خانه / سالن زیبایی / سالن زیبایی پروشات

سالن زیبایی پروشات

سالن زیبایی پروشات

سالن زیبایی پروشات :  ساالن زیبایی پروشات یکی از بهترین سالنهای زیبایی در شهرک غرب  تهران میباشد مجلل ترین سالن غرب تهران خدمات کامل عروس، رنگ و مش ، کوتاهی مو ، اکشتنشن ، خدمات ناخن و ابرو میکاپ و غیره را انجام میدهد.وکس، تاتو، میکروپیگمنتیشن، پاکسازی پوست، کاشت مژه، فرمژه، اپیلاسیون دست و پا، اپیلاسیون کل بدن، موخوره گیری، رولیسی تراپی، ریباندینگ، فر دائم، بوتاکس مو، لیفت مژه، لمینیت مژه، اکستنشن لیزر کراتین، اکستنشن مو، پارافین تراپی و ویتامینه پا، فیبروز، میکروبلیدینگ، اپیلاسیون با مواد گیاهی، تراپی و احیای مو ،کوتاهی (کوپ)، کراتینه، رنگ ریشه، رنگ کامل، مش، لایت، آمبره، مانیکور، پدیکور، کاشت ژلی و پودری، ترمیم کاشت ژلی و پودری، کاشت گریم، ترمیم گریم، میکاپ معمولی، گریم و میکاپ ویژه، بند و ابرو همه از خدمات آرایشگاه مامیباشد .

سالن زیبایی پروشات
سالن زیبایی پروشات

بوتاکس مویکی از خدمات سالن زیبایی پروشات مییباشد. بوتاکس مو شیوهٔ درمانی زیبایی است که استحکام و ظاهر مو را تقویت می‌کند.محصولات جدیدی به عنوان بوتاکس مو به بازار معرفی شده‌اند که به پرپشت شدن، نرمی و کاهش وز بودن موها کمک می‌کنند.در حقیقت، بوتاکس مو نوعی درمان نرم‌کننده است که فیبرهای مو را با فیلرهایی مثل کراتین می‌پوشاند. این درمان، هر نوع شکستگی یا نازکی مو را پر می‌کند تا ظاهری انباشته و پرجلا به موها ببخشد.بوتاکس مو شامل انجام تزریق نمی‌شود (در ادامه شیوهٔ تزریقی را هه توضیح می‌دهیم). در عوض، این مواد حالتی نرم‌کننده دارند که مستقیم روی خود مو قرار می‌گیرند. نتیجهٔ کار بوتاکس مو بلافاصله پس از خشک شدن موها قابل دیدن است.

بوتاکس مو مناسب چه کسانی است

  • موخوره
  • موهای نازک، کم‌حجم و کدر
  • موهای آسیب‌دیده
  • موهای وز
  • کسانی که خواستار صاف کردن موها هستند.

مراقبت از مو‌هایی که بوتاکس روی آن‌ها انجام داده‌اید‌
می‌توانید همان روز مو‌های خود را شسته و به شکلی که دوست دارید آن‌ها را شانه کرده و حالت دهید. برای تداوم اثرات بوتاکس مو در هنگام شستشوی مو‌ها از شامپو‌های بدون سولفات و حالت دهنده استفاده کنید. این روش درمانی را می‌توانید ۱ تا ۳ ماه یک بار تکرار کنید که این موضوع به وضعیت مو‌های شما و به محصولی که استفاده کرده‌اید بستگی دارد.

  آدرس :تهران – تهران – سوهانک-شهرک غرب – بلوار دادمان – برج طوبی

تلفن :۰۲۱ – ۸۸۳۷۵۸۲۱

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *