خانه / سالن زیبایی / سالن زیبایی پریا – قیمت مناسب آرایش و پیرایش زنانه با تخفیف

سالن زیبایی پریا – قیمت مناسب آرایش و پیرایش زنانه با تخفیف

سالن زیبایی پریا

سالن زیبایی پریا : روز عروسی هر بانو، رویایی ترین سکانس زندگی اوست. زمانی که روز عروسی فرا می رسد تعداد خیلی زیادی از شرایط می بایست آماده و اجرا شود. یکی از مهمترین این ها، انتخاب یک میکاپ و گریم بی نقص چهره می باشد تا این فرصت میسر شود که او همچون ستاره ای در این شب رویاهایش بدرخشد.
انجام این کار نیاز به گام های مختلفی از قبیل آماده سازی پوست، طراحی یک میکاپ، و ملاقات با یک میکاپ آرتیست حرفه ایمیباشد. تمامی این گام ها می بایست به یک گریم و میکاپ خاصِ طراحی شده ی مخصوص شما، منجر شود. یکی از ویژگی های این میکاپ ماندگاری و پایداری در سالن زیبایی پریا این آرایش تا انتهای مراسم عروسی است.
متخصصین میکاپ و گریم عروس ما در سالن زیبایی پریا با صبوری و خوشرویی و همچنین بهره گیری از بهترین برندهای روز دنیا، و سالها تجربه میکاپ، قدرت طراحی خاص یک میکاپ حرفه ای و ماندگار برای چهره شما را دارند تا در مراسم خود همچون الماس بدرخشید. که سالن زیبایی پریا این شب رویایی را برای عروس خانمها با افتخار به وجود می آورد.

قیمت در سالن زیبایی پریا

  • ابرو
    تومان۱۸,۰۰۰
  • بافت مو
    بافت با سشوار
    تومان۳۰,۰۰۰
  • بند خیس
    بند خیس
    تومان۱۲,۰۰۰
  • پارافین تراپی
    تومان۵۰,۰۰۰
  • سایه و هاشور
    ترمیم مژه
    تومان۶۰,۰۰۰
  • ترمیم هاشور و فیبروز
    تومان۱۱۰,۰۰۰
  • سشوار مجلسی
    دکاپاژ
    تومان۱۱۰,۰۰۰
  • رنگ ریشه
    تومان۳۰,۰۰۰
  • سشوار روزانه
    شنیون معمولی
    تومان۵۵,۰۰۰
  • کاشت مژه
    کاشت مژه
    تومان۱۶۰,۰۰۰
  • سشوار مجلسی
    کوپ
    تومان۳۵,۰۰۰
  • سشوار مجلسی
    تومان ۸,۰۰۰

پارافین تراپی نیز یکی از خدمات این سالن زیبایی میباشد. پارافین تراپی صورت چیست و چه فوایدی دارد؟
پارافین تراپی صورت یک کار تخصصی است و نیاز به مهات زیادی دارد و بهتر است برای انجام این روش به متخصصین مراجعه کنید که در آرایشگاه  پریا این خدمان اراعه میشود توسط متخصص این کار. در این روش از پارافین گرم بر روی پوست استفاده می شود و با تاثیر حرارت بر روی لایه های زیری پوست، کلاژن سازی در پوست تحریک و فعال می شود.

پارافین چیست؟

پارافین همان ماده‌ی بی‌رنگ، جامد و سفیدی است که از هیدروکربن اشباع‌شده ساخته می‌شود. از پارافین در مراکز ماساژ، اسپا و سالن‌های مراقبت از پوست برای درمان پوست‌پوست شدن دست و پا و…بکار برده میشود.

سالن زیبایی – پارافین درمانی طرفداران زیادی دارد، زیرا این ماده بو ندارد، بی‌رنگ و بی‌مزه است و به‌همین‌خاطر کسی را اذیت نمی‌کند. علاوه بر مزایایی که برای پوست دارد، در تسکین درد مفاصل و ماهیچه‌ها هم مفید واقع می‌شود. در ادامه با پارافین تراپی، فواید آن و نحوه‌ انجام پارافین تراپی صورت آشنا می‌شوید.

سالن زیبایی پریا یک کار تخصصی است و نیاز به مهات زیادی دارد و بهتر است برای انجام این روش به متخصصین مراجعه کنید. در سالن زیبایی این روش از پارافین گرم بر روی پوست استفاده می شود و با تاثیر حرارت بر روی لایه های زیری پوست، کلاژن سازی در پوست تحریک و فعال می شود. علاوه بر این حرارت پارافین بهداشتی روی پوست باعث باز شدن منافذ پوستی می شود و کمک می کند تا پوست تنفس عمیق تری داشته باشد! به همین دلیل است که که به پارافین تراپی، لایه برداری عمیق از پوست هم گفته می شود. این لایه برداری عمیق از پوست در سالن زیبایی پریا کمک می کنه تا تیرگی هایی که روی پوست ایجاد شده محو و کمرنگ بشود و با افزایش خون رسانی به پوست شفافیت، نرمی و لطافت خوبی برای پوست صورت ایجاد می شود.

سالن زیبایی – شعبه VIP : تبریز – کوی فیروز – روبروی کوی زرین – پلاک ۷۹ ۳۴۴۲۱۷۶۲ – ۳۴۴۴۷۴۷۹
شعبه ولیعصر : بالاتر از فلکه تختی – میدان دانشجو – همام تبریزی – جنب پارچه فروشی صحرائی – پلاک ۱۲  تلفن :۳۳۲۹۸۰۸۵

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *