خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی جنت آباد

سالن زیبایی جنت آباد

سالن زیبایی جنت آباد

سالن زیبایی جنت آباد : سالن زیبایی جنت آباد یکی از بهترین سالنهای زیبایی در تهران با نام سالن زیبایی آرنیل میباشد. مدیریت این مجموعه را خانم منظمی با سابقه طولانی در ارائه خدمات زیبایی به عهده دارد. خدمات اکستنشن و میکروپیگمنتیشن، خدمات ناخن، اپیلاسیون ،خدمات عروس، میکاپ و گریم،، انواع خدمات مو ذز این آرایشگاه ارائه میشود.کلیه خدمات به صورت حرفه ای، مدرن، کامل با بهترین برندهایی آرایشی دنیا  شامل: LOREAL ESTEE LAUDER انجام میشود که باعث بالا رفتن کیفیت کار ما میشود. اپیلاسیون (دائم و موقت) بدون درد مجهز به کابین دوش و وسایل یکبار مصرف نیز از مزایای این آرایشگاه میباشد. اگر دنبال یک سالن زیبایی میگردی خوب باشه و به روز سالن زیبایی جنت آباد رو بهتون معرفی میکنیم.

قیمت بعضی  خدمات در این سالن به شرح زیز میباشد .

  • اکستنشن مژه از ۱۵۰ هزار تومان
  • خدمات ناخن ۹۰ هزار تومان
  • انواع طراحی از ۱۰ هزار تومان
  • میکاپ با برند MAC از ۸۰ هزار تومان
  • کوپ ژورنالی از ۳۰ هزار تومان

اکسنتشن مژه یکی از خدمات سالن زیبایی آرنیل در جنت آباد میباشد

در این روش مژه اضافه تک به تک لابه لای مژه‌های پلک بالا با چسب اضافه می‌شود و به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی یا آرایش زیاد چشم‌ها نیست.

انجام کامل اکستنشن مژه حدود ۲ ساعت زمان می‌برد. انواع مختلفی از اکستنشن برای مژه در بازار موجود است، اما بهترین نتیجه را مژه‌های تک به تک که بین مژه‌های طبیعی قرار گیرند، می‌دهند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید نتیجه کار خوب و درست است یا نه، می‌توانید از یک برس ریمل تمیز استفاده کنید. وقتی برس را درون مژه‌ها می‌کشید، نباید احساس کنید مژه مصنوعی دارید. مژه‌ها به مدت ۳ تا ۴ هفته از زمان کاشت، باقی می‌مانند البته این مدت به نوع مژه‌های طبیعی شما و سرعت رشد آن‌ها بستگی دارد. برای ترمیم معمولا چند روز یک بار بسته به نظر آرایشگرتان باید به سالن زیبایی و یا جایی که برای اکستنشن رفته اید مراجعه کنید.

 نحوه ی کار اکستنشن مژه به چه صورت است ؟

 فرد داوطلب باید دراز بکشد و چشم‌ها را ببندد. زیر مژه‌های پلک بالا دستمالی تمیز قرار می‌گیرد. با کمک گرفتن از موچین مژه‌ها را برداشته و نوک آن‌ها را به اندازه یک میلی متر به چسب آغشته کرده و سپس روی قسمتی که مورد نظر هست (معمولا در گوشه خارجی چشم باید مژه‌ها متراکم‌تر و بلندتر باشند) قرار دهید و برای پیوستن کمی صبر کنید

سالن زیبایی جنت آباد
سالن زیبایی جنت آباد

 آدرس :جنت آباد شمالی (بالاتر از آبشناسان)، نبش گلستان غربی، پلاک ۳۰۴ (ساختمان نمایندگی سانگ یانگ)، طبقه ۲، واحد ۴

اطلاعات تماس :۰۲۱-۴۴۸۰۷۴۹۸ ۰۲۱-۴۴۸۰۲۵۱۹
موبایل :۰۹۱۲۲۰۰۳۴۰۵

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *