خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی طنین مارلیک

سالن زیبایی طنین مارلیک

سالن زیبایی طنین مارلیک 

سالن زیبایی طنین مارلیک :کلیه خدمات عروس در آرایشگاه طنین مارلیک توسط آرایشگر حرفه ای انجام می شود.برای عروس خانوم هایی که دوست دارند در مراسم ازدواجشان بدرخشند.زیبایی حق شماست، آن را در سالن زیبایی طنین مارلیک تجربه کنید. قیمت میکروبیگمنتیشن ابرو در سالن زیبایی طنین مارلیک  ۱۲۰۰۰۰تومان میباشد.قیمت میکاپ و شینیون باقیمت  هزار ۸۰۰۰۰میباشد.اصلاح ابرو با قیمت ۱۰۰۰۰وپکیج عروس با پرداخت تنها ۳۵۰۰۰۰هزار تومان بشتابید.از مزایای سالن زیبایی طنین مارلیک میتوان به جای پارک آسان دارد کارت خوان دارد.این سالن دارای سابقه طولانی ۲۷ ساله در خدمات زیبایی وآرایشی میباشد.

خدمات سالن زیبایی :میکرو بیگمنشین،گریم عروس و شینیون وکلیه خدمات آرایشی در این سالن انجام میشود هرآنچه که از یک سالن زیبایی انتظار دارید.

گریم عروس : گریم در واقع استفاده از تکنیک های سایه روشن برای داشتن چهره ای طبیعی میباشد. گریم در آرایش استفاده از تکنیک های سایه روشن برای تاکید بر ویژگی های طبیعی چهره و برجسته سازی زیبایی هاست . می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید و با کمی دقت با توجه به چهره خود اجرا کنید . اولین چیزی که بسیاری از مردم می خواهند برجسته کردن گونه است .برای شروع کار، بااستفاده از برس گونه متوسط یا بزرگ و سایه لولایت تیره ، زیر استخوان گونه را آرایش کنیدیکی از نکاتی که در گریم قابل توجه است درشت کردن چشمهای ریز میباشد.ااستفاده از برس سایه چشم یک لایه از سایه روشن روی پلک بالا از مژه تا استخوان زیر ابرو بکشید تا همه رنگها با هم یک ست شود.اگر مژه هایتان مستقیم یا رو به پایین است قبل از زدن ریمل از فر مژه استفاده کنید داخل چشها را مداد سفید میکشیم.مژه مصنوعی می تواند چشم های ریز را شگفت انگیز کند. این مژه ها در حالیکه یک قاب زیبا دور چشم تان ایجاد می کنند، می توانند توجه را به سمت چشم جلب نمایند.رنگ های روشن بر خلاف رنگ های تیره موجب برجسته سازی می شوند. این در مورد سایه چشم نیز کابرد دارد. یک سایه چشم تیره چشم های ریز را کوچکتر نشان می دهند درحالیکه سایه های روشن، چشم ها را بزرگتر و روشن تر می کنند.ک خط چشم آبی به همراه سایه چشم بنفش می تواند هم چشم ها را درشت تر کند و هم متفاوت و زیبا باشد.استفاده از سایه چشم روشن براق به رنگ نقره ای و طلایی تقریبا برای هر مدل چشمی به کار می آید. شما به مقدار کمی سایه در گوشه چشم نیاز دارید تا میزان زیادی تفاوت ایجاد کنید

سالن زیبایی طنین مارلیک 
سالن زیبایی طنین مارلیک

شماره تلفن سالن زیبایی طنین: ۳۷۶۵۴۷۹۴-۰۹۳۷۶۸۸۵۵۹۲
آدرس:  تهران -انتهای فرامرزعباسی بهاران۳بین نصر۱۰و۱۲پلاک

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ :  آرایشگاه زنانه منطقه ۱۱ بانام  سالن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *