سالن زیبایی ضیغمی

سالن زیبایی ضیغمی

کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی : مجموعه کلینیک های زیبایی ایرانیان خانه » کلینیک زیبایی » کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی ،مجموعه کلینیک های زیبایی ایرانیان کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی ( ایرانیان ) , با بیـش از یک دهه تجربه از کاملترین و مطرح ترین مراکز پوست، مو، زیبایی، لیزر و لاغری در کشور می باشد و خدمات خود را متمایز از دیگر رقبا ارائه می نماید . ما برترین تجهیزات و فناوری های نوین مطرح زیبایی و لاغری را بر طبـق استاندارد های FDA و وزارت بهداشت و درمـان گرد هم آورده و جمعی از مجربترین پزشکان متخصص زیبایی را برای رسانیدن شما به آنچه که ایده آلتان است به همکاری گرفته ایم.

دریافت گواهینامه کیفیت از کمپانی های LPG فرانسه ، GP ایتـالیا ، سوییس و ایتالیا تاییدی بر این ادعاست. نیوشا ضیغمی بازیگر معروف سینمای ایران بعد از تاسیس کلینیک زیبایی به سراغ فعالیت در سالن زیبایی رفته است که در زمینه تبلیغات سالن زیبایی اش هم متفاوت عمل کرده است. نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

از به یاد ماندنی ترین کارهای او می توان به اخراجی ها, دختر شاه پریون و… اشاره کرد.

علاوه بر کار هنر نیوشا در زمینه زیبایی هم فعالیت می کند که کلینیک زیبایی او اولین قدم او در این زمینه بود و سالن زیبایی فعالیت بعدی او در این زمینه بود که برای تبلیغات سالن زیبایی اش مثل همیشه کارهایی خواص انجام داده است

چیزهای مضر برای پوست صورت :

  • تافت موها : یکی از راه حل های تثبیت آرایش ، استفاده از تافت است. در حالی که این انتخاب اشتباهی برای صورت محسوب می شود. در واقع، این مواد حاوی الکل هستند که چربی های ضروری پوست را تغییر می دهند. به علاوه باعث خشکی می شوند و روند پیری زودرس پوست را در پی دارند. همچنین ترکیبات موجود در آنها می تواندباعث خارش، قرمزی و حساسیت بشود.
  • کره:معمولا توصیه می شود برای رطوبت رسانی پوست بدن از کره استفاده شود زیرا حاوی ترکیباتی با خواص رطوبت رسانی و آنتی اکسیدانی است. با این حال، برای صورت مناسب نیستند زیرا موجب بروز جوش و دانه های سیاه می شوندکه بعد برای اینکه از شر آنها خلاص شوید باید پاکسازی پوست انجام دهید.
  • الکل : الکل در همه داروخانه ها به عنوان یک داروی ضدعفونی کننده به فروش می رسد که برای درمان جراحات و همچنین بسیاری از مشکلات پوستی مناسب خواهد بود. کاربرد آن روی صورت با احساس خنکی طی چند دقیقه همراه است اما پس از آن الکل باعث حساسیت و تغییرات بسیار ناراحت کننده می شود. حتما قبل از استفاده ازکالا مراقبت از پوست دقت کنید که حاوی مقدار زیادی الکل نباشد.
  • محصولات ضد تعریق : گرچه محصولات ضد تعریق زیر بغل بسیار مفید هستند اما دلیلی ندارد که برای پوست دیگر قسمت های بدن مناسب باشند. بعضی افراد به این نکته توجهی ندارند و برای جلوگیری از تغییر آرایش به خاطر عرق از این مواد استفاده می کنند. محصولات ضد تعریق منافذ پوست را می بندند و مانع از اکسیژن رسانی سلول ها و دفع مواد سمی می شوند.
  • لاک ناخن :گرچه استفاده از لاک ناخن روی صورت چندان کاربرد ندارد اما ممکن است در مواردی برای طراحی های خاص دیده شود. اما این کار به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا لاک های ناخن حاوی مواد آکریلیک هستند که پوست را خشک می کنند و به سختی پاک می شوند. بهتر است برای این طراحی ها از رنگ های مناسب صورت استفاده گردد.
  • سرکه : بعضی از منابع سرکه سفید یا سرکه سیب را به عنوان یک داروی تقویتی پوست معرفی می کنندزیرا خواصی دارد که می تواند ph را تنظیم کند و به پوست برای حفظ استحکام کمک کند. با این حال سرکه نباید به طور خالص استفاده شود زیرا اسیدهایی دارد که ممکن است باعث سوختگی پوست گردد. برای بهره مندی از خواص سرکه باید سرکه را با سه برابر آب رقیق کرد.
  • سس مایونز : مایونز خواص رطوبت رسانی دارد که که می تواند برای لطافت و درخشندگی موها به کار رود. اما بر روی صورت اصلا توصیه نمی شود زیرا ترکیبات اسیدی دارد منافذ پوست را مسدود می کند و مانع از تنفس صحیح پوست می شود. همچنین ممکن است بروز دانه های سیاه و جوش ها را در پی داشته باشد.

 

آدرس : میدان تجریش – ابتدای خیابان ولیعصر – جنب قنادی لادن – کوچه سرشار – ساختمان پزشکان – طبقه اول

تلفن : ۲۲۷۲۶۴۷۳ – ۲۲۷۲۶۴۷۶

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *