سالن زیبایی شقایق

سالن زیبایی شقایق

 سالن زیبایی شقایق:سالن زیبایی شقایق دارای افراد با تجربه درهمه زمینه های آرایشی میباشد.وهمچنین تمام محصولاتی که در سالن زیبایی شقایق استفاده میشود همه برند و باکیفیت میباشد. خدمات آرایش عروس بسیار با کیفیت با ماندگاری بالا میباشدچنانچه عروس یک آرایش زیبا وبا کیفیت داشته باشد اعتماد به نفسش بالا میرودیک آرایش حرفهای واصولی به شما عروس خانمها کمک میکند که زیباتر و جوان تر به نظر برسید .همچنین داشتن دستانی زیبا وناخن هایی تمیز ومرتب در فرم و جذابیت دستان شما اثر دارد که سالن زیبایی شقایق این خدمات را به بهترین نحو برای شما بانوان و عروس خانمها انجام میدهد. همچنین سالن زیبایی شقایق دارای سالن تخصصی برای عروس خانمها میباشد .

  • ازجمله خدمات سالن زیبایی شقایق :
    گریم و ارایش عروس
    گریم و آرایش صورت
    هرکات
    رنگ و لایت
    شینیون
    ناخن
    اپیلاسیون
    خدمات پوست و زیبایی

رنگ ولایت مو از جمله خدمات سالن زیبایی شقایق میباشد که موهاتون بدون صدمه دیدن در این سالن زیبایی انجام میشود.  لایت در اصلاح عامیانه مش مینامند.

مش یا لایت یه روش برای روشن تر کردن موهای شما میباشد.که به روشهای مختلف انجام میشود. مثل دکاره و یا گزاشتن یک رنگ روشن روی مو سر و لازم به یادآوری میباشد که اگر موهاتون دکلره شده در مش و قصد رنگ کردن دارید بعد یه مدت تا زردی مو گرفته شود شما دراصلاح موهایتان را رنگساز میکنید.که شامپو رنگش هم موجود میباشد.و اما مش کردن موی سرتان به سه روش انجام میشود روش کلاه فویل دیسکی،در روش کلاهی به این صورت است که یک کلاه پلاستیکی با سوراخهای ریز رو سرتان میگذارندو با یک قلاب دسته ی نازکی از مو از سوراخها بیرون میآیدو موهای بیرون آمده مش میشوند.

سالن زیبایی شقایق
سالن زیبایی شقایق

 Low Lihgtچیست ؟این عمل برعکس های لایت بوده و زمانی کاربرد دارد که تمام موهای فرد بلوند بوده و حال می خواهد رگه هایی از رنگ موی تیره در موهای خود ایجاد نماید که معمولا این رگه ها, رنگ های گرم مثل قهوه ای, شکلاتی تیره و طلایی بوده که در پایه ۳ یا ۴ است هر چند تیپ رنگ انتخابی کاملا سلیقه ای می باشد.

آدرس: تهران -نازی آباد،خیابان شهید رجایی،سالن زیبایی شقایق با مدیریت خانم شیرین شیرمحمدلو
تلفن:۵۳۵۵۹۰۰-۵۵۳۵۵۵۵۳

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *