خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی چهره پردازان

سالن زیبایی چهره پردازان

سالن زیبایی چهره پردازان

سالن زیبایی چهره پردازان : سالن زیبایی چهره پردازان با ارائه خدمات نوین و حرفه ای با میکاپ آرتیست های با تجربه از تخصص سالن ما میباشد.تمام مواد آرایشی مرغوب ودرجه یک میباشد.از مزایای این سالن داشتن کارت خوان و جای پارک آسان میباشد. .  خانم مشاورگریم عروس در سالن زیبایی چهره پردازان  یک روز قبل از عروسی برای ترتیب انجام کارها برنامه ریزی خواهند کرد .در آخر به من گفتند سه مرتبه باید به سالن بیایم ؛ یک بار برای رزرو وقت و دیدن عروس زنده و برنامه ریزی کار های خدماتی. یک هفته قبل از مراسم برای تسویه حساب . یک بار هم روز عروسی برای انجام خدمات و میکاپ.برای پرداخت بیعانه و رزرو وقت شرایط را جویا شدم . برای بیعانه تقریبا یک چهارم بصورت نقدی و مابقی مبلغ هم بعدا تسویه خواهد شد .از وقت و توضیحاتشان تشکر کردم کارت ویزیت سالن چهره پردازان را گرفتم و برای مشورت با همسرم زمان بیشتری خواستم .

تنها پکیج ارائه شده  سالن زیبایی چهره پردازان شامل خدمات: گریم – شینیون – اپیلاسیون دست و زیر بغل – ناخن مصنوعی دست و پا – فون بدن – میکاپ-موی اضافه – تاج به اضافه ی ناهار و صبحانه ی عروس میباشد

گریم عروس یکی از خدمات سالن زیبایی چهره پردازان میباشد

هر چقدر هم که از لحاظ ظاهری چیزی کم نداشته باشید، با این حال دلتان می خواهد در چنین روز باشکوهی در میان تمامی میهمانان بدرخشید و زیبایی تان همه را تسخیر کند و با ورود به جشن، نظر همه را جلب کنید.در واقع گریم عروس به نوعی استفاده از تکنیک ها و فون های حرفه ‌ای برای آرایش و متعادل سازی اجزای صورت است که به زیبایی و تغییراتی که به بهترین شکل ظاهری انجام شود، گفته می‌ شود.یک گریم خوب و حرفه ای به یک میکاپ کار حرفه‌ای و توانمند بستگی دارد.

 

سالن زیبایی چهره پردازان
سالن زیبایی چهره پردازان

آدرس سالن زیبایی چهره پردازان:تهران- میدان شهدا، بعد از پل آهنگ، جنب بانک رسالت، پلاک ۹۴۸، طبقه اول، واحد ۴

شماره تلفن آرایشگاه چهره: ۳۳۵۴۷۲۸۰-۰۹۱۹۷۰۸۰۶۶۴

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *