خانه / سالن زیبایی / سالن زیبایی پارس بانو

سالن زیبایی پارس بانو

سالن زیبایی پارس بانو 

سالن زیبایی پارس بانو  : سالن ریبایی پارس بانو در تهران قرار دارد که به بانوانی که میخواهند عروس بشوند توصیه میکنیم به ساله زیبایی پارس بانو تشریف بیاورند و روز عروسی شون با جدیدترین و به روز ترین مدل آرایش و میکاپ بدرخشند سالن ما با داشتن گریمورهای حرفه ای چهره شما را چندین برابر زیبا ترخواهد کرد وچنانچه نقصی در صورتتان باشد ما با هنر گریم برای شما چهره ای زیبا راخلق خواهیم کرد پس نگران هیچ چیز نباشید و به سالن زیبایی پارس بانو فقط و فقط اعتماد کنید.پشیمان نخواهید شد. درسالن ما خدماتی همچون خدمات ناخن با زیباترین دیزانها انواع رنگ  ، زیباترین کوپ های فانتزی ، ارائه کلیه خدمات پوستی با محصولات برندزیر نظر متخصص گریم و میکاپ استثنائی و تخصصی عروس با جدیدترین متد و ارائه آلبوم روز متناسب با سلیقه شما،مش و کراتینه اکستنشن مو با موهای طبیعی و دوخت ، بافت ، چسب و رینگ و کراتین اکستنشن مژه و طراحی با حنا انواع بافت های آفریقایی و مکزیکی و بافت مو با مهره و نگین خدمات ابرو و قرینه سازی ،براشینگ و شینیون خدمات اپیلاسیون در محیطی کاملا بهداشتی وتمیز در خدمت شما بانوان مجترم میباشذ.

خدمات سالن زیبایی پارس بانو:

  1. خدمات ناخن با زیباترین دیزانها
  2. انواع رنگ ، مش و کراتینه
  3. اکستنشن مو به ۵ روش ، دوخت ، بافت ، چسب و رینگ و کراتین
  4. انواع بافت
  5. اکستنشن مژه و طراحی با حنا
  6. انواع بافت های آفریقایی و مکزیکی و بافت مو با مهره و نگین
  7. خدمات ابرو و قرینه سازی
  8. خدمات پوستی با محصولات برند
  9. زیباترین کوپ های فانتزی
  10. براشینگ و شینیون
  11. گریم تخصصی عروس با جدیدترین متدها
  12. کوتاهی و شینیون های ژورنالی
  13. خدمات اپیلاسیون در محیطی کاملا بهداشتی

  طراحی با حنایکی از خدمات سالن زیبایی  پارس بانومیباشد.از طراحی با حنا برای جشنهای سنتی و حنابندان میتوانید استفاده کنید.

سالن زیبایی پارس بانو
سالن زیبایی پارس بانو

طراحی با حنا به شکل های زیبا و طرح های ساده و پیچیده یکی از خدمات زیبایی است که برخی خانم ها از ان استفاده می کنند.طراحی حنا به صورت نقش و نگار گل و طرح های منظمی می باشد که با استفاده از قلم های باریک صورت می گیرد. این هنر امروزه بیشتر در مناطق جنوبی ایران و هند مرسوم است.امروزه نیز بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و طراحی با حنا در سالن زیبایی پارس بانو به طورحرفه ای صورت می گیرد.  هنر یا طرح حنا از سالهای پیشین یکی از سنت های کهن در شبه قاره هند بوده و امروزه در کشورهای غربی نیز محبوب شده است. حنا حدود سه هفته بر روی پوست باقی می ماند.حناهایی که خیلی مشکی هستند حنای طبیعی نبوده و به نام حنای هندی به فروش می رسند. رنگ حنای طبیعی هیچ گاه به سمت رنگ مشکی دیده نمی شود و همیشه ته رنگی از قرمزی در آن وجود دارد.

نشانی : تهران -پایین تر از چهارراه پاسداران-گلستان ۱۰-پلاک ۳۴

 تلفن :۲۲۵۸۷۰۱۹

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *