خانه / سالن زیبایی / رنگ مو زیتونی

رنگ مو زیتونی

رنگ مو زیتونی

رنگ مو زیتونی : رنگ موی زیتونی از انواع مدل رنگ مو‌های پرطرفدار و محبوب در بین خانم‌ها است و این مدل رنگ مو در سال‌های اخیر توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کرده است. رنگ مو زیتونی دارای رنگهای  تیره و روشن است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و چهره تان جوان و زیباتر باشد بهتر است از رنگ موی زیتونی تیره برای رنگ کردن مو‌های خود استفاده کنید.برای رنگ کردن مو‌ها با رنگ موی زیتونی تیره ابتدا موهایتان را به پایه ۸ دکلره برسانید سپس رنگ مو‌های زیر را با یکدیگر ترکیب کنید و موهایتان را کنید.

رنگ مو زیتونی
رنگ مو زیتونی

فرمول ترکیبی رنگ موی زیتونی تیره
رنگ موی شماره ۲
رنگ موی شماره ۶
اکسیدان ۶ درصد: ۲۰ سی سی
آب: ۴۰ سی سی
مدت زمان مکث رنگ مو ۲۰ دقیقه

رنگ مو زیتونی

رنگ مو زیتونی تیره از انواع مدل رنگ مو‌های طبیعی و زیبا است و این مدل رنگ مو برای خانم‌ها با رنگ پوست شاداب و روشن انتخابی مناسب و ایده آل است همچنین خانم‌ها در رده سنی مختلف می‌توانند از این رنگ مو برای رنگ کردن مو‌های خود استفاده نمایند.
اگر شما تمایل دارید رنگ موهایتان زیبا و جذاب به نظر برسد بهتر است از هایلایت‌های روشن روی رنگ موی تیره زیتونی استفاده کنید که این مدل رنگ مو برای خانم‌هایی که تمایل دارند موهایشان هایلایت داشته باشد جزء بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود.
این رنگ مو همچنین باعث می‌شود تا رنگ مو‌های شما طبیعی و زیباتر به نظر برسد بنابراین خانم‌های مسن می‌توانند برای جوان‌تر به نظر رسیدن چهره خود موهایشان را با کمک این رنگ موی زیبا رنگ بزنند.

رنگ مو زیتونی
رنگ مو زیتونی

ترکیب رنگ مو زیتونی با دکلره
برای داشتن رنگ مو زیتونی تیره، ابتدا باید موهای شما دلره شده باشد، سپس برای رنساژ روی موی دکلره رنگ به هر مارکی که مد نظر دارید شماره ۶٫۲ انتخاب کرده به همراه نسبت ۲+۱ اکسیدان ۶% استفاده میکنیم، به طور مثال شما ۲۰ سی سی اکسیدان ۶% را به همراه ۴۰ سی سی آب مخلوط نموده و موها را رنساژ میکنید، سپس به مدت ۲۰ دقیقه مکث میکنید.

ترکیب رنگ زیتونی متوسط 

اول همه ی موها را دکلره میکنیم و به پایه ۷ میرسانیم یعنی ۳۵ دقیقه صبوری میکنیم تا رنگ دکلره زرد بشود.سپس موها را میشوییم در ادامه ۲/۳ از رنگ شماره ی ۶٫۲ یا m6 بعلاوه ۱/۳ از رنگ ۶٫۳ پرفکت با اکسیدان ۶% را به نسبت ۲+۱ مخلوط و به مدت ۲۵ دقیقه صبر میکنیم

رنگ مو روشن / زیتونی روشن یا مش های زیتونی

ابتدا موها رو دکلره میکنیم تا به پایه ۸ برسد . سپس مو ها را میشوییم در ادامه از رنگ شماره ی ۸٫۲ یا m8 هر مارکی می توان استفاده کرد. برای این کار لازم است از مقدار ۴۰ سی سی اکسیدان ۶ % + ۲۰ سی سی آب استفاده کرد.

ترکیب رنگ زیتونی طلایی:

ابتدا تا پایه ۷ کل مو ها را دکلره میکنیم و ۳۵ دقیقه مکث می نماییم بعد برای رنگساژ آن از ۱/۲ رنگ شماره ۷٫۰۳ پرفکت + ۱۲ + ۶٫۲ کمند یا کلستون ۲۰۰۰ + ۴۰ سی سی اکسیدان ۶% + ۲۰ سی سی آب استفاده می کنیم؛ اگر بخواهیم از این رنگ به صورت مش استفاده کنیم قسمت های مورد نظر از موها را با کلا مش یا فویل و یا فانک و یا … جدا میکنیم و دکلره می کنیم تا به پایه ۹ برسد سپس از رنگ های شماره ۹٫۰۳ پرفکت + ۸٫۲ از هر کدام مقدار ۱/۴ تیوپ + اکسیدان ۶ % به نسبت ۲+۱ استفاده کنیم.

قهوه ای دودی زیتونی

ابتدا کل موها را تا پایه ۷ دکلره میکنیم بعد ار شستشو دادن موها برای رنساژ آن از رنگ های شماره ۶٫۱۱ + ۵٫۳ + ۶٫۲ از هرکدام به مقدار ۱/۳ تیوپ با اکسیدان ۶% به نسبت ۱+۲ استفاده می کنیم

رنگ مو زیتونی
رنگ مو زیتونی

 

سالن زیبایی جزیره:عبدی: ۲۲۵۳۵۴۵۴-۰۹۱۲۳۰۷۹۱۳۸
آدرس: منطقه ۴ . مجیدیه شمالی ,م سرباز , خ امیرنیا ,روبروی آتش نشانی

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه غرب تهران

آرایشگاه زنانه غرب تهران آرایشگاه زنانه غرب تهران : سالن زیبایی لیلی یکی از بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *