خانه / آرایشگاه زنانه / سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی تبریز

سالن زیبایی تبریز : سالن زیبایی تبریز یکی از بهترین سالنهای زیبایی در تبریز میباشد .آرایش و گریم تخصصی عروس ، براشینگ حرفه ای مخصوص هر نوع مو ،کلاسیک و مدرن و شینیون باز،خدمات ناخن،شینیون،هیرکات تخصصی انواع کپ با متد جدید، رنگ و مش شیک اروپایی،-آرایش نامزدی،آرایش اروپایی از خدمات سالن زیبایی تبریز میباشد.

براشینگ حرفه ای مو یکی از خدمات سالن زیبایی تبریز میباشد.

سالن زیبایی تبریز
سالن زیبایی تبریز

روش انجام قدم به قدم براشینگ مو به وسیله ابزار:

  • ابتدا موها به وسیله نرم کننده میشوییم و پس از خشک کردن موها را به چهار یا پنج قسمت مساوی آنها را تقسیم میکنیم،
  • از وسط ابروها تا انتهای پس سر موها را به صورت فرق وسط باز میکنیم، از ابتدای تیزی گوش نیز تا وسط سر نیز موها باز می کنیم،
  • سپس به وسیله کلیپس موها را می بندیم، به وسیله برس مو و سشوار موها را به صورت چرخشی رو به پایین حرارت می دهیم و به آرامی موها را صاف میکنیم،
  • ابتدا بغل سر و پشت سر را انجام می دهیم و در نهایت به مرحله آخر کار می رسیم، به قسمت جلوی موها می رسیم و در آخر مدل موی مورد نظر خود را انتخاب کرده حالت دهید.

براشینگ برای صورت گرد و باریک چگونه میباشد ؟

 اگر صورت باریک باشد‌ قسمت‌های بغل باید‌ بیشترین پف را د‌اشته باشد‌ .اگر صورت گرد‌ باشد‌ قسمت بالای سر باید‌ بیشتر پف د‌اشته باشد‌. مرکز سر نیز با زاویه ۹۰ د‌رجه به بالا براشینگ می‌شود‌واگر صورت گرد‌ باشد‌ قسمت بالای سر باید‌ بیشتر پف د‌اشته باشد‌ . سشوار همزمان با برس حرکت می‌کند‌. بعد‌ سشوار را د‌ور کرد‌ه، د‌وباره حرکت چرخشی را اد‌امه د‌هید‌ تا اینکه موها سرد‌ شود‌. در پایان آهسته برس را به حالت چرخشی از موها آزاد‌ کنید‌، البته می‌توانید از جریان هوای خنک سشوار کمک بگیرد .

آدرس: تبریز- رشدیه- اول خیابان گلستان- نبش کوی دوم (روبروی مسجد

شماره تماس: ۶۶۹۴۲۸۲ -۰۴۱۱

شماره همراه: ۰۹۱۴۱۱۵۲۳۶۵

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *