سالن زیبایی یانیز

سالن زیبایی یانیز

 سالن زیبایی یانیز :سالن زیبایی و گریم یانیز با بیش از ۳۰ مدرک معتبر بین المللی
با سابقه مدرسی چندین لاین دنیا
تنها سالن دارای مدرک ISO9001 میکاپ آرتیست از هلند،در سالن VIP عروس یانیز پذیرای عروس خانومهای با سلیقه هستیم ،با مدیریت خانم  همت پور

– عضو رسمی انجمن میکاپ ایران
– جدیدترین متد گریم عروس ۴۸ ساعته به روش کریماس هلند توسط مدرس بین المللی
– تحت نظر اساتید دنیای هنر آرایش هانری زادوری و سارا کامکاریان
– دارای مدرک میکاپ رنگ کوتاهی از آکادمی مالزی
-کراتینه کردن موهای آسیب دیده دارای مدرک از آمریکا

کراتینه کردن موهای آسیب دیده یکی از خدمات این سالن زیبایی میباشد. استفاده از کراتین می‌تواند مانع هدر رفتن وقت گرانبهای شما در طی روز شود. خواهان موهایی لطیف و صاف هستید؟ این روزها کراتینه از پرطرفدارترین روش‌های استفاده شده در سالن‌ها می‌باشد. اگر به فکر استفاده از چنین روشی هستید،ما این خدمات را در سالن زیبایی یانیز برای شما انجام میدهیم تا از داشتن  موهای صاف لذت ببرید

  •   کراتینه چیست؟ پروتئینی است که به صورت طبیعی در موهای شما وجود دارد که باعث درخشش، شادابی و صاف بودن آن می‌شود. موهای آسیب دیده مقدار زیادی پروتئین را از دست داده اند و برای احیای آن می‌بایست این مقدار از دست رفته پروتئین به موها بازگردانده شود و مو مجددا رطوبت و سر زندگی خود را حفظ کند.
  • مراحل انجام درمان چگونه است؟ آرایشگر مقداری از محصول درمانی کراتینه که امروز با برندهای مختلف در بازار هستند را روی موها قرار می‌دهد و با بهره گیری از گرمای یک اتوی مو این پروتئین را وارد ساقه های مو می‌کند. این پروسه ۹۰ دقیقه یا بیشتر بسته به بلندی مو زمان می‌برد.
  • وقت کمتری برای صاف کردن موهایتان هدر دهید: یکی از آرایشگران برند Global keratin می گوید “اگر همیشه موهای خود را صاف می‌کنید با انجام عمل کراتینه می‌توانید تا ۶۰ درصد از وقت روزانه خود را برای انجام کارهای دیگر ذخیره کنید. “
  • با موهای وز خداحافظی کنید: پس از کراتینه نمودن موها می‌توانید به راحتی زیر باران قدم بزنید بدون اینکه از فر شدن موهای خود ترسی داشته باشید. به طور کلی رطوبت تغییری روی موهای شما ایجاد نمی‌کند.
  • برای شستن موها عجله نکنید: پس از کراتینه می‌بایست تا سه یا چهار روز موهایتان را نشویید. با نشستن موها به کراتین اجازه می‌دهید تا زمان کافی برای نفوذ به مو را داشته باشد.
  • ماندگاری کراتینه رو موها چقدر میباشد ؟ پس از گذراندن دوره چهار روزه برای ماندگاری بهتر و موثرتر بودن این روش درمانی می‌بایست از شامپوهای عاری از سولفات سدیم استفاده کنید. تاثیر کراتینه روی موهای مختلف از ۲ تا ۵ ماه متغییر است.
  • این ماده که در محصولات درمانی کراتینه وجود دارد برای افرادی مضر است که به صورت مداوم در معرض آن قرار دارند نه برای افرادی که از روش درمانی کراتینه استفاده می‌کنند.
  • کراتین به خودی خود آسیبی به موها وارد نمی‌کند استفاده از اتوی مو است که ممکن است موها را شکننده کند. بعضی آرایشگران از دمای بالایی برای مرحله آخر کراتینه کردن موها استفاده می‌کنند که این باعث آسیب موها خواهد شد.
  • انجام عمل کراتینه بیشتر روشی برای قوی کردن موها می‌باشد تا صاف نمودن آن ها. حتی اگر موهای سالمی دارید با استفاده از این روش می‌توانید از داشتن موهای لخت و ارتجاعی و محکم لذت ببرید.

آدرس : کرمانشاه ، میدان کاشانی ، خیابان سنگر ، جنب کالای ورزشی المپیک ، ساختمان رضا
تلفن  :۳۷۲۷۴۸۴۰ | ۳۷۲۹۶۹۵۵ | ۰۹۱۸۶۸۰۵۸۰۵

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *