خانه / آرایشگاه زنانه / آرایشگاه زنانه رشت / سالن زیبایی خاطره اهواز

سالن زیبایی خاطره اهواز

سالن زیبایی خاطره اهواز 

  • خدمات سالن زیبایی خاطره  اهواز
    خدمات عروس VIP
    کوتاهی تخصصصی مو
    شینیون و میکاپ مطابق با بروزترین متد روز دنیا
    خدمات رنگ و لایت
    پاکسازی و جوانسازی پوست
    و…
    آرایشگاه خاطره طلایی اهواز در کیانپارس واقع شده است.

سالن زیبایی خاطره اهواز 

چند نکته آموزشی  ویژگی های یک آرایشگاه خوب زنانه :

  1. هنگام انتخاب آرایشگاه عروس فقط در میان آلبوم ها به دنبال بهترین آرایش نباشید، بلکه به بهداشت سالن آرایش عروس هم دقت فرمایید. بهتر است قبل از رزرو آرایشگاه عروس یکی دوبار به آرایشگاه مورد نظرتان برویدو از قسمت های مختلف دیدن کنید تا از بابت بهداشت و رعایت نکات ایمنی خیالتان راحت شود. قرار است پول زیادی پرداخت کنید و باید از بابت عدم انتقال ویروس و عفونت های احتمالی خیال تان راحت باشد. پس به چند نکته مهم دقت کنید و در مواقع عادی هم به این مسائل توجه داشته باشید.
    اصلاح صورت در سالن زیبایی خاطره اهواز -یکی از روش های رایجی که خانم ها برای اصلاح صورت از آن استفاده می کنند بند انداختن است. البته در آرایشگاه های زنانه برای رفع موهای زائد صورت از وکس هم استفاده می شود اما در هردوی این موارد هم لازم است که آرایشگر به نکات بهداشتی توجه داشته باشد.
  2. آرایشگران باید پیش از شروع اصلاح، نخ را با الکل ضدعفونی کرده و بعد از پایان کار هم برای کاهش التهاب پوست مشتری، از پماد اکسید روی استفاده کنند. این نکته برای رفع التهاب و سوختگی بعد از وکس صورت اهمیت دارد.
    بعد از استفاده هر مشتری، نخ باید عوض شود تا یک نخ با پوست دو صورت تماس نداشته باشد. در غیر این صورت، احتمال انتقال بیماری‌های پوستی زیاد است.
    توصیه می شود که آرایشگر تعدادی موچین ضدعفونی شده آماده داشته باشد و در طول روز یک موچین را تنها برای یک نفر استفاده کند. در پایان روز نیز همه موچین‌ها را برای ضدعفونی شدن در الکل قرار دهد. البته این هم نکته بهداشتی دیگریست که شاید کمتر آرایشگر به آن توجه کند اما به هر حال جزو قوانین بهداشتی است که به سادگی نادیده گرفته می شود.
    کوتاهی مو در سالن زیبایی اهوازهمه ما بر روی پوستمان باکتری هایی داریم که به وجودشان عادت کرده ایم و برایمان ضرری ندارند. اما وقتی این باکتری ها از طریق رخم های باز به بدن دیگری منتقل می شوند ممکن است مشکلاتی ایجاد کنند. این عفونت ها می توانند از یک التهاب ساده اطراف فولیکول موها شروع شوند یا به بیماری های دیگری منجر شوند. اما برای پیشگیری از این عفونت ها چه باید کرد؟

هر نوع وسیله ای که آرایشگر با آن موهای شما را کوتاه و مرتب می کند( شامل قیچی، شانه، برس و ماشین ریش تراش) باید قبل از مصرف کاملا استرلیزه شود. اگر می بینید که قیچی ها به خوبی ضدعفونی نشده اند بهتر است بدانید که در چنین شرایطی احتمال رشد باکتری ها و میکروب ها در کف سر شما وجود دارد. قیچی پس از هر بار کوپ باید با الکل ضدعفونی شود و در پایان هفته در دستگاه اتو کلاو استریل شود. شانه‌ها هم پس از هر بار استفاده باید شسته و در ظرف محتوی الکل نگهداری شوند.
در سالن آرایش عروس از بابت تمیزی سرشوی مطمئن شوید و بعد سرتان را داخل سرشوی قرار دهید. تمیز بودن سرشویی عامل مهمی در جلوگیری از انتقال بیماری‌های پوست و مو و بیماری‌های قارچی است. حتی گردن شما که در تماس با سرشور قرار دارد هم در معرض ابتلا به بیماری هاست. برخی از آرایشگاه ها برای صرفه جویی از شامپوهای ارزان قیمت استفاده می کنند که این شامپوها ممکن است با پوست و موی شما هماهنگی نداشته باشند و مشکلاتی ایجاد کنند.

بعد از پایان شست و شوی سر لازم است که موهایتان را خشک کنید. در برخی سالن ها حوله های تمیز و ضد عفونی شده وجود دارد اما بیشتر مراکز این نکته را رعایت نمی کنند. بهتر است هر مشتری هنگام مراجعه به سالن آرایش موردنظر حوله تمیزی به همراه داشته باشد.

اپیلاسیون در سالن زیبایی خاطره اهواز-اپیلاسیون شیوه رایجی برای از بین بردن موقت موهای زائد است که در بیشتر آرایشگاه های زنانه چنین خدماتی به مشتریان عرضه می شود. با این وجود احتمال بروز مشکلات پوستی در این بخش هم وجود دارد. عفونت و التهاب پوست مشکلی است که گاهی پیش می آید. بعضی وقت ها هم به دلیل داغ بودن موم، پوست دچار سوختگی می شود و ممکن است عفونت های بعدی بوجود بیاید. برای پیشگیری از این مشکلات لازم است که شما و آرایشگرتان به چند نکته توجه کنید. نوارهای اپیلاسیون باید یکبار مصرف و کاملا بهداشتی باشند. موم هایی که برای هر مشتری بکار می رود هم باید مخصوص همان مشتری باشد و مشتری قبلی یا بعدی از ان استفاده نکند.
تختی که قرار است روی آن دراز بکشید باید تمیز بوده و با حوله یکبار مصرف پوشیده شده باشد. این حوله ها هم باید بعد از پایان هر مشتری تعویض شوند.
مسوول بخش اپیلاسیون باید دستکش مخصوص یکبار مصرف داشته باشد.
مراقب باشید که بعد از پایان اپیلاسیون برای شست و شوی موم هااز آب داغ استفاده نکنید چون التهاب پوست را افزایش می دهد. بهتر است تا ۲۴ ساعت بعد از اپیلاسیون از صابون یا عطر استفاده نکنید چون هنگام برداشتن موهای زائد یک لایه از پوستتان را از دست داده اید و این محصولات معطر می توانند سبب بروز التهابات پوستی شوند

در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که در انتخاب یک آرایشگاه و یا سالن زیبایی خوب بسیار تاثیر گذار است .

از تعویض نترسید . ممکن است از بین سالن های زیبایی زیادی آرایشگاهی را برگزینید و پس از استفاده کوتاه مدت از خدمات آن رضایت کامل شما کسب نشود . نگران نباشید ؛ وقت آن رسیده است که سالن خود را عوض کنید . بعضی وقت ها شما ایده های جدیدی دارید اما هر بار آرایشگر شما همان ایده های قبلی را به شما پیشنهاد می‌کند . پس از امتحان کردن سالن های متفاوت واهمه نداشته باشید . مجدد تحقیق مختصری بکنید و سالن جدیدی را انتخاب کنید .
وفادار باشید . اگر استایل خاصی مد نظرتان است و فکر می‌کنید باید به یکی از آرایشگاه های خاص شهرتان و یا شهرهای بزرگ بروید و آن ها برایتان معجزه می‌کنند سخت در اشتباه هستید . قطعا مدلی که به شما بیاید مدلی است که با جنس مو و مدل صورت و از همه مهم تر با شخصیت شما متناسب باشد . آرایشگری که شما را برای اولین بار می بیند ، هر چقدر هم که حرفه‌ای باشد ، شناخت دقیقی از شخصیت شما ندارد . پس اگر مشکلی با آرایشگر قبلی خود ندارید به او وفادار باشید و کسی را ترجیح دهید که شما را به خوبی می‌شناسد .
نقش خود را به خوبی ایفا کنید . یک نکته بسیار حائز اهمیت است و آن اینکه هر سالن زیبایی یا آرایشگاهی را که انتخاب می‌کنید ، کمک کنید تا آرایشگرتان بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد و او را ناعادلانه مورد قضاوت قرار ندهید . اگر دیر سر قرار خود حاضر شوید و برای رفتن هم عجله داشته باشید مسلما نتیجه خوبی نخواهید گرفت . برای آرایشگر خود عکسی از مدلی که می‌خواهید را ببرید و با او خیلی شفاف راجع به چیزی که می‌خواهید صحبت کنید . اما قدری هم واقع بین باشید . محدودیت های موهای خود را بدانید . آرایشگر معجزه نمیکند . آرایشگر خوب می‌تواند ظاهر شما را به بهترین شکلی که تا به حال بوده تبدیل کند اما نمی‌تواند از شما یک مدل بسازدیا فرد دیگری شوید .

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ١١ غربی فاز سوم پلاک ۱۶۰
تلفن: ۰۶۱۳۳۳۷۰۶۹۹

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *