رنگ مو کنفی

رنگ موکنفی

رنگ مو کنفی: در این مقاله شما رو با ترکیب یه نوع رنگ مو کنفی پرطرفدار و شیک ومجلسی آشنا می کنیم

رنگ موی کنفی

رنگ مو کنفی یکی از رنگ هایی است که طرفداران مخصوص خودشو داردارد. اگر شما به دنبال رنگ موی خاص  و مجلسی پسندهستید رنگ موی کنفی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. به طور کلی در انتخاب رنگ مو کنفی باید چند مورد را در نظر بگیرید، یکی از این موارد سن و دیگری رنگ پوست می باشد. خانم هایی هستند با این که موهایشان را دکلره می کنند ممکن است رنگ به پایه نرسد و مو حالت زردی و زمختی و به خودش بگیرداین مقاله  برای این  دسته ازخانم ها پیشنهاد داردو اون پیشنهاد اینه اگر مدت ها از دکلره موهایتان می گذرد و ریشه موهایتان در آمده دوباره باید دکلره کنید تا به پایه ۹ برسد و سپس ازرنگ کنفی استفاده نمایید وگرنه موهاتون حالت زردی به خودش میگیرد و ترکیبات این رنگ به صورت زیر می باشد :
رنگ شماره ۸B
رنگ شماره ۷CA
رنگ شماره ۹HE
واریاسیون نقره ای  رنگ موکنفی

یکی از رنگ مو کنفی پرطرفدار رنگ مو کنفی کاراملی سرد با هایلات استخوانی میباشد که ترکیب رنگش در زیر گزاشته شده توجه بفرمایید

رنگ موی کنفی کاراملی سرد با هایلایت استخوانی:
رنگ موی بلوند خاکستری روشن : ۷۰ میل
رنگ موی بلوند پلاتینه : ۲۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۱۵ میل
واریاسیون دودی : ۵ میل
اکسیدان شماره ۱ : ۲ برابر رنگ
پایه ۱۰ مطلوب
هایلایت استخوانی
هایلایت طبیعی بسیار روشن ۱۲
واریاسیون ۰۰۰
اکسیدان شماره ۱ : ۳ برابر رنگ
پایه ۱۰ مطلوب
برای پایه ۱۰ مطلوب با کمترین آسیب به مو ها باید همانند روش زیر اقدام کنید.ابتدا ۲ پیمانه پودر دکلره را با ۱۲۰ میل اکسیدان ۱۲ درصد ترکیب کنید و بر روی مو های خود بزنید و بعد از ۱۲ دقیقه مو ها را با کمک نرم کننده بشویید و کاملا خشک کنید توجه داشته باشید که مو های شما نبایدخیس  باشد. مجددا ۲ پیمانه پودر دکلره را با ۱۵۰ میل اکسیدان ۹ درصد و یک قاشق سوپ خوری ماسک مو مخلوط کنید و بر روی مو های خود بزنید سپس مو هایتان را بعد از ۱۵ دقیقه مکث با نرم کننده بشویید و به خوبی خشک کنید سپس ۲ پیمانه پودر دکلره را با ۱۵۰ میل از اکسیدان نمره ۱ مخلوط کنید و بعد از ۱۵ دقیقه مکث موهای خود را به همان روشی که گفته شد بشویید. اگر می خواهید مو های شما بدون قرمزی باشدو رنگ مو کنفی قشنگی دربیاید قبل از زدن رنگ اصلی حتما مو هایتان را رنگساژ کنید و بعد رنگ اصلی را بر روی مو های خود بزنید.

روش رنگساژ کردن مو ها قبل از رنگ  کردن به رنگ موکنفی:اکسیدان نمره یک را به اندازه ۱۲۰ میل با واریاسیون آبی به اندازه ۴ میل ترکیب کنید و بر روی مو های خود بزنید و مو هایتان را ماساژ بدهید و سپس مو هایتان را آبکشی کنید اگر نتیجه دلخواه را نگرفتید دوباره رنگساژ کردن را بر روی مو های خود تکرار کنید و بعد طبق ترکیبی که گفته شد رنگ موی اصلی را بر روی مو های خود بزنید. تا نتیجه دلخواه و بدست بیاورید.

رنگ مو کنفی
رنگ موکنفی

سالن زیبایی عروس شهر جمیله آزاد

آدرس -مرزداران- بین خیابان ایثار و آریافر- بالای ساختمان بانک اقتصاد نوین طبقه اول –

تلفن: ۰۹۱۲۵۴۶۸۰۷۳ , ۲-۴۴۲۷۱۴۹۱

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *