خانه / سالن زیبایی / رنگ مو پر کلاغی

رنگ مو پر کلاغی

رنگ مو پر کلاغی

رنگ مو پر کلاغی : رنگ موی پرکلاغی از انواع رنگ موهای زیبا و جذاب است که طرفداران زیادی دارد و علاوه بر این رنگ مو مشکی پرکلاغی دارای انعکاس آبی رنگی است که همین انعکاس زیبایی این مدل رنگ مو را بیشتر می کند. انتخاب رنگ موی مناسب با رنگ پوست، یکی از معیارهای زیباتر شدن چهره میباشد. امروزه که بیشتر خانوما به اون اهمیت میدن و سعی می کنن که حتما این تناسب روداشته باشن. اما درباره رنگ موی تیره و مشکی، این یه استثناست و انگار این رنگ موی دوست داشتنی، برای تمام طیف رنگ پوست و رنگ چشم مناسبه و میشه باهاش یه آرایش صورت شیک و زیبا روداشته باشی.در ادامه با بهترین آرایش صورت با موی مشکی پرکلاغی آشنا بشین و به جزئیات این آرایش ها، انتخاب رنگ های آرایشی و نوع رنگ پوست و رنگ چشم، دقت کنین تا شما هم بتونین یه آرایش زیبا رو با رنگ موی مشکی پرکلاغی داشته باشین.

مشکی پر کلاغی
مشکی پر کلاغی

فرمول ترکیب رنگ موی مشکی پرکلاغی:
رنگ موی C1 یا رنگ موی N1 : به اندازه ۱۰۰ میل
واریاسیون آبی : ۱۰ میل (در صورتی که دوست داشته باشید انعکاس آبی بیشتر به چشم بیاید میتوانید میزان واریاسیون را بیشتر نمایید و حتی بلاعکس عمل نمایید.)
واریاسیون نقره ای : ۲۰ میل
اکسیدان شماره ۱
این رنگ دوام بسیاری داشته و از جمله رنگ هایی می باشد که تا ۶ ماه برروی موهایتان می ماند و در صورتی که قصد عوض کردن رنگ موهایتان را داشتید باید از ریمور استفاده نمایید.

رنگ مو مشکی پر کلاغی
رنگ مو مشکی پر کلاغی

آرایش چشم ها:
این رنگ موی فوق العاده، دست شما رو برای امتحان کردن هر مدل آرایش چشمی باز میزاره اما به طور کلی، شما می تونین بهترین و غلیظ ترین آرایش چشم و مخصوصا آرایش چشمزیبا رو با این رنگ مو داشته باشین. درباره رنگ های دیگه سایه چشم هم نگران نباشین، می تونین سایه چشم رنگی رو با توجه به رنگ پوست و بدون نگرانی از بابت رنگ موها، انتخاب کنین.

آرایش چشم در مو مشکی پر کلاغی
آرایش چشم در مو مشکی پر کلاغی

آرایش لب ها:
برای آرایش لب ها، همون طور که گفتیم می تونین هر رنگی رو برای رژلب انتخاب کنین، چون این رنگ موی جادویی که انگار یه رنگ موی خنثی هستش، با رنگ های روشن تا تیره هماهنگی داره و می تونین این هماهنگی رو توی عکس های پایین هم ببینین. اما یه انتخاب فوق العاده برای رنگ موی مشکی، رژلب قرمز بولد هستش که می تونه حتی بدون آرایش چشم هم یه آرایش کامل و زیبا باشه.

آرایش لب در موی مشکی پر کلاغی
آرایش لب در موی مشکی پر کلاغی

آرایشگاه بانوان : سالن آرایش و زیبایی بانوان آدرس: منطقه ۲ . سعادت آباد پل مدیریت -ح یگانه
تلفن: ۰۹۱۲۳۳۵۸۱۶۳

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *