خانه / آرایشگاه زنانه / رنگ مو ۲۰۱۹

رنگ مو ۲۰۱۹

رنگ مو ۲۰۱۹

رنگ مو ۲۰۱۹ در سالن زیبایی شهر تهران : سالن زیبایی رنگ مو عسلی را می توان به عنوان رنگ بلوند تیره نیزاسم شما هم بخواهید رنگ موی بلوند و روشن خود را کمی تیره و رنگ عسلی دربیارید. توصیه میشود اگر دوست دارید موی شما عسلی خوش رنگ شود موهای خود را دکلره کنید. این موضوع را بخاطر داشته باشید برای انتخاب رنگ مو دلخواهتون حتما باید موهاتون به پایه برسد و رساندن مو به پایه نکته ای است که در رنگ کردن موها بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین نحوه صحیح زدن رنگ کردن مو از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است شما  رنگ  کردن موی خود را به دست یک آرایشگرماهربسپارید. شما می توانید با انتخاب رنگ مو ۲۰۱۹ سالن زیبایی تهران مناسب سن تان را ۱۰ سال جوانتر نشان دهید.

ترکیبات رنگ موی شکلاتی عسلی در سالن زیبایی
عسلی ۷ ۷۰ میل
رنگ موی شکلاتی روشن ۲۰ میل
دودی ۷ ۳۰ میل
واریاسیون نقره ای ده سانت
واریاسیون طلایی پنج سانت اکسیدان ۲ ۱۳۰ میل
این رنگ و بسیار جذاب و مناسب برای موهای شما است
و باید برای زدن این رنگ مو موهای خود را به پایه ۶ برسانید.

رنگ مو 2019

اینکه چه رنگ مویی بیشتر به ظاهر شما می آید بستگی به اندام صورت ، رنگ پوست، رنگ چشم و کوتاهی و بلندی موی شما نیز دارد. در این مقاله ما به شرح کامل سه مدل رنگ موی معروف و مورد استفاده این سال ها می پردازیم.

۱-رنگ نسگافه ای: انتخاب یا کمک توسط مسئول سالن زیبای می تواند تنوع در درجه ی روشن و تیره یکی از محبوب ترین رنگ مو های سالهای اخیر در بین بانوان است. همانطور که می دانید رنگ مو های شیمیایی حاوی ترکیباتی است که ممکن است ایجاد واکنش های آلرژی نماید، بنابراین۴۸ ساعت قبل از رنگ کردن موهایتان، تست آلرژی انجام دهید. همچنین اگر رنگ مو روی پوست یا لباستان پاشید فورا محل را آبکشی کنید. مراقب باشید رنگ با چشم هایتان تماس پیدا نکند اگر چنین شد فورا با آب سرد چشمهایتان را بشویید و بلافاصله به پزشک مراجعه فرمایید. برای تثبیت شدن و ماندگاری بیشتر رنگ مو ، از شامپو های تثبیت کننده و نرم کننده استفاده کنید. فرمول رنگ موی نسکافه ای :گرم کارملی روشن ۵۰ میل + بلوند شکلاتی روشن ۵۰ میل + بلوند روشن ۲۵ میل +اکسیدان نمره یک ۱۸۰ میل + واریاسیون نقره ای ۵ سانت + پایه ۸ دکلره

سالن زیبایی گل یاس در تهران

سالن زیبایی تهران ، نارمک، هلال احمر، خیابان گلستان، خیابان غیاوی پور، پلاک ۲۶۹

۰۲۱-۷۷۲۸۵۵۱۶

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *