خانه / سالن زیبایی / سالن زیبایی کرشمه

سالن زیبایی کرشمه

سالن زیبایی کرشمه

سالن زیبایی کرشمه :این سالن مدیریت خانم زربری یکی از بهترین سالنهای زیبایی در  افسریه تهران میباشد که کلیه خدمات زیبایی وآرایشی به بهترین شکل خدمات رسانی میشود.میکاپ تخصصی عروس، گریم، شنیون، هاشور ابرو، طراحی ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو، تاتو ابرو، رنگ و مش، براشینگ مو، کوپ و کوتاهی و بافت مو، از جمله خدمات این سالن زیبایی به‌شمار می‌آیند.علاوه بر خدمات آموزش نیز داردآن هم به طور کاملا تخصصی.کاشت ناخن و طراحی آن با بهترین مواد نیز انجام میشود.

خدمات سالن زیبایی کرشمه

  • آرایش عروس
  • خدمات ناخن
  • آموزش
  • میکروپیگمنتیشن
  • خدمات میکاپ، براشینگ، رنگ، هایلایت
  • انواع بافت های آفریقایی
  • گریم
  • رنگ و مش
  • ویتامینه
  • کراتینه
  • پاکسازی پوست
  • مشاوره پوست و مو
  • تاتو
  • اپیلاسیون

آرایش عروس و میکاپ و شینیون وگریم عروس از جمله خدمات این سالن زیبایی کرشمه میباشد .در گریم عروس، باید ضمن شناخت نقاط ضعف و قوت چهره، زیبایی‌های صورت را برجسته نمود و عیوب آن را برطرف کرد تا با آرایشی متعادل، زیبایی صورت چندین برابر شود. میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای ما با خوشروئی و صبوری ضمن در نظر گرفتن به روزترین متدهای آرایشی و با استفاده از بهترین برندهای روز دنیا، متناسب با اجزای صورت شما، برایتان چهره‌ای رویائی و خاص خلق خواهند کرد

۱ – انتخاب فرچه مناسب: یکی از مهم‌ترین ابزارها، فرچه‌های مختلف با کاربردهای متفاوت هستند. یادتان باشد که محل و زاویه‌ نگاه داشتن فرچه تاثیر زیادی بر نتیجه کار شما دارند. هرچه انگشتانتان به بخش فلزی فرچه نزدیک‌تر باشد، فشار بیشتری به فرچه وارد می‌کنید. برای رنگ زدن یکدست بهتر است فرچه را از وسط بگیرید.

۲– پوشاندن لک‌ها:ابتدای باید با یک کانسیلر کرمی  قسمت تیره را خوب بپوشانید. سپس روی آن کانسیلر روشن‌تر بزنید و در نهایت با اسفنج و پودر محوش کنید.

۳-انتخاب کرم‌پودر مناسب: همیشه قبل از استفاده از هر نوع کرم‌پودر مواد زیرساز را به‌کار برید تا زمینه پوستتان مثل خمیر کیک نشود. نکته مهم دیگر اینکه اگر پوست ‌چربی دارید، بهتر است حتما برای استفاده کرم‌پودر از اسفنج استفاده کنید زیرا خود کرم‌پودر هم برای پخش‌شدن بهتر روی پوست حاوی مواد چرب است. اسفنج تنها رنگدانه‌های کرم‌پودر را به پوست‌ منتقل می‌کند و مواد چرب را در خود نگه می‌دارد. اگر هم پوستتان خشک است از فرچه کرم‌پودر کمک بگیرید. یادتان باشد در بخش‌های داخلی صورت باید پررنگ‌تر کار کرد و هرچه به محیط صورت نزدیک می‌شوید کمتر کرم‌پودر بزنید.

۴– انتخاب رنگ مناسب:یکی از مهم‌ترین اقدام‌های رفع اشکال‌های صورت توسط گریم، شناسایی رنگ‌های زمینه هر قسمت پوست و توانایی خنثی‌سازی آنهاست. مثلا برای قرمزی دور بینی باید از کانسیلر سبز رنگ – که رنگ متضاد قرمز است- و برای پوشاندن قسمت‌های کبود(مایل به آبی) زیر چشم باید کانسیلرهای نارنجی تا آجری به‌کار برد. استفاده از کانسیلر بژ یا سفید رنگ فقط باعث ناهمگون شدن آن ناحیه با سایر بخش‌های صورت می‌شود.

۵– رعایت تناسب: اول به خاطر بسپارید رنگ‌های تیره سطح پوست را عقب و رنگ‌های روشن سطح پوست را بیرون می‌آورند. اگر بینی‌تان پهن است دو سمت بینی را از سر ابروها تا نوک بینی تیره‌تر و میان این دو ناحیه تیره‌ را روشن‌تر کنید. در صورتی که گونه‌هایی افتاده دارید یک رنگ روشن‌تر را بالای استخوان‌های گونه‌ها بزنید و تا شقیقه‌هایتان پیش‌ بروید سپس رژگونه دلخواهتان را درست روی استخوان گونه بکشید، سپس با رنگی‌ تیره‌تر زیر گونه را خالی کنید.

۶- آرایش چشم:برای داشتن چشم‌هایی زیبا حتما لازم نیست به طور خدادادی چشم‌های درشتی داشته باشید با تکنیک‌های گریم می‌توان هر نوع چشمی را گیرا کرد. اگر سنتان بالاست و پلک‌هایتان چروک شده، باید فضای چین پلک بالا تا مژه‌ها را با سایه تیره کنید. اگر چشمانتان آبی است در این ناحیه سایه‌ای که تون نارنجی دارد را به‌کار ببرید تا رنگ آبی چشم‌هایتان بیشتر مشخص شودخانم‌هایی که چشمان سبزی دارند باید از سایه‌هایی که تون قرمز دارد استفاده کنند اما بانوان چشم قهوه‌ای دستشان برای انتخاب رنگ سایه، باز است و می‌توانند از تمام رنگ‌ها برای زیبایی چشم‌هایشان استفاده کنند. اگر چشم‌هایتان باریک است باید خط چشم را روی هر دو خط مژه بالا و پایین از نیمه بکشید و در گوشه خارجی پلک به هم وصل کنید. پف چشم را نمی‌توان رفع کرد اما می‌توان با یک کانسیلر مایع و هایلایتر روشن متعادل ساخت.

سالن زیبایی کرشمه
سالن زیبایی کرشمه

آدرس : تهران -افسریه – ۱۵ متری سوم – نبش خیابان ۲۸ – پلاک۳۹۲

 تلفن :۰۹۱۲۲۵۹۹۵۲۳

تلفن : ۳۳۱۴۱۰۰۸-۳۳۸۳۶۸۳۹

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *