سالن زیبایی عسل

سالن زیبایی عسل   

سالن زیبایی عسل : سالن زیبایی عسل  بهترین و حرفه ای ترین سالن های زیبایی برای بانوی زیبای ایرانی میباشد. چهره ای متفاوت و جوان تر با خدمات زیبایی سالن آرایش و زیبایی عسل رویال فضایی لوکس در کنار پرسنل خوش برخورد و شیک پوش ر خدمت شما بانوان عزیز و با سلیقه میباشد. استفاده از مد روز و متدهای جدید -استفاده از مواد مرغوب-دسترسی آسان به مترو  از مزایای سالن زیبایی عسل میباشد. با پرداخت ۲۰۰۰ تومان ولی به ارزش ۱۰۰۰ تومان (۸۰% تخفیف) سالن زیبایی عسل کارت خوان دارد جای پارک آسان دارد.کوپ های فانتزی و ژورنالی ومانیکور و پدیکور و دیزاین ناخن انواع رنگ های ترکیبی، بالیاژهای روز و پاکسازی پوست صورت با محصولات آمریکایی از خدمات سالن زیبایی عسل میباشد. انجام انواع کاشت ناخن و دیزاین هائ جدید-انجام انواع تاتو ،میکروپیگمنتیشن فیبروزهاشوربلیدینگ سایه تاتو روی بدن بدون درد و خونریزی، رنگ های المانی، انواع خط چشم ،بن مژه، سولاریوم

مانیکور وپدیکور و کاشت ناخن از خدمات این سالن زیبایی میباشد. اگر کاشت ناخن انجام نمیدهید از این روشهای مانیکور و پدیکور برای زیبایی دستانتان استفاده کنید.

مانیکور :دستانتان زیبا میشود و ناخنهایتان مرتب اگه مانیکور کنید.با مانیکور گوشتهای اضافه دور ناخن به طور کامل گرفته شده، شیارها و زردیهای صدف ناخن توسط سوهان از بین می روند و توسط مواد مخصوص و پولیش براق میشود. جالب اینجاست که بدانید شما با مانیکور به رشد، زیبایی و بزرگی صدف ناخن خود نیز کمک می کنید و در نهایت ناخن هایی تمیز و فوق العاده زیبا خواهید داشت حال تصمیم با شماست.

پدیکور :با پدیکور پاهایی زیبا خواهید داشت. پدیکور گوشت های اضافه دور ناخن های پا گرفته شده و همچنین پوسته های اضافه کف پا که باعث آزار بسیاری از خانمها می شود گرفته خواهد شد و با این کار شما از ترک زدن پاشنه پا نیز جلوگیری خواهید کرد و در نهایت پاهایی زیبا و تمیز خواهید داشت.

سالن زیبایی عسل
سالن زیبایی عسل

واما اگه میخواهید کاشت ناخن کنیدکاشت ناخن پودری  و زله ای بهترین روش میباشد.

:یکی از بهترین انواع کاشت تا کنون محسوب شده است، چرا که جز مقاومترین و بادوامترین کاشتها میباشد و ظاهری زیبا به ناخن میبخشد. در این روش پس از از قالب گیری وتعیین اندازه ناخن به فرم و قدناخن دلخواه با استفاده از مواد ضد ویروس و آنتی باکتریال مواد کاشت روی ناخن قرار میگیرد و در آخرین مرحله پس از کاشت نیاز سوهان کشی میشود، یکی از معایب این روش تنها مدت زمان بیشتر برای کاشت و بعد از آن تا ترمیم نیازمند سوهان کشیدن میباشد بنابراین برای افرادی که وقت کافی برای رسیدگی و سوهان کشی ندارند مناسب نیست.
کاشت ژله ای ناخن :این روش از کاشت که به کاشت ژله ای معروف است نیز از کاشت پودری پرطرفدارتر میباشد چرا که دارای تمام ویژگیهای کاشت پودری بوده و علاوه بر آن نیاز به سوهان کشی ندارد اما ناگفته نماند که دوام آن نسبت به پودری تا حدی کمتر است که قابل چشم پوشیست. روش کاشت ژله ای بدین صورت است که پس از قالب گیری و تعیین فرم و اندازه ناخن، با استفاده از مواد آنتی باکتریال و ضد ویروس، مواد کاشت که همانند نام آن، ژله ای میباشد بر روی ناخن قرار گرفته و در نهایت دستها در درستگاه UV قرارمیگیرد تا فرم گرفته و خشک شوند. این روش همانطور که گفته شد دیگر نیاز به سوهان کشیدن تا ترمیم را ندارد و بسیار ظاهری زیبا به دستها میبخشد.

آدرس: قیطریه بلوار اندرزگو پلاک ۶۶ طبقه فوقانی شیرینی نیشکر طبقه دوم

شماره تلفن سالن عسل رویال: ۰۹۱۲۲۱۸۹۲۲۷-۲۲۲۰۸۸۰۳

همچنین ببینید

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰

آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ : آرایشگاه زنانه منطقه ۱۰ سالن زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *