رنگ مو مش

رنگ مو مش

رنگ مو مش : در این مقاله شما رو با مش سوزنی با استفاده از کلاه آشنا میکنیم .

رنگ مو مش خانم ها معمولا برای انتخاب رنگ مو دنبال جدیدترین ها هستند و میخواهند رنگ موهایشان مد سال باشد، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید در این بخش از دنیای مد نمناک رنگ و مش و هایلایت های مد سال را مشاهده کنید و در صورت علاقه ایده بگیرید.رنگ و مش البته در انتخاب رنگ مو باید رنگ پوست تان را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید رنگ مویی انتخاب کنید که زیبایی چهره شما را چندین برابر میکند. هایلایت های تیره و روشن، رنگ و مش  کرم قهوه ای، رنگ مو آمبره و سامبره جزو پرطرفدارترین های رنگهای سال میباشند

رنگ مو مش

 

آموزش مش سوزنی با استفاده از کلاه : لایت کردن قسمت هایی از مو را مش کردن مو میگویند. روش های متفاوتی برای روشن تر کردن مو هست. مش کردن سوزنی مو با استفاده از کلاه یکی از قدیمی ترین روش های لایت کردن یا دکلره کردن مو میباشد. در این روش چون از کلاه استفاده می شود و ریشه موبه مواد دکلره نمیخوره، مو آسیب نمی بیند و مش منظم تر تر و مرتب تربه نظر میرسد. برای جلوگیری از آسیب دیدن مو این کار را به آرایشگران ماهر بسپارید.

وسایلی که لازمه برای مش سوزنی لازمه عبارتند از:

کلاه پلاستیکی نازک مخصوص مش سوزنی
قلاب شماره ۶
پودر دکلره
اکسیدان ۱۲ درصد هم مارک رنگ
رنگ مرغوب
روغن گیاهی
سشوار دستی، نایلون پلاستیکی مخصوص رنگ، قلمو و شانه دم باریک

مراحل مش سوزنی با کلاه:

ابتدا مو ها را تمیز شسته، خشک شود اگر مو شانه نشود موقع بیرون کشیدن از کلاه دچار درد و اذیت شدن شما میشود. اگر مو حتی مرطوب بوده باشد، بیرون آوردن مو از کلاه سخت خواهد شد.موها را به پشت شانه کنید کف دستتان را روغنی کنید و مو ها را ماساژ دهید. این کار باعث می شود موها راحتتر از سوراخ کلاه بیرون   بیاید .نایلون پلاستیکی را روی سر بکشید طوری که قسمت پشت بلندتر باشد. کلاه را روی سر قرار دهید و با سنجاق به سر محکم کنید که موقع کار جابه جا نشود.
انگشتتان را کنار سوراخ کلاه بگذارید و موها را با قلاب از کلاه بیرون بکشید. بعد از فرو بردن قلاب در سوراخ کلاه لازم نیست قلاب را تا ته سر فرو ببرید، لایه های رویی را با قلاب بیرون بکشید. در غیر اینصورت کف سر آسیب میبیند و مو گره می خورد.بعد از کشیدن مو بیرون از کلاه موها را به آرامی شانه کنید. بعد از شانه کردن مو مطمئن شوید که موها زیر سوراخ کلاه نمانده باشند.پودر دکلره و اکسیدان را باهم ترکیب کنید. ترکیب مواد نباید شل باشد و کف نکند میبایست به غلظت خامه صبحانه باشد.
از پشت سر شروع به رنگ کردن مو بکنید. از انتهای(مو ساقه) تا نوک مو (ریشه) را آغشته به مواد دکلره بکنید. هر تکه مو را که به مواد آغشته کردید روی سوراخ خودش بگذارید.پس از دکلره کردن مو که حجم کار بستگی به نظر مشتری دارد.( میتوانید حجم کمی از مو را لایت کنید یا حجم بیشتری) کل نایلون پلاستیکی را روی سر بکشید که موهای آغشته به رنگ را بپوشاند. با سشوار دستی به موها یکنواخت حرارت دهید. وقتی مواد دکلره روی سر پف کرد سشوار را خاموش کنید و اجازه دهید تا رنگ مو به پایه دلخواه برسد. هر ۱۰ دقیقه موها را چک کنید. مواظب باشید بیش از اندازه مواد دکلره روی مو نماند و به مو آسیب و موهاتون پودر بشه وبسوزه ند. موها را شسته و کلاه و نایلون پلاستیکی را از سر جدا کنید.موها را خشک کنید. رنگ مورد نظرتان را آماده کنید و به ریشه مو یا کل مو بزنید

رنگ مش

 

 

سالن آرایش سپیده : گریم و میکاپ حرفه ای سرور علینقی منطقه نارمک، میدان هفت حوض، گلبرگ شرقی، نرسیده به چهارراه مهر
تلفن : ۷۷۹۰۶۲۶۹

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *