خانه / سالن زیبایی / سالن زیبایی عروسک

سالن زیبایی عروسک

سالن زیبایی عروسک

 سالن زیبایی عروسک : آرایشگاه و سالن زیبایی عروسک محیطی آرام و مطمئن آرایشگاه و سالن زیبایی عروسک در تهرانپارس شرق تهران واقع شده است.  با مشتری مداری بالا خدمات آرایشی را با بهترین و مرغوب ترین مواد و با منصفانه ترین قیمت ها به شما مشتری عزیز ارائه می دهیم.کلیه موادهای آرایشی استفاده شده از بهترین و مرغوب ترین برندهای مواد آرایشی میباشد و با ماندگاری بالا در طول مهمانی با خیالی آسوده از مهمانی خود لذت ببرید.  با خیال راحت زیبایی خود را به ما بسپارید.رنگ , مش , انواع لایت , بالیاژ , آمبره و سامبره , کوپ های ژورنالی , این سالن زیبایی با سابقه درخشان خود و همکاری کادری مجرب و حرفه ای در کلیه خدمات زیبایی و خدمات تخصصی عروس توسط میکاپ آرتیست این مجموعه برای بانوان و نو عروسان عزیز انجام میشود.

خدمات سالن زیبایی عروسک-

  1. گریم و میکاپ حرفه ای عروس توسط متخصصین
  2. جدیدترین مدلهای شینیون  با مد رور
  3. ارائه کلیه خدمات زیبایی به صورت تخصصی
  4. خدمات تخصصی مو
  5. خدمات تخصصی ناخن

با قطعی شدن قراردادتان با سالن زیبایی عروسک میتوانید برای راحتی خودتان نسبت به رزرو آتلیه عروس و داماد در نزدیکی این سالن اقدام نمایید .

سالن زیبایی عروسک
سالن زیبایی عروسک

گریم و میکاپ حرفه ای عروس یکی از خدمات سالن زیبایی عروسک میباشد.

آرایش و گریم گلوسی یا شیشه ای : دراین روش آرایش حالت براق میباشد. با رزلب براق وسایه های چشم براق کار میشود و کرم پودر گلوسی تو لاین محصولات تخصصی مثل مک و نیکس وجود داره…. . آموزش گریم و میکاپش و آموزشگاه تخصصی گریم عروس در تهران،شما هم چنین میتونید با ترکیب هایلایتر و کرم پودر و هم چنین سایه ی چشم و برق لب یک ارایش گلوسی خلق کنید گریم در آرایش استفاده از تکنیک های سایه روشن برای تاکید بر ویژگی های طبیعی چهره و برجسته سازی زیبایی هاست .

  1. گونه: اولین چیزی که بسیاری از عروس هامی خواهند برجسته کردن گونه است .برای شروع کار، بااستفاده از برس گونه متوسط یا بزرگ و سایه لولایت تیره ، زیر استخوان گونه را آرایش کنید .ما از رنگ قهوه ای ملایم برای این قسمت استفاده کردی
  2. بینی:یکی از نکته های گریم این است که که بینی را کمی باریک کنید، ممکن است  برای هر صورتی مناسب نباشد برای بینی نیز از همان سایه لولایت گونه خود استفاده کنید . این کار را از گوشه درونی ابرو شروع کنید و تا انتهای هر دو طرف بینی ادامه دهید .از بالا تا پایین پل بینی خود را هایلایت ( روشن و برجسته ) کنید . برای آرایش بینی، همیشه از محصولات مات استفاده کنید، حتی برای برجسته کردن آن . برند میگوید : به طور کلی، مردم میخواهند بینی شان خیلی دیده نشود , بخصوص آن منطقه برجسته T مانند , بنابراین من می خواهم این قسمت خیلی درخشنده و قابل توجه نباشد و در نهایت، خط فاصل بین این دو قسمت بینی را با استفاده از یک قلم مو محو کنید .
  3. چشم:چشم ها را در دومرحله آرایش کنید, با لولایت کارخود را شروع کنیدو از این سایه بر روی چین و چروک ها و پلک چشمتان نیز استفاده کنید و خوب آنها را همرنگ کنید .سپس، با یک قلم مو ناحیه زیر ابرو را هایلایت و برجسته کنید .

آدرس : تهرانپارس،بلوار وفادارشرقی،خ شهیدرجایی،پلاک۱۰۷

تلفن :۷۷۷۸۲۶۲۲

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *