قیمت مش فویلی

قیمت مش فویلی

قیمت مش فویلی در سالن زیبایی تهران –  مش مو به عنوان یکی از معروف ترین و بهترین روش ها برای روشن تر کردن رنگ مو شناخته می شود. مش فویلی مو را شاید بشود یکی از بهترین روش های مش مو دانست اما امروزه استفاده از سبک های بالیاژ، آمبره ، سامبره و… از جدیدترین مدل های مش مو محسوب می شوند. در انتخاب رنگ مو و مش موی مناسب باید به رنگ پوست، رنگ مو، جنس مو و… توجه داشت تا زیبایی مو چند برابر شود. تنوع و زیبایی رنگ های در مش به همراه خلاقیت و هنر آرایشگر می تواند به موهای شما زیبایی و جذابیت وصف ناپذیری هدیه کند. سالن زیبایی زنانه به عنوان اولین و بزرگترین سایت تخفیف و خرید گروهی در ایران، پیشنهادات جذابی برای مش مو، بافت مو و آرایش مو را به شما پیشنهاد می کند که با تخفیف های جذابی همراه است. پس برای یک تغییر چهره زیبا و یک تنوع بی نظیر خودتان را آماده کنیدحجم موها -حجم و کیفیت موهای شما نیز در قیمت مش فویلی  می تواند موثر باشد. ممکن است حجم زیاد موهای شما مقدار کار بیشتری روی قیمت مش فویلی خواهد گذاشت و بر همین اساس دستمزد او نیز افزایش پیدا کند. البته در نظر داشته باشید که گاهی برای بهتر درآمدن مش و هایلایت نیاز به کوتاه کردن و مرتب کردن نسبی موی مشتری وجود دارد.

قیمت مش فویلی

مش فویلی یا مش کلاهی؟

در سالن زیبایی دو روش اصلی در انجام مش یا هایلایت استفاده از فویل یا کلاه مش میباشد. تکنیک کاربرد فویل بدین صورت است که پس از شانه کردن موها با استفاده از یک شانه دم باریک دسته هایی از مو که از قبل برای مش کردن انتخاب شده بودند از بقیه موها جدا شده و روی یک تکه فویل  قرار می گیرند. سپس رنگ با برس رنگ مو روی آن ها به کار برده شده و پس از جمع شدن موها داخل فویل، فویل نیز جمع می شود تا موها بهتر رنگ بگیرند. یکی از بزرگ ترین مزیت های این روش در سالن زیبایی این است که از آن جایی که موها و سر بهتر دیده می شوند انجام هایلایت دقیق تر بوده و منظم تر دیده میشود.از آن جایی که فویل جمع می شود، نیازی به نگرانی در مورد رنگی شدن بقیه موها و تغییر رنگ آن ها نیست روش استفاده از کلاه برای مش و هایلایت موها نیز به این روش است که یک کلاه مخصوص که سوراخ های ریز و درشتی دارد، روی موها قرار گرفته سپس موی مورد نظر از این سوراخ ها بیرون کشیده می شوند. مقدار مویی که از هر سوراخ بیرون کشیده می شود میزان هایلایت راتعیین میکند در صورتی که فردی به دنبال مش ساده تری باشد می بایست دسته های کمتری از موها را از کلاه مش بیرون کشید. در سالن زیبایی برای نشان دادن بیشتر مش و یا هایلایت هم می توان دسته های بیشتر و ضخیم تری از موها را از کلاه مش بیرون کشیده و رنگ مو را روی آن ها قرار داد. پس از این مرحله دسته های موی بیرون کشیده شده به رنگ مورد نظر درمی آید. عیب وحسن مش فویلی و مش کلاهی – هر دو روش بیان شده هایلایت های زیبایی روی موها به وجود می آورند. اما به طور کلی از مزایای روش فویل می توان به این موضوع اشاره کرد که از آن جایی که موها با شدت از سوراخ های ریزی بیرون کشیده نمی شوند، فشار کمتری به آن ها وارد می شودو کمتر آسیب می بینند. به علاوه در سالن زیبایی مش ها و هایلایت ها به کف سر نزدیک تر بوده و ظاهر طبیعی تری روی موها به وجود می آید. اما بزرگ ترین عیب این روش هزینه آن است. زیرا این روش نیاز به تجربه بیشتری داشته و مواد به کار رفته در آن نیز گران تر است. به علاوه این روش زمان بیشتری نیاز داشته و به همین دلیل سالن های زیبایی هزینه بیشتری برای این روش دریافت می کنند. به علاوه این روش نیاز به مهارت و تجربه بالایی داشته و انجام آن توسط یک فرد ماهر باید انجام شود.

مش فویلی

برخلاف روش فویلی، به کار بردن کلاه مش نیاز به مهارت خاصی ندارد، اما از آن جایی که دید مناسبی روی کف سر وجود ندارد، ممکن است محل انتخاب هایلایت ها مناسب نبوده و به خصوص در اطراف گردن و کناره های سر معمولا نتیجه دلخواه به دست نمی آید. از طرفی این روش برای خانم هایی که موهای فر و یا موهای کوتاهی دارند، منسب است. این در حالی است که انجام مش کلاهی روی موهای بلند بسیار دردناک بوده و توصیه نمی شود.

انتخاب مناسب در سالن زیبایی تهران

چه یک فرد برای پوشاندن موهای سفید آن ها را رنگ کند و چه برای به دست آوردن زیبایی بیشتر این کار را انجام دهد، اضافه کردن هایلایت به موها باعث جذابیت بیشتر موها شده و به خصوص رنگ های روشن تر ظاهر جوان تر و بشاش تری به فرد می بخشند.

آدرس : سالن زیبایی – کرج گوهردشت خیابان دوم شرقی ساختمان تندیس

پلاک ٧ طبقه ٢ واحد ۴

شماره تماس: ۳۴۴۸۷۷۴۶,۳۴۴۴۶۹۳۶

همچنین ببینید

سالن زیبایی چهره پردازان مشهد

سالن زیبایی چهره پردارازان مشهد سالن زیبایی چهره پردازان مشهد : سالن زیبایی چهره پردازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *