شماره تلفن سالن زیبایی جانان سعادت آباد: ۰۹۳۶۶۶۲۸۲۸۲

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *